produse vegetale fito-fitt

  • Coroian Alina
    Message 1 of 13 , Jul 3, 2008

      O firma cu produse vegetale care mi s-a parut interesanta:

      http://www.fito-fitt.ro/index_ro.htm

      In Cluj am gasit produse de la ei la Auchan (in Iulius Mall) - caltabos cu soia si ciuperci si drob cu soia si ciuperci.

      Probabil in orasele unde au desfacere se gasesc toate produsele trecute pe site.

      "Be the change you wish to see in the world. (Mahatma Ghandi)"

    • Viorel
      Message 2 of 13 , Jul 3, 2008
        ei folosesc carmin (acid carminic) in unele produse. Asa ca aveti grija, cititi eticheta inainte.

[...]

        ------------ --------- --------- --------- --------- --------- --------- --------- --------- ---
        "Be the change you wish to see in the world. (Mahatma Ghandi)"

      • Alina Rotaru
        Message 3 of 13 , Jul 3, 2008
          Pai atunci nici macar vegetariene nu sunt produsele. Tocmai vroiam sa intreb daca produsele sunt vegane.

          --

          www.alina-rotaru.de

          www.myspace.com/alinarotaru

        • Alina Dana Coroian
          Message 4 of 13 , Jul 4, 2008
            eu am cumparat caltabos si drob si am examinat cu atentie eticheta
            inainte, nu am vazut nicaieri sa scrie nici carmin, nici acid carminic.

            nu a fosr un "[!! SPAM]" ci doar un anunt care m-am gandit ca ar putea
            interesa si pe altii, pana nu de mult nu prea stiam de unde sa cumpar
            produse vegetale din Cluj (tocmai schimbasem orasul) si la aceasta
            intrebare simpla nu s-a gasit multa lume sa imi dea un raspuns. In
            aceasta ordine de idei, eu m-as bucura sa stiu ce si de unde mai cumpara
            altii.

            cu stima,

            Alina Coroian, "the spammer"

            --- In SVR-Group@yahoogroups.com, Alina Rotaru <alinarotaru@...> wrote:

            > Pai atunci nici macar vegetariene nu sunt produsele. Tocmai vroiam sa
            > intreb daca produsele sunt vegane.

          • Viorel
            Message 5 of 13 , Jul 4, 2008

              Surse sigure: inedit (insa pretul e cam mare) si sanovita.

              Mai este: iezer, pate vegetal hame si inca vreo 2, dar am uitat marca.

              Oricum, va uitati pe eticheta, ca scrie.

              Unele produse, fabricate de aceeasi firma ar putea sa fie cu carmin si altele fara, depinde daca necesita colorant; de aceea oricum trebuie citita eticheta.

> [...]

              --- In SVR-Group@yahoogrou ps.com, Alina Rotaru <alinarotaru@ ...> wrote:

              > Pai atunci nici macar vegetariene nu sunt produsele. Tocmai vroiam sa

            • ruxi
              Message 6 of 13 , Jul 4, 2008
                salutari. pe site-ul svr e o pagina cu info care se numeste "la cumparaturi" - btw, daca vrea cineva sa lucreze la ea, sa o actualizeze, sa o adnoteze, ar fi super-bine:

                http://www.svr.ro/veginfo/cumpar.php

                si evident ca veg*an tot trebuie sa te uiti pe eticheta fiecarui produs sa verifici daca e ok.

                ruxi

> [...]

                --- In SVR-Group@yahoogrou ps.com, Alina Rotaru <alinarotaru@ ...> wrote:

                > Pai atunci nici macar vegetariene nu sunt produsele. Tocmai vroiam sa

              • Marius-Cristian Vasilescu
                Message 7 of 13 , Jul 4, 2008
                  alina,

                  acel tag de spam e pus de multe servere pt. emailurile venite de pe yahoogroups. mie imi baga de obicei un {Disarmed} si cateodata un {Spam?}. De obicei tin cont si il sterg cand dau reply, dar cateodata mai uita omul. similar este si tag-ul care apare in reply-ul de la alina rotaru, pus de server pentru ca a identificat mesajul ca spam. nu cred ca are rost sa intru in detalii tehnice, important e ca nu l-a adaugat alina, ci doar a uitat sa-l stearga cand a dat reply.

                  marius
                  ps: eu n-am observat carmin in produsele fito-fitt. e adevarat ca nici nu prea cumpar produse gata facute, cu exceptia la tofu.

                  Viorel schrieb:

[...]

