Re: [SVR-Group] Buna ziua

  • Ilie Madalina
    Message 1 of 26 , Apr 27 1:45 PM
      Elena , produsele din canepa pot fi utile in alimentatie insa ele nu sunt o sursa de DHA.
      Ele contin acelasi tip de omega 3 cu lant scurt care se gaseste si in nuci si semnite de in : ALA , care trebuie convertit apoi de organism in EPA si DHA, acizii cu lant lung care pot fi folositi de corpul uman.

      Uite un articol de pe un site vegan care sintetizeaza foarte bine problema DHA... si ei recomanda suplimente cu DHA din alge sau surse vegetariene  pt femeile insarcinate ...

      From: Bradut Ufo <ufobradut@yahoo. com>
      To: SVR-Group@yahoogrou ps.com
      Date: Tuesday, April 27, 2010, 9:12 PM

      Buna seara,

      continui:iata aici ce contine omega si nu e cruzime,boala si distrugerea mediului:http://canah- shop.ro/
      Eu cumpar canach power si cainilor si mie si e excelent.
      Calciu?Iata: BROCCOLI! ESTE APROAPE DE TREI ORI cat laptele animal ,plus morcovi si cacao.Produsele animale ca laptele si carnea impovarand rinichii scot calciul din organism nu dau calciu cum gresit se crede.

      Numai bine,patrick.

      From: Sah-Nazarov Elena Roxana <sahnazarov@yahoo. com>
      Subject: [SVR-Group] Buna ziua
      To: SVR-Group@yahoogrou ps.com
      Date: Monday, April 26, 2010, 3:33 PM

      Salutari membrilor grupului si bine v-am gasit,

      Azi m-am alaturat acestui grup cu o problema in care sper sa primesc cat mai repede ajutor. Sunt vegetariana de circa 13 ani si sotul meu de 8 ani. Acum avem un bebe de aproape 8 luni si sunt destul de panicata de povestea cu alimentatia. E si cam slabut cu 1 kg fata de ce ar trebui sa cantareasca. Cunoasteti medici pediatri sau nutritionisti pediatri cu care putem sa facem o dieta?? La cei care am mers pana acum mi-au spus ca nu se poate fara carne. Am obosit deja de experimente si vizite pe la diverse clinici.

       Mai sunt mame aici cu bebelusi vegetarieni? Daca da va rog sa ne indrumati si pe noi cu informatii, sfaturi.

      Scuze ca am scris asa nestructurat dar sunt singura cu bebe care circula de colo colo.

      Multumesc anticipat si numai bine!

    • AuReL man
      Message 2 of 26 , Apr 27 2:04 PM
        Buna seara, acum am ajuns la casuta de mail si am citit mailul dvs (pt doamna elena),... am o sursa buna pt dvs si anume dr nutritionist ramona vuza din cluj napoca, ramona@... sau asociata ei alina@... www.casabio.ro

           sunt cei mai buni in domeniu... ei va pot ajuta cu multa placere, daca intrati pe site acolo gasiti si nr de telefon unde puteti suna direct

        cu respecte  Aurel Man

        sper sa va rezolvati cat mai repede problema!!!

      • AuReL man
        Message 3 of 26 , Apr 27 2:30 PM

           Buna Madalina Illie,

             Sa inteleg ca o indrumi pe dna Elena spre surse de acizi esentiali care se gasesc in peste si alte forme care nu sunt de origine vegetariana? "Exista doi acizi grasi esentiali EPA SI DHA ( din familia acizilor omega 3)  care nu se gasesc decat in peste, anumite alge si in cantitati mai mici in produsele animale ( carne, lapte, branza, oua - mai ales daca animalele au fost crescute cu iarba). Ei sunt mai cunoscuti sub numele de omega 3, insa omega 3 este o denumire generala care se foloseste si pt acizii grasi existenti in plante. ( ALA ) ' sursa ta...

               Propun sa se  citeasca studiul china si de acolo veti trage singuri concluzia....!

               Dupa idei si statistici se pot zice multe, eu  cunosc o doamna care e vegetariana si pe copilasi i-a crescut vegetarieni si pana la ora actuala nu ia dus la doctor pt  ca stiind ca din cauza a ceea ce mancam ajungem la doctori, dar ea i-a protejat...

                Dna Elena, in cartea copilul vegetarian gasiti foarte multa informatie cu perioada lauziei si primii ani din viata copilului si ca second book e studiul china . ro merita toata atentia!!!

