      From: Viorel <simacv@...>
      Subject: Re: [SVR-Group] produse vegetale fito-fitt
      To: SVR-Group@yahoogroups.com
      Date: Friday, July 4, 2008, 5:38 AM

      Surse sigure: inedit (insa pretul e cam mare) si sanovita.

      Mai este: iezer, pate vegetal hame si inca vreo 2, dar am uitat marca.

      Oricum, va uitati pe eticheta, ca scrie.

      Unele produse, fabricate de aceeasi firma ar putea sa fie cu carmin si altele fara, depinde daca necesita colorant; de aceea oricum trebuie citita eticheta.