                  <*> Your email settings:
                      Individual Email | Traditional

                  <*> To change settings online go to:
                      (Yahoo! ID required)

                  <*> To change settings via email:
                      mailto:SVR-Group-digest@yahoogroups.com
                      mailto:SVR-Group-fullfeatured@yahoogroups.com

                      http://docs.yahoo.com/info/terms/

                • Sandra Ladar
                  Message 8 of 13 , Jul 4, 2008

                    Buna, Alina!

                    Eu ti-am mai raspuns ca gasesc produse din soia in super marketurile din Cluj, cu exceptia Carrefour. Tu unde locuiesti, in Marasti, parca, ai Keuflandul f aproape, si acolo sunt produse de soia, dar trebuie evident sa le pescuiesti prin marea masa de alimente, dar gasesti sigur sigur, pt ca eu am cumparat de nenumarate ori de acolo.

                    Sandra

> [...]

                    --- In SVR-Group@yahoogrou ps.com, Alina Rotaru <alinarotaru@ ...> wrote:

                    > Pai atunci nici macar vegetariene nu sunt produsele. Tocmai vroiam sa

                  • Alina Negoita
                    Message 9 of 13 , Jul 4, 2008

                      Buna!

                      Am si eu o intrebare. am ajuns in america de vreo 2 saptamani si tot incerc sa dau de produse din soia prin supermarketuri, dar nu gasesc. are cineva idee dc exista, unde se gasesc, dc sunt bune?

                      mersi

                    • Alina Dana Coroian
                      Message 10 of 13 , Jul 5, 2008

                        Salutare

                        in magazinele mari se aduc produse vegetale doar in timpul postului, iar ceea ce se gaseste in rest este ceea ce a ramas din posturi - cand se termina stocurile nu mai aduc pana in urmatorul post.

                        Acesta este raspunsul pe care l-am primit intreband in Kaufland (Bistrita si Cluj) si in Cora (Cluj).

                        La Sellgross nu am vazut pana acum deloc.

                        Cat despre mall-uri singurul loc in care am vazut in afara postului a fost la Auchan ,produsele de fito-fitt despre care era mail-ul initial.

                        Pe mine ma interesau ceva magazine unde sa stiu ca gasesc oricand astfel de produse, adica magazine specializate pe produse naturise si vegetale (in Timisoara cel putin existau mai multe de astfel de magazine). In Cluj am gasit pana la urma o  alimentara in piata Mihai Viteazul unde se aduc mezeluri vegetale in tot timpul anului.

                        Alina

                        --- In SVR-Group@yahoogroups.com, Sandra Ladar <castana22@...> wrote:

> [...]
                        >
                        > Eu ti-am mai raspuns ca gasesc produse din soia in super marketurile din Cluj, cu exceptia Carrefour. Tu unde locuiesti, in Marasti, parca, ai Keuflandul f aproape, si acolo sunt produse de soia, dar trebuie evident sa le pescuiesti prin marea masa de alimente, dar gasesti sigur sigur, pt ca eu am cumparat de nenumarate ori de acolo.

                      • posea
                        Message 11 of 13 , Jul 5, 2008
                          eu nu am mancat niciodata caltabos, dar mi se pare amuzant sa citesc
                          ca exista caltabos vegetarian... cred ca uneori se exagereaza in
                          privinta substitutelor si majoritatea celor care renunta la carne se
                          limiteaza la acelasi fel de mancare, dar gatit vegetarian.. cred ca
                          unii vegetarieni ar trebui sa experimenteze mai mult

                          am zis :)

                          numai bine

                          --- In SVR-Group@yahoogroups.com, "Alina Dana
                          Coroian" <alina_coroian@...> wrote:

> [...]
                          > intrebare simpla nu s-a gasit multa lume sa imi dea un raspuns. In
                          > aceasta ordine de idei, eu m-as bucura sa stiu ce si de unde mai

                        • gheorghiu mihaela
                          Message 12 of 13 , Jul 6, 2008

                            cu experimentarea si diversificarea alimentatiei a vegetarianului sunt de acord;nici eu nu am mancat ...caltabos vegetarian,dar as experimenta acest preparat.

                            consider ca exagerare este cand fie se utilizeaza prea mult un preparat in alimentatie,fie deloc.

                            parerea mea este ca fiecare sa experimenteze,sa cunoasca si sa-si formeze opinia proprie.

                            Viata inseamna experimentare,dar cu masura.

> [...]

                            > intrebare simpla nu s-a gasit multa lume sa imi dea un raspuns. In
                            > aceasta ordine de idei, eu m-as bucura sa stiu ce si de unde mai

                          • Korosfoy Sandor
                            Message 13 of 13 , Jul 6, 2008