          "

          Message 4 of 26 , Apr 27 11:23 PM
            Se pare ca nici cealalta extrema nu e prea buna, a relaxarii exagerate in cazul doctorilor din tarile care s-au obisnuit deja cu vegetarianismul... Din ce am citit, in timpul sarcinii sau alaptarii (de asta nu mai sunt sigura, daca era vorba de una din cele doua situatii sau de ambele) copilul nu isi poate lua din rezerva de B12 preexistenta in corpul mamei si in consecinta e bine ca mama sa ia suplimente cu aceasta vitamina. In orice caz, e foarte bine ca te documentezi, tot timpul se descopera lucruri noi si avem ceva de invatat. :)

            Cu drag,
            Cristina

            From: Ilie Madalina <mmmadaaa@yahoo. com>
            To: SVR-Group@yahoogrou ps.com
            Date: Tuesday, April 27, 2010, 3:20 PM

[...]

            si un alt articol care detalieaza problema DHA la copii aici:

            Message 5 of 26 , Apr 28 2:03 AM
              Draga Aurel,

              Daca citeai mai atent mesajele mele vedeai ca am mentionat ca exista suplimente vegane de DHA pe baza de alge. Iar pe Elena am indrumat-o in primul rand catre analize pentru a verifica daca are sau nu carente ... eu doar am oferit niste informatii ( consider eu corecte), deciziile vor fi luate de Elena ...

              Si faptul ca tu cunosti o doamna care si-a crescut copiii vegetarieni si nu i-a dus la doctor nu demonstreaza nimic ... au fost destule cazuri cu copii care au ajuns chiar handicapati si inapoiati mintal din cauza modului in care i-au alimentat parintii lor ...  ca sa nu mai zic de cazuri celebre in care copiii au murit tocmai pt ca parintii in fanatismul lor nu i-au dus la doctor si i-au hranit cu ce stiau ei ca e mai bine ....

              Mai intai citeste cap coada articolul de pe site-ul oficial vegan  http://www.veganhealth.org/b12/apinfants si dupa aia stam de vorba ... Simptome pe care le-au experimentat copii vegani  au fost: atrofia creierului, intarzieri de crestere, incapacitatea de a vorbi, anemie, probleme cu inghitirea alimentelor, probleme cardiovasculare.

              Din pacate in unele cazuri, desi dupa tratamentul cu B12 au aparut progrese vizibile, unii copii au ramas cu retard psihomotor  si  incapacitatea de a vorbi ....no comment.

              ... in majoritatea cazurilor copiii fusesera hraniti cu lapte matern dar datorita faptului ca mamele aveau carente grave si laptele lor era sarac in nutrientii necesari ... de asta i-am spus Elenei sa isi evalueza starea ei de sanatate ca sa isi dea seama cam ce i-a lispsit copilului si sa corecteze prin suplimente.

              Madalina

              Message 6 of 26 , Apr 28 2:21 AM

                Buna,

                Daca puteti, (si faceti tot ce puteti), haideti la miting impotriva propunerii de eutanasiere a cainilor dupa 7 zile.

                Trebuie sa fim multi, sa fim uniti, macar o data. Este ultima noastra sansa sa ne unim si sa facem tot ce putem pentru acesti caini.

                Primariile au nevoie de bani, au gasit si pretextul gasirii de bani - moartea cainilor comunitari.

                Hingherii abia asteapta sa bage banii in buzunar si sa omoare cainii in chinuri - cat mai ieftin, neuitand sa mai lase cativa ca sa se inmulteasca, ca sa aiba si la anul bani de bagat in buzunar.

                Aici puteti citi despre miting: http://www.realitatea.net/c-v--tudor-si-oana-zavoranu-organizeaza-un-miting-impotriva-eutanasierii-cainilor_711087.html

                Cititi si aici: http://www.realitatea.net/asociatia-de-protectia-animalelor-robi--autoritatile-lasa-cainii-sa-se-inmulteasca-cu-buna-stiinta_711012.html

                Desi nu il apreciez pe Dnul Vadim Tudor ca om politic, ma bucur ca pot fi impreuna cu altii care iubesc animalele la acest miting.

                Vor fi si alti brasoveni la miting.

                Scuze daca pt unii nu este interesant.

                M-am gandit ca aici pe grup am cei mai multi prieteni. :)

                Ioana

              • Bradut Ufo
                Message 7 of 26 , Apr 28 3:43 AM
                  Sa va fie de folos!
                  patrick.

                  Message 8 of 26 , Apr 28 3:48 AM
                    Algele sunt hrana viitorului ,ma refer la spirulina deci:microalge.Este ceva site cu alge am sa ma uit.
                    patrick.

