3156Salutare

  • vijnanamayakosha
    Jul 16, 2011
      Sunt nou pe grup ; sunt vegetarian de mai mult timp ,dar abia acum am descoperit grupul.
      Ma uitam asa si am observat ca ,din pacate, grupul nu este atat de activ pe cat ma asteptam. Ma asteptam sa gasesc o groaza de propuneri pentru tot soiul de activitati..
      In fine , nu m-am uitat sa vad cati membrii are grupul dar banuiesc ca nu f multi , drept pe care ma gandesc de ce nu s-ar face cateva intalniri pentru cunoastere , discutii ,dezbateri.
      Sunt foarte sigur ca promovarea vegetarianismului in Romania este f slaba si nu vad de ce , ca oameni ar fi.
      Imi vin in minte o groaza de campanii care se adreaseaza oamenilor obisnuiti.
      Protestele dupa parerea mea sunt degeaba in mare parte , toate asociatiile care lupta pt drepturile animalelor nu beneficiaza de ajutor din partea autoritatilor.O fac pe puterile lor.
      Vreaua zic ca oamenii in general creeaza situatii ,nu situatiile creeaza oamenii.Degeaba te lupti sa schimbi ceva atata timp cat restul nu sunt constienti de necesitatea si normalitatea acelui lucru. Si aici cred ca trebuie sa se lucreze mult.
      As mai fi vrut sa zic cate ceva , dar astept un feedback.
    • Show all 7 messages in this topic