300Re: miere

  • ruxandra costescu
    May 1, 2005
      despre b12:

      - eu stiu ca drojdiile nu contin b12 decit daca sint "fortificate" cu
      aceasta vitamina, dar nu stiu cum e cu *drojdia de bere* in romania -
      cum se produce exact, ce i se adauga, si daca difera de la producator
      la producator. ar trebui aflat (marius, eu am avut impresia ca tu deja
      te interesasesi de asta). ? btw, drojdia de bere ("saccharomyces
      cerevisiae") e acelasi lucru ca si "nutritional yeast"-ul in engleza.

      - vedeti detalii despre drojdii in general si continutul de b12 la:
      http://www.spineuniverse.com/displayarticle.php/article981.html
      http://www.thenazareneway.com/diet/vitamin_b12_in_the_vegan_diet.htm
      http://www.veganhealth.org/b12/vegansources

      ruxi

      --- In SVR-Group@yahoogroups.com, Ilie Madalina <mmmadaaa@y...> wrote:
      > Referitor la B12 si drojdia de bere , eu am citit in multe carti ca
      ar contine B12 dar nu stiu daca forma activa sau inactiva. Din ce am
      calculat eu cam 25 grame de drojdie de bere pe zi iti
      > asigura necesrul zilnic, dar nu stiu daca e sanatos sa mananci chiar
      atata drojdie.

      > Referitor la stuparit chiar sunt curioasa sa-l intreb pe tatal meu
      cum face exact cu matcile astea... si revin cu informatii dupa weekend.

      > Insa in privinta calitatii mierii si a faptului ce a un aliment
      sanatos , da-mi voie Marius sa te contrazic. Toate produsele stupului
      au o valoare inestimabila pentru organsimul uman. Exista la ora
      actuala multi terapeuti care folosesc produsele apicole cu mare
      succes, si reusesc sa vindece o gramada de boli. ( o sa revin si cu
      informatii exacte despre substantele pretioase din miere). Dar o mica
      paranteza : ma refer la mierea naturala extrasa din plante si nu la
      borcanele de miere din supermarketuri care contin 0.00 % miere
      naturala si in rest cine stie ce.
      > Am inteles ca in strainatate mierea chiar este un produs denaturat,
      dar la noi in tara nu este cazul, exista multi apicultori care
      produc o miere de calitate.

      > Madalina
    • Show all 18 messages in this topic