                    Message 9 of 26 , Apr 28 3:56 AM
                      HOPA!CE ASOCIATIE?Asociatie Bio?In cluj?Eu sunt din cluj si tot caut ceva asociatie Bio si evident Vegana ..si de ce naiba nu ma anuntat....?Ce ...nu mai vor noi membrii..?Si o tipa Vegana de la casa bio mi a zic cica:ea nu vorbeste nimanui despre veganism,nu vrea sa faca parte din nici o asociatie...Si tocmai ea sa nu faca parte din moment ce e vanzatoare in casa Bio...?Daca as fi intrat cu un kg de aur la gat si as fi etalat niste valuta una doua eram primit ca membru sa vroia sa se faca parte si tipa respectiva dintr o asociatie de Vegani sa una doua vorbea lumii despre veganism...ALTFEL VA DA CA NU POT CUNOASTE VEGANI LA CLUJ!
                      MI SCARBA DE SOCIETATEA ASTA!!!PFUI!!!

                      patrick.

                      Message 10 of 26 , Apr 28 4:20 AM
                        Cristina:astea sunt manipularti ale carnivorilor care se tem ca isi pierd puterea...Gorilla care e Vegana cum de nu are probleme de acest fel?E drept ea nu spala fructele si microorganismele contin si B12 si  la om atata timp cat sunt suplimente de B12 Vegane nu e o problema.

                        patrick.

                        Message 11 of 26 , Apr 28 11:25 AM
                          La asta m-am referit si eu, ca trebuia sa-i recomande suplimente vegane de B12 in timpul sarcinii si alaptarii.

                          Message 12 of 26 , Apr 28 3:28 PM
                            Buna Madalina,

                                 IN primul rand vreau sa iti sun ca nu sunt de mult pe acest grup inscris si nu am stat sa verific toata lista si sa vad ca undeva sta scris ce ai scris tu cu multa vreme in urma!!!

                                Ce am citit zilele trecute a fost citit si receptat exact asa cum si acum receptez ca nu esti sigura de o dieta 100 la 00 vegetariana si aduci exemple de copii cu retard datorita deficitului alimentar vegetarian...

                                Eu as intreba acum: de ce daca tu esti vegetariana, ai da copilului tau alta hrana fata de ce mananci tu?

                                    http://www.advent.org.ro/site/1/docs/Copilul_vegetarian_-_Introducere.pdf
                               Acest link prezinta cartea Copilul vegetarian si si am gasit doar introducerea cartii, dar sa stiti ca din introducere afli multe multe alte aspecte importante si cu sursa sigura...

                                  Daca cel mai mare pediatru al lumii din anii 90 a ajuns la o concluzie care a paralizat lumea medicala si pe toti colegii lui si mai ales pe multi parinti, si anume a spus ca de cand a trecut la dieta fara carne s-a insanatosit de bronsita si acest stil de aviata  l-a spus siparintilor care veneau cu copiii la cabinet si apoi a scris cartea "baby and child care" - cea mai vanduta si tradusa carte care facut o mica revolutie in lumea pediatrica si aajutat foarte multi doctori pediatri...

                                     In studiul China China gasim deasemenea niste informatii bogate si as vrea doar sa precizez ca prezinta legatura dintre boala si alimentatie!!! dar mai spune si despre manjirea doctorilor de catre societatile de medicamente si de marile abatoare... daca intram in detaliu nu ne mai ajunge sa scriem... asa ca las sa cititi pt ca asa e cel mai bine...

                                   Cu stima
                             Aurel

                            Message 13 of 26 , Apr 28 3:41 PM
                              Stimate Patrick,

                                 cred ca esti frustrat ca nu ai reusit sa o racolezi in grupul societatii in care oi postam aici de zor, dar trebuie sa te gandesti in primul rand ca aea este pe langa vegana, e si om de afaceri si automat mai este si familista (ca vb e o doamna), si mai este o problema si anume, depinde cum ai pus problema... pt ca si pe mine daca ma abordeaza cineva necunoscut si imi zice de ceva pe net normal ca nu imi pierd vremea si dau ignor, dar daca primeste informatie de la o cunsotinta dea ei normal ca altfel va prinde informatia...

                                 Eu personal lucrez cu casa bio, colaboram pe partea de produse carte si in viitorul apropiat si cu produse bio musli... si o sa o rog sa aimi acorde ceva timp pt a putea vorbi despre acest grup si de aceasta asociatie...

