Re: Daciana Sarbu: "As face orice ca sa interzic vinatoarea!"

  • RIP
    Message 1 of 3 , Feb 6, 2005
      god, ce groaznic :(. e adevarat ca si vadim vaneaza? hai sa iesim cu
      pancarte in fata parlamentului :)

      in alta ordine de idei, exista vreun restaurant cu specific
      vegetarian in bucuresti?
    • Marius Cristian Vasilescu
      Message 2 of 3 , Feb 6, 2005
        Nu am auzit de Vadim sa vaneze.. tot ce e posibil. tinand cont ca la el e o diferenta mare intre ce gandeste, spune si face ma astept la orice.

        Restaurant era unul singur, care acum este nu mai este nici macar veg-friendly. nu aveau clienti - motivul invocat. nu am mai fost pe acolo de cateva luni bune .. poate lucrurile s-or mai fi schimbat..

        exista insa unele restaurante care ofera mancare de post + cele orientale care au si variante vegetariene. nu pot sa-ti recomand ca nu ma duc prin restaurante (am fost doar timp de o sapt. juma zilnic pe banii unor coreeni :D)

        --

        Marius Cristian

        Homesite: http://www.ehypnos.tk
        Societatea Vegetarienilor din România: http://www.svr.ro

        Iisus: "Eu sunt Lumina lumii; cel ce Îmi urmează Mie nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieţii."
        ~~ Ioan 8:12 ~~