Re: [SVR-Group] filmul "super size me"

  • Ilie Madalina
    Message 1 of 4 , Mar 1 1:02 AM
      Salut ... eu ajuns la  film pe la 6 si ceva ... dar nu prea am recunoscut pe nimeni ca era foarte intuneric ... si am plecat :(   ... voi pe unde ati stat ? ati mai ramas dupa film ?

      .. mobilul meu il uitasem la servici si oricum era descarcata bateria .... poate data viitoare cand ne vedem ne ducem pe undeva unde sa fie lumina si oxigen :))  ( pe mine m-a luat durerea de cap de la mirosul ala de benzina + tigari ... )

      Madalina

      Octavia N�stase <octavia@...> wrote:

      am fost astazi la film si cei care nu au mai venit au pierdut un
      documentar foarte bun pe tema junk-food.. filmul a inceput mai tarziu pe
      la ora 6 in loc de 5. A mai fost cineva de pe grup? O sa luam filmul de
      pe net si daca il vrea cineva i-l putem imprumuta...

      Madalina te-a sunat Marius pe mobil, dar era mobilul inchis.. Maria G.,
      tu de ce nu ai mai venit?

      Octavia

      Yahoo! Groups Links

      http://docs.yahoo.com/info/terms/

      Do you Yahoo!?
      Yahoo! Sports - Sign up for Fantasy Baseball.

    • rip
      Message 2 of 4 , Mar 1 4:56 PM
        iar eu sunt maria g, nu? well my date dumped me :(

        Ilie Madalina <mmmadaaa@...> wrote:
[...]

        if you are what you eat, i'd rather be a tomato than a pork chop

        Do you Yahoo!?
      • Marius Cristian Vasilescu
        Message 3 of 4 , Mar 2 1:37 AM
          :-( sper ca doar la filmul asta, nu de tot..

          rip wrote:
          iar eu sunt maria g, nu? well my date dumped me :(
          Marius Cristian

          Homesite: http://www.ehypnos.tk
          Societatea Vegetarienilor din România: http://www.svr.ro

          Iisus: "Eu sunt Lumina lumii; cel ce Îmi urmează Mie nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieţii."
          ~~ Ioan 8:12 ~~