"Colectie de experiente"

  • lucian_ursu
    Message 1 of 1 , Mar 1, 2009
      Titlul de fata, ce nu-mi apartine, se refera la urmatoarea idee. Pana
      reusim sa punem la punct meniul vegetarian, ar fi foarte utila
      aceasta colectie de experiente care sa contina intelepciunea celor
      care au facut deja pasul spre vegetarianism. Felul cum v-ati alcatuit
      meniul, ce ati citit, cu cine ati vorbit, cum va organizati tot ce
      tine de alimentatie ar fi foarte util pentru noi "aspirantii". Pana
      la urma, toate povestile voastre vor completa meniul care e in plan
      si vor oferi o imagine mai palpabila (era sa zic "in carne si
      oase":)) a ceea ce inseamna sa fii vegetarian. Helps us go green!

      Multumesc,
      Lucian