1355ATENTIE la produsele " VEGETALE " din Magazine

  • ghita_urdas2001
    May 1, 2008
      Buna ziua, ma bucur ca am descoperit acest grup de discutii, Sunt
      vegetarian din Cluj. As dorii sa va scriu in legatura cu mezelurile
      din Soia, ce poarta eticheta "VEGETARIAN". Cele mai multe sunt cu
      Adaosuri si E-uri extrem de periculoase. In plus contin coloranti cum
      ar fi CARMINUL - extras dintr-o insecta. Recent am primit o informatie
      de la o doamna foarte serioasa care vindea intr-un magazin deschis la
      Barcelona produsele firmei IEZER. A facut probe de laborator si a
      reiesit folosirea unui Emulgator pe baza de grasime de HARCIOG!!!. Eu
      folosesc de o vreme buna produse de la firma FITO FITT este o firma
      foarte serioasa. Are 34 de produse toate pe baza de soia. Sutin ca nu
      folosesc nici un conservant si nici un emulgator. Va doresc tuturor
      sanatate
    • Show all 20 messages in this topic