Re: [SVR-Group] Fw: [scoalamisterelor] Fw: Semneaza petitia pt delfini

  • Bradut Ufo
    Message 1 of 13 , Apr 26 6:24 AM
      :
      STITI CE:EU NU DORESC MOARTEA NIMANUI ,DAR CAND UN DITA MAI GUVERN NU ESTE INSTARE SA INTERZICA ASTFEL DE FAPTE INFIORATOARE,ATUNCI SINGURA SOLUTIE:TERORISTII VERZI.CATEVA PERSOANE BINE ORGANIZATE ,DEGHIZATE IN SIMPLII TURISTI SA FACA UN ATAC DE PE DEAL CU NISTE ARME AUTOMATE CU LUNETA,SA DESCHIDA FOCUL ASUPRA POSEDATILOR CAND ACESTI SE PREGATESC SA ATACE DELFINII.CA REZULTAT SA AIBE ZECI DE MORTI,BARCI EXPLODATE,SI TERORISTII VERZI SA DISPARA CA NINJA.DACA PETITIA NU AJUTA ...ASTA AR TREBUI SA SE FACA...ACEI OAMENI ANORMALI TIN UMBRA PAMANTULUI DEGEABA.
      patrick.

      Visit our website at www.rbs.com

      __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5032 (20100415) __________

      http://www.eset.com/

      __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5033 (20100416) __________

      http://www.eset.com/

      __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5033 (20100416) __________

      http://www.eset.com/

    • AuReL man
      Message 2 of 13 , Apr 27 2:09 PM

         Asa putem scrie si despre magar, ca mlti aduc cuvantul de magar in dpretul celor ce fac stricaciuni sau altele ce nu cred ca ar face el, magarul, asa ceva... el fiind un bun servitor si il poti impovora cu multe bagaje si nu se supara ca tu tot ii pui pe spinare bagaje, ca tie sa iti fie bine, si cine e mai magar, el ca iti cara bagajele sau tu, omul, care il impovarezi?

        s.a.m.d!!!

        UN NU HOTARAT ZOOCALOMNIEI: sa stam putin, la etichetarea acestor atrocitati drept:"porcarie" ..eu as zice ca e omenie ,pentru ca acei posedati de reptilieni sunt oameni nu porci,PORCUL E SUFLET INOCENT SI NU AR FACE ASA CEVA!
        patrick.

        Message 3 of 13 , Apr 27 11:02 PM
          Okay, nu ca vreau sa divaghez, dar de unde stim noi ca nu se supara? :) Mai degraba n-are de ales. Sigur, stramosii nostri nu prea aveau optiuni si recurgeau la animalele de povara (chiar si expresia face sa ne sune un clopotel), dar sa fim alerti si sa nu adoptam din reflex credintele inradacinate vis a vis de animale.

          Numai bine,
          Cristina

          Nu e nici un gest de maturitate, ci unul alimentar. Asa isi aduna feroezi hrana.
> [...]

        • Lucian
          Message 4 of 13 , Apr 27 11:33 PM
            Ce am spus eu mai sus e o explicatie nu o scuza pentru ce fac acei oameni. Nu imi place sa ma gandesc ca sute de balene sunt omorate asa anual, dar asta e printre singurele lor surse de hrana. Macar vanatoarea lor nu e comerciala, spre deosebire de cea a japonezilor.

            Apropo, porcii mananca gaini, asa ca argumentul ca porcii n-ar face asa ceva pica. Ai citit macar articolul de pe wikipedia?

            --- In SVR-Group@yahoogroups.com, Bradut Ufo <ufobradut@...> wrote:

> [...]
            > STITI CE:EU NU DORESC MOARTEA NIMANUI ,DAR CAND UN DITA MAI GUVERN NU ESTE INSTARE SA INTERZICA ASTFEL DE FAPTE INFIORATOARE,ATUNCI SINGURA SOLUTIE:TERORISTII VERZI.CATEVA PERSOANE BINE ORGANIZATE ,DEGHIZATE IN SIMPLII TURISTI SA FACA UN ATAC DE PE DEAL CU NISTE ARME AUTOMATE CU LUNETA,SA DESCHIDA FOCUL ASUPRA POSEDATILOR CAND ACESTI SE PREGATESC SA ATACE DELFINII.CA REZULTAT SA AIBE ZECI DE MORTI,BARCI EXPLODATE,SI TERORISTII VERZI SA DISPARA CA NINJA.DACA PETITIA NU AJUTA ...ASTA AR TREBUI SA SE FACA...ACEI OAMENI ANORMALI TIN UMBRA PAMANTULUI DEGEABA.

