2749Mamica vegetariana, copilas vegetarian

  • Selene Moon
    Dec 1, 2009
      Buna ziua!

      Ma numesc Sorana, am 31 de ani si sunt mamica unei fetite ce va face in curand 1 anisor. Eu sunt vegetariana de aproximativ 3 ani, tatal ei, de 16 ani. Am discutat si am hotarat ca cel mai bine ar fi ca si micuta noastra (Daria pe nume) sa creasca cu o alimentatie vegetariana. Din pacate, ne-am lovit de nenumarate ori de dezaprobarea, criticile si batjocura celor din jur, atat cand eram doar noi doi, cat si acum, de cand a aparut Daria.

      In momentul de fata, Daria consuma branza, oua si peste. Pestele am hotarat eu sa i-l introduc in alimentatie, tatal ei nu a fost de acord nici macar cu atat, insa a acceptat, pana la urma, compromisul. Dar nu despre peste vreau sa vorbim.

      Am nevoie de pareri si studii cat mai bine documentate despre riscurile si avantajele unei astfel de alimentatii la un copilas de aceasta varsta. Poate duce alimentatia vegetariana la carente de substante nutritive importante, aminoacizi, vitamine? Ii pot distruge organismul daca nu consuma carne? Este adevarat ca lipsa carnii din alimentatie poate duce la infertilitate? Pot aparea probleme neurologice din aceasta cauza, alaturi de alte probleme?

      Am cautat un medic si un nutritionist care sa fie suficient de deschisi la minte pentru a-mi oferi sfaturile si indrumarea necesare, dar nu am gasit. Si ma satur, uneori, sa fiu privita ca o fiinta inferioara din acest punct de vedere.

      Multumesc anticipat pentru orice sfat!

    • Show all 7 messages in this topic