bine v-am gasit

  • MJ
    Message 1 of 1 , Aug 2, 2009
      Sal. Cautam de ceva vreme un grup al veg, dar nu am gasit pana acum, nu-mi venea sa cred ca nu s-a gandit nimeni sa infiinteze asa ceva. Oricum, v-am gasit :) ... Eu sunt o veg mai "proaspata", am aprox. un an jumate la activ, am devenit veg in urma vizionarii documentarului Earthlings...imi plac animalele, am adoptat un catel de pe strada de cand avea 2 luni, acum are in jur de 1 an si jumate, am 21 de ani si sunt studenta in Cluj. Mi-ar placea sa cunosc si alte persoane vegetariene, indiferent de sex, nu cunosc prea multe, decat pe prietenul meu si prietena mea cea mai buna :P...ar fi placut sa fim un grup de veg, nu numai online, si sa iesim, etc.

      Iar ca o chestie off-topic, as dori sa fac un anunt, pt cine e interesat: si anume faptul ca, in urma plecarii prietenei mele veg, imi caut o noua colega de camera, vegetariana si iubitoare de animale...caut colega pt o garsoniera in marasti, chiria e de 250 ron + cheltuieli pe persoana, deci in total dam 500 ron +cheltuieli. Chirie valabila din octombrie. Pt cei interesati, va rog un mail la johanna_50cent@...