      From: posea <zephyr_girl_85@...>
      Subject: [SVR-Group] Re: produse vegetale fito-fitt
      To: SVR-Group@yahoogroups.com
      Date: Saturday, July 5, 2008, 8:25 AM

      eu nu am mancat niciodata caltabos, dar mi se pare amuzant sa citesc
      ca exista caltabos vegetarian.. . cred ca uneori se exagereaza in
      privinta substitutelor si majoritatea celor care renunta la carne se
      limiteaza la acelasi fel de mancare, dar gatit vegetarian.. cred ca
      unii vegetarieni ar trebui sa experimenteze mai mult

      am zis :)

      numai bine

      --- In SVR-Group@yahoogrou ps.com, "Alina Dana
      Coroian" <alina_coroian@ ...> wrote:

      > eu am cumparat caltabos si drob si am examinat cu atentie eticheta
      > inainte, nu am vazut nicaieri sa scrie nici carmin, nici acid
      carminic.

      > nu a fosr un "[!! SPAM]" ci doar un anunt care m-am gandit ca ar
      putea
      > interesa si pe altii, pana nu de mult nu prea stiam de unde sa
      cumpar
      > produse vegetale din Cluj (tocmai schimbasem orasul) si la aceasta
      > intrebare simpla nu s-a gasit multa lume sa imi dea un raspuns. In
      > aceasta ordine de idei, eu m-as bucura sa stiu ce si de unde mai
> [...]

    • Show all 13 messages in this topic