Noua membra a forumului

  • Unger Lidia
    Message 1 of 5 , May 1, 2009
      Buna la totii membrii acestui forum!

      Ma numesc Lidia si locuiesc in Germania. Nu sunt inca 100% vegatariana dar sunt pe drum de a devenii. Totul a inceput de la o buna prietena de aici din forum cu care am discutat pe aceasta tema, apoi am intalnit aici o persoana care e vegetariana si am avut si cu ea o discutie frumoasa pe aceasta tema si apoi pt. ca deja interesul meu a fost starnit m-am documentat si eu singura. Asa ca vreau cu ajutorul vostru sa-mi intaresc convingerea ca acesta e un mod mai bun si sanatos de viata si impreuna sa convingem cat mai multi oameni ca acesta e drumul cel mai bun pt. un mod de viata sanatos.

      Va rog nu ma condamnati pt. modul meu de exprimare, stiu ca uneori suna mai ciudat ceea ce scriu  dar aceasta e pt. ca 99% din tot timpul cat sunt treaza  vorbesc numai germana. De aceea scuze daca uneori nu se va intelege ceea ce vreau de fapt sa exprim. Dar sper sa fie bine si sa ne putem intelege.

      Dragi prieteni, ma bucur ca am ajuns sa va descoper si ma bucur deja de buna si frumoasa colaborare cu voi!

      Cu prietenie

      Lidia

    • Dorina ypurash
      Message 2 of 5 , May 1, 2009

        Lidia esti moldoveanca?

      • Unger Lidia
        Message 3 of 5 , May 2, 2009
          Buna Dorina!

          Nu, sunt ardeleanca. Nascuta si copilaria traita in Sighetu-Marmatiei (Maramures). Si de 2 ani locuiesc in Germania.

          Multe salutari de aici din departare!

          Cu drag

          Lidia

          ________________________________
          Message 4 of 5 , May 3, 2009
            Lidia, bine ai venit!

            Alegerea de a deveni vegetarian aduce MULTE avantaje, dar eu cred ca o persoana are nevoie sa fie bine documentata inainte sa faca alegerea asta. De exemplu, lipsa proteinelor concentrate din carne trebuie suplinita cu sporirea proteinelor din soia, seminte, mazare, fasole, polen, etc. La fel cu calciu si poate cel mai important B12. Am vazut pe site-ul societatilor vegetarienilor informatii utile pentru asta.

            Insa avantajele sunt atat de multe...

            Eu sunt vegetarian de 5 luni numai...M-a convins Studiul China al lui Campbell si o carte a lui Daniel Reid. Si bineinteles un sistem de credinte bazat pe a nu face parte niciunei fiinte...si de a nu contribui la un sistem care promoveaza suferinta animalelor...

            Cu drag,

            Radu

            Message 5 of 5 , May 3, 2009
              Buna Radu!

              Multumesc de cuvintele de bun venit si de mentiunea facuta referitoare la suplinirea alimentatiei atunci cand esti vegetarian. Tu ai perfecta dreptate atunci cand ai spus ca o persoana are nevoie sa fie bine documentata inainte de a face o alegere. Eu am un verisor, care locuieste acum in Belgia si stiam ca el era vegetarian dar acum cativa ani am considerat aceasta ca o "nebunie". De fapt nu stiam nimic despre aceasta tema. Dar acum dupa ce si eu m-am documentat m-am convins de fapt de multele avataje pe care le aduce cu sine renuntarea la carne.

              Multumesc pt.incurajarile trimise prin propriul tau exemplu si totii membrii de aici din forum sunt pt. mine o dovada vie ca ceva se poate cand cu adevarat doresti. "Totul incepe prima data in creier".

              Multumesc inca o data de mail-ul tau si numai toate cele bune pt. tine.

              Cu drag

              Lidia