936Re: Earthlings

  • Alina Rotaru
    Sep 1, 2007
      Draga Ruxi, imi pare rau dar mi-e teama ca din pacate oamenii au
      nevoie de terapii soc, altfel cum iti explici consumul de produse
      animaliere?

      Foarte bine ca tu nu ai nevoie de asa ceva, dupa cum spui, dar iti
      este clar ca sub acest aspect faci parte - din pacate - din
      minoritate, nu?

      Un singur aspect ma deranjeaza personal in comentariul tau, dar sper
      sa ma insel. Tu spui "e un semn *bun* daca nu poti rezista in fata
      acestor imagini". Implici faptul ca a "rezista" acestor imagini e semn
      rau? Daca asta e parerea ta, trebuie sa protestez. Numai prin faptul
      ca tu nu te poti uita la aceste imagini nu inseamna ca gradul tau de
      compasiune este mai ridicat decat al meu, de exemplu.

      "e intr-un fel ca si cum am renunta la
      > animal rights din start, ca si cum am declara ca nu ne
      > putem astepta la mai mult de la oameni - iar asta
      > conteaza pt. activism".

      Din acest paragraf nu pot decat sa speculez ca:
      1. ori esti foarte tanara;
      2. ori esti inconjurata de vegetarianism in mediul tau inconjurator,
      ceea ce este o raritate.

      Pentru ca imi pare rau sa spun ca de la majoritatea oamenilor nu ne
      putem astepta la mai nimic bun, dupa cum arata si filmul pe care nu
      vrei/poti sa-l vizionezi.

      Eu ma bucur ca ai atata incredere in oameni dar consider comentariul
      tau destul de naiv. Iar naivitatea nu e buna pentru activism...

      Multe salutari,
      Alina

      PS. Am uitat sa precizez un lucru: nimeni nu-ti cere sa te fortezi sa
      vezi filmul. Eu recomand tuturor sa incerce sa se uite pana la
      sfarsit, iar toti cei care reusesc acest lucru sunt de aceeasi parere.
      Dar pot sa respect faptul ca tu (ca multi altii) nu-l poti viziona, nu
      e nimic rau in asta.

      --- In SVR-Group@yahoogroups.com, ruxi <ruxirandria@...> wrote:

> [...]
      > animale... e intr-un fel ca si cum am renunta la
      > animal rights din start, ca si cum am declara ca nu ne
      > putem astepta la mai mult de la oameni - iar asta
      > conteaza pt. activism. ma rog...
      >
      > eu zic ca putem lupta impotriva unor lucruri si fara
      > sa ne putem uita la ele. eu ma lupt si impotriva
      > violentei sexuale si nu cred ca trebuie sa fiu in
      > stare sa ma uit la un asalt pt. ca sa pot fi o buna
      > activista.
      >
      > ruxi

      > Luggage? GPS? Comic books?
      > Check out fitting gifts for grads at Yahoo! Search

    • Show all 14 messages in this topic