HAI NOROC SI VOIE BUNA!!

  • om tanar
    Message 1 of 1 , Jul 26, 2009
      Salut LA toata lumea si eu ca,Klaudin sunt pe grup de o mie de ani si nu m-am prezentat cel putin nu-mi aduc aminte in rest totul e bine:) ma cheama Radu si sunt vegan de vro 7 ani si vegetarian de 8 cam asa . ma prezint acum vazand ca miscarea vegetariana la noi se amplifica , si hai sa ne cunoastem mai ales ca avem ceva foarte important in comun:VREM O LUME MAI BUNA si stim ca se poate pe langa alti oameni care se lasa batuti si dirijati .eu deocamdata sunt in state si as vrea poate sa cunosc pe unii dintre voi fete si baieti si pe alte cai ptr asta puteti sa va uitati la spatiul meu personal al meu al meu:)
       http://www.myspace.com/sharetheshinin - nu ezitati sa-mi dati add si dragoste:)
       FORTZA VEGANA!!!

      peace love and unity and one more thing REVOLUTION!
      we can't do without!!!

      veganu vostru preferat veganu!

      From: Maria-Cristina <bertt1992@yahoo. com>
      To: SVR-Group@yahoogrou ps.com
      Date: Saturday, July 25, 2009, 7:14 PM

      Felicitari pentru alegerea facuta! Pentru mine a fost foarte important sa aflu ca si in Romania exista oameni cu aceleasi principii. Majoritatea stabileste normalitatea - spre exemplu azi vecinii au taiat o curca si o gaina la 1 metru de geamul meu. Pana cand au ascutit cutitele au tinut pasarile cu aripile dizlocate si eu le-am auzit vreo jumatate de ora. Cei care ridica vieti atat de usor nu au cum sa respecte constinta semenilor sau legea.
      Dieta vegetariana este mai sanatoasa, iar din randul veganilor doar 2% sunt supraponderali.
      Numai bine si week-end placut!
      Maria-Cristina