Re: [SVR-Group] piele ecologica

  • Ilie Madalina
    Message 1 of 6 , Sep 1, 2008
      buna corina,

      daca iti trebuie bocanci pt excursii pe munte, sunt mai multe magazine cu articole de munte in bucuresti unde poti gasi bocanci de goretex, drytex sau alte materiale speciale ...
      ( de exemplu Ascent si Himalaya : www.ascent.ro , www.himalaya.ro )

      daca iti trebuie bocanci "pt strada" ca sa zic asa, nu prea stiu un magazin anume .. sunt ceva magazine pe magheru ( intre romana si unirii ) unde au incaltaminte ieftina care nu e de piele si poate ai norocul sa gasesti ceva care sa arate acceptabil ... uneori mai gasesti chestii dragute din inlocuitor si in magazine mai bune daca ai timp si rabdare sa cauti ...

      Message 2 of 6 , Sep 1, 2008
        Buna

        Eu sunt Bianca. Si mie imi este greu sa gasesc incaltaminte din piele ecologica. Am fost in Himalaya. In general majoritatea bocancilor si adidasilor de acolo au si piele pe langa materialele de care ai spus tu Madalina.
        Existe si alte magazine in Bucuresti? Unii dintre vanzatorii pe care i-am intrebat au spus ca nu stiu din ce fel de piele este facuta incaltamintea, pentru ca nu scrie pe produse.

        Message 3 of 6 , Sep 1, 2008
          Corina & Bianca,

          Nu stiu daca se aplica si in Romania, dar pare sa fie un standard larg raspandit. Nici eu nu stiam de chestia asta pana acum o luna cand mi-a aratat cineva etichetele de incaltaminte si mi-a spus ce inseamna. Probabil ca la firmele mari sunt astfel de etichete. Cititi linkul ca explica pe indelete.

          mostra eticheta

          eticheta asta inseamna ca partea exterioara e facuta din piele (vedeti ca arata ca o piele de animal jupuit), partea din interior este din material textil, iar talpa dintr-un alt material (care nu e piele si nici textil, in cazul de fata cel mai probabil un fel de cauciuc fiind vorba de talpa)

          ii mai trimisesem corinei un email (ca sa nu aglomerez grupul) si o sa dau copy&paste:

          incaltaminte de f buna calitate si daca te tine buzunarul:
          http://www.vegetarian-shoes.co.uk/c-20-off-roadhiking-wear.aspx

          preturile cred sunt ok tinand cont de calitate, dar shipping-ul e marea problema, ca pana in .ro te costa 20 de lire (90lei) pt. o pereche. asta ar fi posibil sa o rezolvi incercand sa gasesti macar inca o persoana sa comandati impreuna si in felul asta transportul va fi destul de ieftin.

          eu am o pereche de bocanci de la ei si e de f f buna calitate.

          marius

          --
          Marius Cristian
          Homesite: http://www.mariusvasilescu.com
          Message 4 of 6 , Sep 1, 2008
            Marius,

            Linkul pe care l-ai publicat este super.
            De cand caut incaltaminte de calitate care sa nu fie de piele. Preturile nu sunt exagerate daca faci abstractie de costul transportului. Cand te gandesti ca niste adidasi de firma (care cei mai multi sunt contrafacuti) sunt 3 mil. , nu mi se par costuri mari, mai ales daca sunt de calitate.
            Am cautat doar in romania, dar se pare ca nu avem incotro si trebuie sa ne facem cumparaturile de pe alte meleaguri.

            Daca mai aveti si altii dintre voi linkuri asemanatoare, trimiteti-mi-le si mie.

            O zi buna tuturor!
            Ioana

            Message 5 of 6 , Sep 2, 2008
              salut. alte site-uri unde poti comanda pantofi:

              din germania (distribuitor):
              http://www.vega-trend.de/
              (daca apesi pe "Schuhe" e o lista cu diverse firme)

              insa si eu recomand in primul rind vegetarian shoes, daca vrei sa
              investesti sint mai scumpi dar de calitate (si te tin ani de zile!).

              alte optiuni in uk:
              http://www.myveganshoes.com/
              http://www.bboheme.com/
              http://www.ethicalwares.com/47/footwear/