          • Bradut Ufo
            Message 5 of 13 , Apr 28 4:00 AM
              ASA ESTE!Nici un animal nu trebuie pomenit daca vrem sa numim om rau:nici sobolan,nici vierme,nici porc nimic!Faptul ca omul exploateaza bietul magar este:patriarhalism,specisism .Animalele sunt suflete cu drepturi egale si fac parte din Natura MAMA si TATA al nostru,armonizandu se cu Natura iar omul:o distruge.

              patrick.

              Nu e nici un gest de maturitate, ci unul alimentar. Asa isi aduna feroezi hrana.
> [...]

            • Bradut Ufo
              Message 6 of 13 , Apr 28 4:17 AM
                @Cristina":perfect adevarat.Depinde de caz:daca e abuzat in sesul ca se pun poveri mai grele si este batut normal ca se supara dar nu are de ales ca si SCLAVII AFRICANI!Daca este tratat frumos accepta cu timpul dar nu e nici bucuros in tot cazul...
                SINGURUL ANIMAL CARE A VENIT EL FARA SA FIE FORTAT LANGA OM ACUM CINCISPREZECE MII DE ANI ESTE CAINELE.DACA cainele este invatat la ceva CONFORM firii lui de exemplu:cautat droguri,cautat trufe si este invatat cu iubire o face cu mare iubire pentru ca MIROSITUL CAUTATUL SUNT CONFORM FIRII LUI.Cel mai etic si frumos e sa il indrumi nu sa vanezi cu el ci sa caute trufe este un lucru Vegan cu conditia ca sa fie privit un membru de familie care ajuta sa supravietuim NU CA SI SERVITOR CARE va fi eutanasiat la batranete -acest din urma fapt este CRIMA ORIBILA!

                VIVA VEGAN GREEEN ANARCHY!
                patrick.

> [...]

                Cristina

                Nu e nici un gest de maturitate, ci unul alimentar. Asa isi aduna feroezi hrana.

              • Bradut Ufo
                Message 7 of 13 , Apr 28 4:33 AM
                  IA STAI ASA:porcii mananca gaini,pisicile manca soareci,pantera mananca gazele,lupul mananca cerbi si lista poate continua DAR:ESTE ZOOCALOMNIE ATATA TIMP CAT PORCUL MANANCA GAINA DACA II E FOAME IN REST IN OGRADA NU AM POMENIT ASA CEVA,AM VAZUT OGRAZI TARANESTI DESI EU nu sunt de la tara,dar nici vorba ca porcul sa manace gaini daca este bine hranit poate pui mici de gaina in cazuri mai rare dar REPET:AS E FIREA lui si o face sa supravietuieasca .Restul animalelor pe care le am aminti LA FEL:au organismul preponderent carnivor si O FAC SA SUPRAVIETUIEASCA SI RESTABILESC ECHILIBRUL BIOLOGIC DAR:spurcatul de OM ...CE FACE?DISTRUGE!Feroiezii IMBECILI CRIMINALI!NU porci!
                  CE FAC EU ESTE CRITICA CONSTRUCTIVA CA SA INCERC SA EXPL:IC LUMII CA SA NU LAUDE OAMENII RAI FACANDU I ANIMALE!EU MA BUCUR CAND CINEVA DIN BUNAVOINTA I MI ATRAGE ATENTIA PARINTESTE PLIN DE INTELEGERE SI IUBIRE LA VREO GRESEALA.DACA CINEVA PE MINE MA NUMESTE :PORC,BOU,MAIMUTOI,SOBOLAN,VIERME ESTE CA SI CUM M AR FI NUMIT :INGER CA ANIMALELE SUNT INGERI!SI NU MA SUPAR.SUNT INCA PREA PACATOS SA MERIT SA FIU NUMIT ASA!Ma supar daca ma face:"tiriac,vanator,toreador etc."
                  patrick.

> [...]

