Festinuri vegetariene la Clubul Mandala

  • alina1olaru
    Message 1 of 1 , Feb 1, 2009

      Dragi prieteni vegetarieni,

      Restaurantul Clubului Mandala, singurul restaurant exclusiv vegetarian din Bucuresti (nu servim si nu preparam peste in bucataria noastra), va asteapta cu mult drag sa il re-descoperiti!

      Avem in meniu feluri noi, pregatite cu ingrediente ecologice (si cu mult suflet :)), feluri vegane, iar preturile le-am pastrat accesibile pentru oricine.

      Martea organizam adevarate festinuri Italiene Dario, bucatar Italian, gateste pentru clientii Mandala un meniu fix din sase preparate vegetariene delicioase, in fiecare marti altele. Toti cei care le-au incercat, vegetarieni si non-vegetarieni, au fost extrem de incantati. Mai multe detalii puteti afla aici: http://www.mandalaclub.ro/evenimente/martea-seara-culinara-italiana/.

      Am in pregatire multe evenimente interesante si multe surprize ! Daca doriti sa aflati noutati de la noi si despre noi, puteti sa vizitati site-ul nostru www.mandalaclub.ro sau puteti sa ne lasati acolo adresa de mail pentru a va trimite informari periodice.

      Calde salutari,

      Alina Uruc-Olaru si Echipa Mandala Club

      0722 654 099

      office@...