      From: Ilie Madalina <mmmadaaa@...>
      To: SVR-Group@yahoogroups.com
      Sent: Wed, March 2, 2011 6:25:07 PM
      Subject: RE: [SVR-Group] Cine poate da sfaturi pt un lobby reusit in Parlament?

      Cred ca ai pierdut 2 lucruri din vedere:

      -> daca o haita de caini ramane fara hrana va deveni automat agresiva... si deci vor fi si mai multi oameni muscati / omorati ca pana acum ... Nici nu vreau sa ma gandesc cum ar deveni cainii de langa serviciul meu ( in zona statiei de metrou Aurel Vlaicu) daca nu ar fi hraniti ...

      -> mi se pare mult mai dur pentru un caine sa moara de foame si de frig decat eutanasiat printr-o injectie ...  Eutanasierea este cea mai blanda forma de a omori un animal .... vezi documentarul Earthlings incepand cu minutul 13.50

      http://video.google.com/videoplay?docid=6361872964130308142#