1379Re: [SVR-Group] salut lumea vegetarienilor!!!

  • Dan S
    May 2, 2008
      Eu o gasesc la piata la mine in Galati. La unele tarabe specializate au saci
      cu porumb, soia, grau etc. De aia e si asa ieftina. Nu pot insa verifica daca
      e modificata genetic sau nu. Cred ca ar trebui sa cauti mai mult prin piete.
      Eu o gasesc in cel putin 3 piete la mine in oras.

      Rodica Abel <rodi_abel@...> wrote:
      Buna, Dan! Te rog sa-mi spui si mie unde gasesti soia
      cu 1,5 lei kg? Eu consum lapte de soia preparat in
      blender, iar ce ramane folosesc la supe, chiftele,
      salate, paine, etc, asa incat consum multa soia. La
      noi in Slobozia am gasit soia numai in magazinele
      specializate de produse naturiste (sunt 2 sau 3 in tot
      orasul) cu aprox. 6 ron punga de 1 kg.
      Rodica

      know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now. http://mobile. yahoo.com/ ;_ylt=Ahu06i62sR 8HDtDypao8Wcj9tA cJ