Re: [SVR-Group] Recomadari

  • r. m. costescu
    Message 1 of 4 , Oct 31, 2004
      salut.

      nu stiu ce pareri aveti voi, dar eu personal
      "boicotez" peta. de ce? vedeti:

      http://snipurl.com/a6uh !!! (scuzati ca-i in engl.)

      - pe scurt, consider ca in ciuda numelui ei nu sint o
      organizatie care se bazeaza pe principii cu adevarat
      etice, si de aceea nu doresc sa-i sustin in vreun fel.

      sigur, nu-ti poate dauna sa citesti informatiile
      oferite de ei - multe sint bune! dar as vrea sa fac
      observatia ca exista alte organizatii, cu adevarat
      merituoase, care se ocupa de campanii pe problema
      agriculturii intensive, si in general multe alte
      resurse - mai bune - ce pot fi consultate, ca de ex.:

      - Vegan Outreach:
      http://www.veganoutreach.org/whyvegan
      - Farm Sanctuary: http://www.factoryfarming.com
      - GRACE: http://www.factoryfarm.org
      - Animal Freedom:
      http://www.animalfreedom.org/english/information/infofarming.html
      - Beyond Factory Farming:
      http://www.beyondfactoryfarming.org
      - FARM: http://www.farmusa.org

      ruxandra

      Take Yahoo! Mail with you! Get it on your mobile phone.
      http://mobile.yahoo.com/maildemo
    • Marius Cristian Vasilescu
      Message 2 of 4 , Nov 2, 2004
        Buna,

        Singurul lucru care pot sa-l reprosez la PeTA este modul lor de a face cunoscuta cauza animalelor. Nici eu nu sunt de acord cu folosirea sexului ca promovarea a ceva (produs, idee) - asta pt. ca sunt crestin, dar ii inteleg foarte bine pe cei de la PeTA. Daca vii in Bucuresti o sa constati ca 98% din bucuresteni citesc "Libertatea", un fel de "The Sun" al Romaniei, care are in fiecare zi o stire "bomba" pe prima pagina si foarte adesea o fata dezbracata, ca sa nu mai vorbesc de nelipsita "fata de la pagina 5". Reclame la TV care au tenta sexuala sunt cu duiumul. De ce? Pentru ca asta vor oamenii. PeTA a ajuns cunoscuta tocmai datorita acestor metode, din pacate si cu o imagine sifonata... Hai sa ne gandim daca ar fi sa punem o reclama la PeTA intr-un ziar cu o tipa cam despuiata care zice ca nu poata blana din cauza cruzimii pe care o implica obtinerea ei, toti cititorii o vor observa. Banuiesc ca cei mai multi ar pecepe-o ca pe o gluma, decat in mod serios. S-ar amuza in orice caz. PeTA este o organizatie pt. apararea animalelor unde sunt diversi oameni care au diferite pareri despre etica. In ziua de astazi foarte putini mai considera sexul la TV sau ziare ca ceva imoral sau ca pacat si de aceea si politica Peta -care este alcatuita din acesti oameni-. Fa si tu un sondaj (nu printre prieteni sau vegetarieni, ci din toate straturile sociale, intelectuale etc.) si o sa observi ca putini ar obiecta la "the naked campain" de la PeTA.

        Oricum cu exceptia reclamelor lor care sunt controversate, siteurile lor sunt de o foarte buna calitate informativa din toate domeniile ale drepturilor animalelor. Una peste alta, eu cred ca totusi fac o treaba buna.

        marius

        Marius Cristian
        "Sfinţii sunt excesiv de iubitori şi blânzi cu oamenii, şi chiar cu fiarele sălbatice... În mod cert, noi trebuie să le arătam [animalelor] bunătate şi blândeţe pentru multe motive, dar, mai presus de toate, pentru că sunt de aceeaşi origine ca şi noi." (Omilii)
        ~~ Sfântul Ioan Gură de Aur ~~ Patriarh grec; arhiepiscop de Constantinopol (398-404)

        My homesite: www.ehypnos.tk

      • r. m. costescu
        Message 3 of 4 , Nov 2, 2004
          buna. hm, asa cum am zis deja - mai in detaliu pe
          site-ul la care am facut trimitere - nu sint absolut
          deloc de acord cu acest mod de a privi lucrurile. si
          nu este vorba despre "sex", ci despre *sexism* - doua
          lucruri f. diferite (desi, ok, aceasta analiza nu e
          cea mai puternica daca e facuta dpdv strict crestin).

          eu una nu doresc sa sustin campanii care dau in capul
          femeilor (sau "doar" le desconsidera) in scopul de a
          "face bine animalelor". daca te gindesti un pic, asa
          ceva nu este etic oricare ar fi definitia ta de etica.
          faptul ca sexismul e ceva mult-apreciat de publicul
          larg nu inseamna nimic: si consumul de carne e
          mult-apreciat de publicul larg, nu? asta e problema!
          oare ar trebui sa facem reclame pentru a-i convinge pe
          oameni sa fie mai buni cu animalele dar sa trateze
          femeile cu condescendenta, si reclame pentru a-i
          convinge pe "oameni" sa nu desconsidere femeile dar sa
          dea in primul animal care le iese in cale?... sper ca
          raspunsul e nu. iar faptul ca inca nu ai privit
          lucrurile din aceasta perspectiva nu inseamna ca nu
          poti incepe sa le privesti; oricum, nu e o scuza...

          in plus - in avintul asta al lor cu ochelari de cal,
          peta face de multe ori gafe si declaratii exagerate
          sau fara baza stiintifica, tot pt. valoarea lor de soc
          - alt lucru cu care nu sint de acord.

          una peste alta, cred ca peta dauneaza miscarii pt.
          drepturile animalelor. desigur, asta e parerea mea
          (dar stiu multi alti oameni care o impartasesc)!

          ... acestea fiind spuse, informatiile in sine sint
          informatii, si pot fi folositoare.

          sa ne-auzim cu bine,

          ruxandra.

          ps: scuze ca ma ambalez, dar cum se poate vedea din
          faptul ca am facut acea pagina subiectul e de citiva
          ani incoace unul destul de semnificativ pt. mine (si
          pt. felul in care vad diversele atitudini ale
          persoanelor care se ocupa de drepturile animalelor).

          --- Marius Cristian Vasilescu <hypnosinblue@...>
          wrote:

          ---------------------------------
[...]

          "Sfin#355;iisunt excesiv de iubitori #351;i
          blânzi cu oamenii, #351;i chiar cu
          fiareles#259;lbatice... În mod cert, noi trebuie
          s#259; le ar#259;tam [animalelor]bun#259;tate #351;i
          blânde#355;e pentru multe motive, dar, mai
          presus de toate,pentru c#259; sunt de aceea#351;i
          origine ca #351;i noi." (Omilii)
          ~~ Sfântul Ioan Gur#259; de Aur~~Patriarh grec;
          arhiepiscop de Constantinopol (398-404)

          Myhomesite: www.ehypnos.tk

          Daca doriti sa iesiti de pe acest grup trimiteti un
          email la: SVR-Group-unsubscribe@yahoogroups.com

          Yahoo! Groups Sponsor ADVERTISEMENT

          Terms of Service.

          Check out the new Yahoo! Front Page.