Stiri

  • Marius-Cristian Vasilescu
    Message 1 of 1 , Aug 10, 2003
      Vad ca nu prea va inghesuiti la vorba asa ca va mai dau niste stiri.

      1. Am mai dat un email la RVS(Romanian Vegetarian Society) ca sa-i informez de planurile noastre "marete", iar Traian Moceanu, presedinte interimar, a fost destul de prompt de data asta si s-a aratat interesat de proiect. Saptamana asta ma duc la Cluj, de fapt cred ca miercuri si poate ma intalnesc cu el. Daca tot ma duc la CJ, stie cineva daca este ceva interesant de vizitat p-acolo, in afara de prea iubitul nostru tricolor pe toti stalpii, bancile, etc. Zici ca-i balci pentru cine nu a vazut. "Parerea mea."

      2. Inedit are un nou site. www.ineditfood.ro pentru mai multe detalii. Pentru cine nu stie, Inedit SRL este o firma care face tot felul de produse de soia(dupa parerea mea de o calitate ireprosabila - cel putin pentru Romania). Sunt destul de scumpe la Plafar, dar la supermarketuri sunt destul de ieftine. Sper sa mearga siteul pentru ca ieri de exemplu nu mergea.

      PS: Am vazut pe www.peta.org ca o tipa si-a schimbat numele in GoVeg, si nu vrea sa raspunda decat la noul nume. Cred ca are simtul umorului foarte dezvoltat :)

      Cu cele mai bune urari,

      Marius Cristian
      --
      If you love animals called pets, then why do eat animals called dinner?