                                Cu respecte
                              Aurel M

                            • ioana balc
                              Message 14 of 26 , Apr 29 1:58 AM
                                nu vreau sa pornesc o cearta sau sa deviem de la subiectele dezbatute pe acest grup, dar dupa rasp care l-ati dat lui bradut ufo....nu vreau sa insirui contraargumentele sau sa descriu starea care mi-a creat-o citirea mail-ului respectiv, insa, daca nu e cu suparare, poate veti dori sa parcurgeti o data sau de mai multe ori continutul mail-ului si intr-o zi cand sunteti linistit sa si meditati un pic la ceea ce ati spus si poate apoi ne trimiteti un replay
                                  aaaaaaaaa, sa nu credeti ca tin partea cuiva.....!!!!!!!!!!!!!!!
                                       o zi plina cu soare!

                                Message 15 of 26 , Apr 29 7:00 AM
                                  Stimate Aurel,

                                  pfuuu..frustrari..sunt enspemii de motive pentru asta...incerc sa supravietuiesc si eu.
                                  Am abordat problema in felul urmator:m am dus la casa bio ca si client pertsonal,si am inceput sa vorbesc despre alimentatie sanatoasa si fara cruzime.Atat .Deci:nu vad de ce sa ma fi ignorat ca pe un simplu necunoscut.Dau un exemplu cat se poate de concret:la o taraba bio dintr un moll din cluj,am stat de vorba cu o tanara,si am pus deodata vreo 3-4 intrebari la care ea a spus fara sa fieagresiva:"de ce puneti atatea intrebari.."atunci eu am lamurit o despre ocupatiil;e mele.Si atunci asta a fost reactia:..spunand ca:"asa da,atunci este cu totul altceva"si am purtat o conversatie placuta...
                                  Dar la casa Bio degeaba am zis eu cu ce ma ocup...
                                  CREDEMA:daca nu ai cunostiinte care sa te indrume pe la spate NU ai sanse.Inca ceva:scopul meu a fost ca in casa bio sa gasesc pe cineva ca sa permita sa pun pe blogul meu ecologist reclame pentru produse Vegane Bio.Trebuie sa am si eu un castig...stii cum e...momentan ma spetesc cu compania life care unde m am inscris si lupt sa am ceva clienti.Cand am pomenit discriet ,cand mergeam acasa despre blog :eram tratat cu indiferenta.DAR:daca cetateanul/na xulescu,sau y care este in reletii bune cu patroana sau cu alte persoane spunea:"mai luatil si pe baiatul asta sa faca ceva bani pe blogul lui,sa puna ceva reclama"era:cu totul altceva.
                                  Stiu asta de foarte mult timp:mi am facut acum vreo 6 ani o autorizatie ca sa fac sculpturi,picturi sa pun in consignatii.Inainte:mergea treaba bine,cand nu se cerea factura,veneau strainii si cumparau.Dar acum,mafia chinezeasca si cunostiintele sunt pe primul loc.DEGEABA mergeam eu cu factura si autorizatia:nu ma primit nimeni,spuneau ca:"da ,sunt frumoase lucrarile dar:nu avem loc",sau alte motive.Asta e in
                                  Romania...

                                  Cu bine,patrick.

                                  Message 16 of 26 , May 1, 2010

                                     Buna Ioana,

                                    Nu stiu unde am gresit cand i-am spus lui bradut ufo ca depinde de cum abordezi omul pt a ii prezenta o noutate... poate ca am gresit si am fost agramat in scrierea mea de dinainte, dar in respt cred ca am scris tot ce am stiut eu mai bine, pt ca daca esti om de afaceri si plus familist care iti dedici timp pt familie atunci nu cred ca iti gasesti prea mult timp pt internet decat la lucrurile strict urgente sau chiar personale...

                                       Acum depinde la ce te referi stimata d-na Ioana, dar eu vreau sa spun ca cei de la casa bio fara intermediul internetului promoveaza un stil de viata sanatos si ajuta foarte multi oameni care chiar cauta cu dispereare raspunsuri pe care nu le gaseau la tot pasul.... dar fiecare promoveaza intr-un fel anume, eu cred ca acest grup are rolul lui asa cum si cei de la casa bio au rolul lor....

                                    take care all

                                    Aurel M

                                    Message 17 of 26 , May 1, 2010

                                      Aici no comment stimate fratior...

                                      Asa cum ai zis si tu, mai nou in sistem daca nu iasa ceva nu ne implicam, asa ca ce rost are!!!

                                      As vrea sa stiu ce blog ai fratioare... lasa un link ca sa te vizitez!!!

                                      take care
                                      Aurel M

                                      Message 18 of 26 , May 3, 2010
                                        Buna Aurel,