3058Re: apa vie,leac sa-ti fie...

  • adriana
    Jul 31, 2010
      in art.s-au mai precizat calitatile apei din ghetar,veche de mii de ani,cu proprietati deosebite.Am retinut o emisiune de acum citiva ani in care se vorbea de aceasta apa saraca in deuteriu,responsabila de virstele matusalemice ale personajelor din Biblie.Inaintea potopului aceasta apa se gasea pretutindeni,dar odata cu el,a fost schimbata compozitia apei,aparitia curcubeului de dupa,mentionata in Biblie,a fost acest semn.Si noi avem un ghetar in tara,dar e cam greu de ajuns acolo,poate cu timpul o sa se gindeasca cineva sa compenseze aceasta apa,ca pe medicamente.Tot rusii,care folosesc apa de ghetar mai au un aliat,piatra de shungit,cunoscuta din sec.XVII,care a salvat si viata unei imparatese si pe care il purtau soldatii dupa ei,despre care abia se vorbeste la noi dar care dezinfecteaza apa si vindeca multe boli.M-ar interesa si pe mine de unde il pot procura cit mai ieftin,daca a auzit cineva de el.

      --- In SVR-Group@yahoogroups.com, Bradut Ufo <ufobradut@...> wrote:

      > Salutare,
      > am de adaugat ceva:am fost intr un magazin bio din cluj si apa vie nu e 15 ron
      > cum am zis ci sa scumpit,este:19,5 ron JUMAT DE LITRU....cica:sa adaugat
      > TVA-ul..."bata l vina",si ca sa ajute trebuiesc consumate cateva sticle pe
      > luna...
      >
      > numai bine,patrick.

    • Show all 9 messages in this topic