      From: Bradut Ufo <ufobradut@...>
      To: SVR-Group@yahoogroups.com
      Sent: Wed, March 2, 2011 11:25:50 PM
      Subject: Re: [SVR-Group] Cine poate da sfaturi pt un lobby reusit in Parlament?

      Sa nu confundam agresivitatea cu vanatoarea:o haita de caini care e infomentata
      nu este agresiva din cauza foametei:ea se poate salbatici si ucide ca si lupii
      care ucid pentru hrana.Asta se cheama:supravietuire.Personal am avut de a face
      cu o haita de mai mult de 10 caini,unii piele si os:pentru ca datina romaneasca
      incalificabila ca si cruzime:anume de a tine cainele in lant in foame si sete,a
      facut sa fie asa slabi.Ei bine acei caini au latrat la mine dar m am imprietenit

      cu ei ,i am adus cu timpul si mancare.
      Agresivitatea are alte motive:
      -detentia in lant,care este:lipsa de socializare,suferinta,lipsa de
      ocupatie,lipsa de comunicare si educatie corecta.Multi caini scapa din lant
      devin agresivi odata ajunsi in haita.
      -agresivitate dobandita genetic din cauza mafitiolor bun de eutanasiat care:fac
      comert cu caini de rasa,si practica consanvinizari,forteaza fertilizarea cu
      injectii hormonale si:ies caini agresivi care la randul lor:se cupleaza cu
      maidanezi iar cainii nascuti acolo sunt agresivi.
      -si un amanunt cel mai tare care sa uitat:daca eu as sta pe strada fara hrana
      ,fara apa,fara adapost si lumea m ar haitui cu pietre cand mi lumea mai draga si

      gasesc o bucata de paine,si deodata zbuff un sut ,o piatra atunci:as sare la tot

      ce e biped,imbracat ,arata om si:misca...eu si acum imi vine sa sar la multi/te
      dar reusesc ma abtin,,asa ca:sa vedem cauza nu faptul in sine.Majoritatea
      locuitorilor (cam 70%)tarii sunt:barbari,fara suflet,agresivi,ipocriti.
      -un alt amanunt care sa uitat:de sute de ani se omoara si:nu sa rezolvat
      nimic.Din sursa iar si iar apar caini,asa ca:solutia etica si economica
      este:sterilizarea,punerea intr un adapost,si infiintarea de urgenta a unei
      politii a animalelor care sa opreasca abandonul.

      patrick.