Fw: O carte care trebuie citita de fiecare !!!

  • Viorel
    Message 1 of 1 , Apr 1 2:11 AM

      Subject: O carte care trebuie citita de fiecare !!!
      Date: Wednesday, March 31, 2010, 6:44 PM

      Dragi prieteni,
      Am gasit pe internet o carte EXCEPTIONALA in limbile engleza si italiana. Cunoscind bine limba italiana, eu am citit-o in limba ei originala in care a fost scrisa de dr. Giusseppe Nacci. Pentru cei mai multi dintre voi care cunoasteti limba engleza, cautati mai intii la pag. 529 si urmariti cuprinsul. Puteti difuza tuturor prietenilor din lista aceasta carte !
      Pentru cunoscatorii de limba italiana merita consultat si link-ul de mai jos
      Va doresc numai bine si sanatate + lectura placuta !
      Cu drag,
      Dr. Marginean Calin