                  > STITI CE:EU NU DORESC MOARTEA NIMANUI ,DAR CAND UN DITA MAI GUVERN NU ESTE INSTARE SA INTERZICA ASTFEL DE FAPTE INFIORATOARE, ATUNCI SINGURA SOLUTIE:TERORISTII VERZI.CATEVA PERSOANE BINE ORGANIZATE ,DEGHIZATE IN SIMPLII TURISTI SA FACA UN ATAC DE PE DEAL CU NISTE ARME AUTOMATE CU LUNETA,SA DESCHIDA FOCUL ASUPRA POSEDATILOR CAND ACESTI SE PREGATESC SA ATACE DELFINII.CA REZULTAT SA AIBE ZECI DE MORTI,BARCI EXPLODATE,SI TERORISTII VERZI SA DISPARA CA NINJA.DACA PETITIA NU AJUTA ...ASTA AR TREBUI SA SE FACA...ACEI OAMENI ANORMALI TIN UMBRA PAMANTULUI DEGEABA.

                • stars lover
                  Message 8 of 13 , May 23, 2010
                    Nu am putut sa raspund mai repede, dar chestiunea mi-a ramas ca o pata pe creier. Din articolul de pe wiki reiese ca acest macel este si o mandra locala, un ritual cu care le place sa se identifice. Nu as crede ca absolut toti care participa depind de asta pentru hrana, si la noi se bate moneda cu taierea porcului iarna, atat pentru partea cu "proviziile de mancare pe iarna" (cand vedem bine ca cei care nu taiem niciun porc mancam bine mersi in cursul a zeci de ierni), cat si cu mandria fata d eun "ritual stramosesc". Cunoscand natura umana si aplecarea ei pentru minciunile convenabile, spuse chiar si fata de sine, eu tot voi cataloga acel obicei local ca pe un macel si o dovada trista a primitivismului si cruzimii omenesti.

> [...]

                    > STITI CE:EU NU DORESC MOARTEA NIMANUI ,DAR CAND UN DITA MAI GUVERN NU ESTE INSTARE SA INTERZICA ASTFEL DE FAPTE INFIORATOARE, ATUNCI SINGURA SOLUTIE:TERORISTII VERZI.CATEVA PERSOANE BINE ORGANIZATE ,DEGHIZATE IN SIMPLII TURISTI SA FACA UN ATAC DE PE DEAL CU NISTE ARME AUTOMATE CU LUNETA,SA DESCHIDA FOCUL ASUPRA POSEDATILOR CAND ACESTI SE PREGATESC SA ATACE DELFINII.CA REZULTAT SA AIBE ZECI DE MORTI,BARCI EXPLODATE,SI TERORISTII VERZI SA DISPARA CA NINJA.DACA PETITIA NU AJUTA ...ASTA AR TREBUI SA SE FACA...ACEI OAMENI ANORMALI TIN UMBRA PAMANTULUI DEGEABA.

                  • Bradut Ufo
                    Message 9 of 13 , May 24, 2010
                      Ce provizii de mancare pentru iarna...spun asta taranii care taie porcul..?Pai proviziile se fac in septembrie,octombrie si porcii se ucid mai tarziu cand este zapada deja...Sa zicem ca e la inceputul iernii crima traditionala si ajunge cadavrul la iarna,dar tot crima e alimentatie contra firii.

> [...]

                      > STITI CE:EU NU DORESC MOARTEA NIMANUI ,DAR CAND UN DITA MAI GUVERN NU ESTE INSTARE SA INTERZICA ASTFEL DE FAPTE INFIORATOARE, ATUNCI SINGURA SOLUTIE:TERORISTII VERZI.CATEVA PERSOANE BINE ORGANIZATE ,DEGHIZATE IN SIMPLII TURISTI SA FACA UN ATAC DE PE DEAL CU NISTE ARME AUTOMATE CU LUNETA,SA DESCHIDA FOCUL ASUPRA POSEDATILOR CAND ACESTI SE PREGATESC SA ATACE DELFINII.CA REZULTAT SA AIBE ZECI DE MORTI,BARCI EXPLODATE,SI TERORISTII VERZI SA DISPARA CA NINJA.DACA PETITIA NU AJUTA ...ASTA AR TREBUI SA SE FACA...ACEI OAMENI ANORMALI TIN UMBRA PAMANTULUI DEGEABA.

                    • Bradut Ufo
                      Message 10 of 13 , May 24, 2010
                        SI INCA CEVA:daca omul ar pune ciuperci la iarna ar iesi mult mai bine:ciupercile uscate contin la 100 grame 40 % proteine si carnea de porc si alte carnuri nici numatate!Dar:explicale fanaticilor carnivori...ma rog..poate unii isi dau seamna.