1369Re: [SVR-Group] salut lumea vegetarienilor!!!

  • Dan S
    May 2, 2008
      Si eu cumpar soia de la piata cu ~ 1,5 ron/kg si o fac pateu sau lapte.
      Pentru laptele de soia mi-am 'manufacturat' un filtru fin precum cel de cafea.
      Dupa ce soia inmuiata (sau germinata) s-a fiert o pun in acest filtru iar
      filtrul la randul lui il pun intr-un vas cu apa de vreo 3-5 litri. Apoi cu un blender
      macin fin soia din filtru in prezenta apei. Apoi scotand filtrul din vas ramane
      laptele de soia gata filtrat. Restul de soia macinata il pot folosi in altre produse.
      Chiar si la painea facuta in casa. Iese foarte gustoasa si consistenta.
      Nu am incercat inca sa fac tofu. Nu stiu cu ce sa-l incheg.

      Adrian Calin <adrian_ctm@...> wrote:
      chiar in sensul asta am reusit -  - sa punem la dispozitia celor care vor sa aiba siguranta ca ceea ce mananca nu e toxic, respectivul robot de care vorbeam.
      unde trebuie doar sa te asiguri ca soia - materia prima care o folosesti e sanatoasa.
      si atunci branza de soia
      laptele de soia,nuci, alune, migdale...etc
      si iaurtul de soia, .. - care poti sa le obti, le poti consuma linistit fara sa te gandesti la vre-un efect nociv.

      Dan S <danroline@yahoo. com> wrote:
      Welcome!

      Referitor la produsele vegetariene, daca as fi un producator de produse din soia
      sa zicem, si m-ar interesa in primul rand calitatea produsului si apoi veniturile,
      as scrie mare cat China pe eticheta 0% conservanti si alte componente chimice
      periculoase, termenul de garantie de o saptamana sau doua. Produsele de pe
      piata tocmai pentru a masca mai bine 'otravurile' au inscriptionat microscopic
      componeneta lor, de nici cu lupa nu le vezi. Si avand in vedere materia prima
      mai ieftina in comparatie cu carnea, pretul lor ar trebui sa fie corespunzator.
      Acum produsele veg* sunt la acelasi pret sau chiar mai scumpe ca cele din
      carne.

      Adrian Calin <adrian_ctm@yahoo. com> wrote:
      Va salut.
      Citeam un articol pe evz.ro - editia online a evenimentului zilei si am ramas placut surprins sa descopar ca si vegetarieni asa cum sunt ei de cate feluri s-au unit in asociatia de fata. e de bun augur si nu am stat pe ganduri m-am inscris imediat.
      de 10 ani am renuntat la carne, motivul principal fiind sanatatea. incurajez si pe altii pe aceasta cale sa intre cat mai repede in familia vegetarienilor si n-au sa regrete niciodata.
      cum am specificat - de 10 ani fiind vegetarian -  am cautat tot felul de retete care mai de care mai bune care totodata sa satisfaca pofta si gustul.
      de cativa ani am descopertit efectele benefice ale laptelui de soia, care inlocuieste excelent laptele de vaca.
      in sensul acesta un prieten care avea sustinere financiara a contactat o firma unde a prezentat ideea si oportunitatea de a gasi o solutie de a produce lapte de soia personal si fara greutati.
      in foarte scurt timp am reusit sa aducem in bucataria celor in mare vegetarieni un robot - blender - care in 20 min face lapte de soia nuci migdale orez alune etc...branza tofu.
      nu fac reclama ci vreau sa subliniz pentru cei care suntem ingrijorati de produsele alimentare vegetariene de pe piata deoarece contin conservantii si adidivi, ca se pot prepara in propria bucatarie o serie de alimente care sa avem certitudinea ca sunt realmente sanatoase... .  lapte de soia branza tofu.... cel putin 200 de preparate culinare vegetarine in forma aceasta.
      cu cei interesanti putem sa continuam si pe forum o asemena discutie.

      toate bune
      Adrian Calin