Re: [SVR-Group] Re: ps: mesajele in moderare

  • ruxi
    Message 1 of 4 , Jun 1, 2010
      OOPS! ma scuzati pt. mesajul anterior! l-am trimis la adresa gresita.
      noi avem o discutie intre moderatori despre thread-ul curent, care trebuie gestionat cumva, ca deja nu se inscrie in niciun fel de limite de conversatie constructiva si e mult prea personal.

      o sa vina imediat dana cu un mesaj.

      din nou, scuze,
      toate bune,
      ruxi.

    • Stefan Dragan
      Message 2 of 4 , Jun 1, 2010

        Daca tot luati atitudine fata de problema respectiva, cu moderarea mesajelor, ma gandeam sa luati in considerare si cate reguli de baza de conduita. O problema des intalnita si care este frustranta pentru toti cei care deschid discutii este fenomenul de „thread hijacking”: cineva lanseaza un subiect sau da un anunt si altcineva incepe sa comenteze despre cu totul altceva, de cele mai multe ori ca metoda de refulare a unor frustrari ascunse.

        Ce propun eu este ca cine doreste ca un topic sa isi mentina integritatea sa marcheze cumva mesajul sau sa poata sa ceara moderatorilor sa modereze mesajele offtopic. Asta nu inseamna ca ingradeste dreptul la libera exprimare. De exemplu daca eu deschid un subiect despre „retete fara foc” si altcineva vrea sa vorbeasca despre „drepturile animalelor” atunci poate sa porneasca un alt thread cu un subiect sugestiv pentru mesajul pe care vrea sa il transmita. Cum vad eu implentat asta: mesaj cu subiect „[TOPIC] retete fara foc, propuneri si sugestii” sau „[TOPIC] retete fara foc, demonstratie culinara”; faptul ca apare in subiect tag-ul „[TOPIC]” asta transmite moderatorilor si celorlaltora de pe lista ca vreau reply-uri strict legate de subiect.

        Care sunt avantajele? Daca eu dau mesaje relevante pe lista si stiu ca primesc raspunsuri raspunsuri la fel de relevante voi fi incurajat sa ma implic in continuare. Daca vad ca lumea incepe sa bata campii de fiecare data cand postez ceva atunci e clar ca nu mai merita sa mai dau mesaje. E vorba de feedback pozitiv / negativ si de raspunsul unei persoane la ele.

        Pe aceasta lista sunt persoane care nu impartasesc in totalitate aceleasi convingeri si preocupari, cu alte cuvinte indivizi. Asta oarecum da dreptul fiecaruia la un spatiu personal de care sa se poata bucura fara teama ca altcineva poate veni oricand sa il invadeze.

        P.S. pe forumurile care se respecta exista deja reguli care se adreseaza mesajelor offtopic sau mesajelor postate in alta categorie

      • Bradut Ufo
        Message 3 of 4 , Jun 1, 2010
          Buna,

          si care sunt..ma rog..aia 2 la care nu vreti sa le dati drumul...?Eu care sunt atacat de zile intregi pentru o vorba aruncata pentru DREPTURILE ANIMALELOR,si sunt jignit si hartuit de crestini pentru asta,sau crestinii care:vorbesc dispretuitor fata de animale afrimand lucruri patriarhale TOTAL neadecvate unui forum VEGAN,EGALITARIST,FEMINIST unde se spune in regulament ca nu sunt acceptate :lucruri dispretuitoare fata de animale,rasizm,sexizm smd..?
          Eu doresc sa se termine circusul asta si sa trecem la alte lucruri pasnice,frumoase,placute.

          patrick.

          Message 4 of 4 , Jun 1, 2010
            Buna,

            Revenim cu o specificare; ne hotaraseram, asa cum am scris si in mesajul precedent, sa nu mai dam drumul celor cateva mesaje care mai erau in asteptare pe tema din ultimele zile, ci sa ii rugam pe membrii respectivi sa trimita acele mesaje in privat persoanelor carora le erau adresate initial. Acest lucru l-am scris deja persoanelor care aveau mesaje in asteptare si au primit deja probabil mailul, iar ultimul mesaj al lui Bradut urma sa primeasca acelasi raspuns ca si ceilalti, doar ca din greseala am apasat butonul gresit (Cristina) si am dat approve. Speram sa nu se simta nedreptatiti ceilalti membri care au avut mesajele neaprobate, de aceea am si facut aceasta specificare si public, pe grup, pe langa raspunsul dat individual.

            Si ca o ultima completare, nu este vorba despre atacuri crestinesti :), cel putin trei din persoanele care s-au implicat in polemica nu sunt crestine, deci a fost vorba in primul rand de diferenta de opinii dincolo de aspecte religioase sau de alta natura. In al doilea rand, as dori sa intaresc faptul ca acest grup este axat in primul rand pe vegetarianism. Evident, nu tinem partea nimanui si speram ca lucrurile sa revina la normal spre binele cauzei vegetariene pe care cu totii o sustinem.

            Toate cele bune,
            Moderatoarele