Revelion Vegetarian

  • Marius Cristian Vasilescu
    Message 1 of 11 , Dec 2, 2003
      Salutare!

      Cineva a propus sa facem revelionul acesta impreuna. De pe grupul acesta 3 suntem de acord. Ne-am gandit sa fie undeva la munte. Acum este destul de tarziu pentru a ne organiza de aceea va rog sa fiti cat mai prompti. Cine vrea sa mearga sa ridice o mana, de fapt sa dea un reply. Este important ca sa ne intelegem repede unde o sa-l facem si mai ales sa gasim ceva de inchiriat in functie de cate persoane suntem.

      Marius Cristian

      "A man can live and be healthy without killing animals for food; therefore, if he eats meat, he participates in taking animal life merely for the sake of his appetite. And to act so is immoral."
      ~~ Leo Tolstoy ~~

      My homesite: http://www.ehypnos.tk
      The true spirit of Xmas: www.buynothingchristmas.org

    • octavia nastase
      Message 2 of 11 , Dec 3, 2003
        Salutare !

        Hmm, revelion vegetarian ! Asta ar fi ceva. Pentru mine ar fi primul revelion fara carne, deoarece am devenit veg in august.
        Oameni buni !
        Dati sfoara in tara la toti veg*anii si haidem sa sarbatorim impreuna !!!!!

        Dar grabiti-va !!!

        PA PA

        Do you Yahoo!?
        Protect your identity with Yahoo! Mail AddressGuard
      • vitca marina
        Message 3 of 11 , Dec 7, 2003
          Nu stiu daca totusi nu este prea tarziu.
          Am sa revin.
          Numai bine.
          Marina

          octavia nastase <tavii25@...> wrote:
[...]

          http://www.vegetarian.ro

          Do you Yahoo!?
          New Yahoo! Photos - easier uploading and sharing

        • octavia nastase
          Message 4 of 11 , Dec 8, 2003
            Prea tarziu pentru o organizare?
            Mda...dar totusi, daca te poti ocupa de asta, ar fi super.
            Dar sa ne tii la curent.
            Eu nu prea am "organizat" revelioane...deci nu prea pot sa ajut.

            Salut,

            Message 5 of 11 , Dec 9, 2003
              La Izvorul Mures este destul de scump pentru a inchiria citeva camere intr-o vila.
              Ar fi destul de frumos daca am putea sa mergem la Paris.
              O excursie de 9 zile , inclus drumul si cazarea costa 240 euro/persoana.
              Mie mi-ar place sa facem o excursie la Paris.
              Oricum cred totusi ca pentru anul acesta este cam prea tarziu.
              Eu nu sunt din Bucuresti.
              Tu de unde esti?
              Astept raspunsul tau.
[...]

              Salut,

                  Message 8 of 11 , Dec 11, 2003
                    Da, cred ca este mai bine pentru la anul.
                    La ce esti studenta, daca poti sa imi spui?
                    Eu sunt inginer constructor .
                    Pe aici a nins si este cam frig.
                    Pe curand,

                    Message 9 of 11 , Dec 12, 2003
                      La automatica si calc. Sectia automatica. Cred ca am mai spus intr-un mail de prezentare mai vechi pe Roveg. Sau poate nu erai subscrisa atunci.
                      "Pe aici a nins si este cam frig." Pe aici pe unde?
                      In Bucuresti doar frig, fara zapada. Sper sa ninga de Craciun (sau pana atunci) cu fulgi mari si linistit cum imi place mie :)
                      Ce bine! Anul asta fara porc ! :D
                      Mama ar trebui sa fie fericita, dar o tot tine cu proteinele.

                      Numai bine !

                      Message 10 of 11 , Dec 16, 2003

                        Este o facultate buna cea la care esti. Si pe vremea mea era buna.
                        Eu sunt din loc. Toplita, jud. Harghita.
                        Nu prea pot sa iti scriu multe acum ca nu prea am timp.
                        Deocamdata numai bine si
                        "Sarbatori fericite!",
                        "Craciun fericit" si numai bine tie si familiei tale.

                      • dumitrica56
                        Message 11 of 11 , Apr 7 10:24 AM
                          Un pasti plin de emotii, de bucurie, voie buna, invaluiti intr-o aura
                          de sarbatoare si de bucuria comunicarii cu cei dragi sa fiti fericiti!