934Re: Earthlings

  • Alina Rotaru
    Sep 1, 2007
      > Trebuie vazut documentarul, chiar daca este deprimant, chiar
      daca este mult de plans, macar atat poate merita si acele suflete,
      cateva lacrimi din ochii nostri pentru ca ne simtim complice, pentru
      ca ne simtim vinovati ca lasam sa se intample asa ceva in lumea aceasta.

      Exact asa simt/cred si eu, sunt 100% de acord cu tine, Patricia.
      Bineinteles ca e aproape insuportabil de vazut, dar nici eu nu am vrut
      sa inchid ochii sau sa intrerup vizionarea tocmai din acest motiv.
      Este adevarul care nu trebuie cenzurat.
      Fiecare dintre noi are scene care pot fi absolute deal-braker. In
      cazul meu este scena cu cainele din masina de presat gunoiul, sau
      ochii animalutului care inca mai traieste dupa ce i s-a jupuit blana.
      Cum putem lupta impotriva acestor lucruri daca nu ne putem uita la ele?
    • Show all 14 messages in this topic