AZI: Protest la ambasada Austriei

  • Marius-Cristian Vasilescu
    Message 1 of 6 , Jun 4, 2008
      astazi vom face din nou un protest la ora 16 la ambasada austriei (str. dumbrava rosie, langa piata romana) avand in vedere faptul ca cei 10 activisti inca sunt in inchisoare de peste 2 saptamani si nici nu li s-au adus acuzatii concrete. sapte din cei zece sunt in greva foamei, unul dintre ei fiind de 15 zile in greva foamei.

      detalii: http://romania.indymedia.org/ro/2008/05/2625.shtml

      va rog sa veniti cei care puteti avand in vedere ca pana acum suntem putin mai mult de 10 persoane, iar autorizatia este pe cca 20 de persoane..

      pentru cei care vin, 2 lucruri f importante:
      1. luati buletinul la voi (jandarmeria are ordin sa ne legitimeze pe toti)
      2. ar fi bine sa imi dati un telefon de confirmare dupa ora 12 caci protocolul cu primaria mai trebuia semnat de primar si exista posibilitatea ca sa nu-l semneze in timp util.

      tel meu: 0729.035.094 sau 0749.273.371

      --
      Marius Cristian
      Homesite: http://www.mariusvasilescu.com

        Message 3 of 6 , Jun 8, 2008
          Desi stiu ca deocamdata nu aveti timp ,va rog sa cititi site-ul http://www.queentravel.ro/oferte-turism/turism-extern/Vanatoare-si-Pescuit%20-in%20Roman/
          ºi eventual sa ne gandim la cum am putea sa salvam bietele animale.
          Daca am putea sa facem un blog.
          Cu respect,
          Marina Vîtcã

        • Stefan Dragan
          Message 4 of 6 , Jun 8, 2008
            N-ar strica un site/log separat (cu lista de discutii proprie) legat de drepturile animalelor. Mariana te oferi tu sa te ocupi de site/blog?

            anyway niste oameni care au chef sa impuste ceva cu cap si coada nu cred ca se lasa impresionati de un blog... Pana nu te pui in fata pustii nu cred ca vor pricepe prea multi ca atunci cand animale mor fara rost omenii care tin la ele au de suferit.
            Message 5 of 6 , Jun 14, 2008
              Din pacate eu nu prea stiu sa fac un blog.Tinerii sunt cei care manevreaza mai usor internetul.Nu ca as fi in varsta, dar cand am terminat eu scoala nu existau calculatoare.
              Marina

              Message 6 of 6 , Jun 17, 2008