13Logo SVR si zahar brut din trestie

  • Marius Cristian Vasilescu
    Nov 3, 2003
      Avem nevoie de un logo(sigla,emblema) la SVR. Idei? Puteti sa trimiteti si o poza eventual. De asemenea cred ca trebuie sa gasim si un motto.. Sugestii?

      Acum exista pe piata romaneasca zahar brut(cane sugar) din trestie de zahar importat din australia de Sanovita. Nu este chiar scump, cam dublu la pret fata de cel alb Din sfecla. Eu zic ca face toti banii pentru ca:

      1)oricum nu trebuie sa consumam mult zahar si nu ar produce o gaura un buget

      2) este vegetarian 100% - nu ca cel alb care poate fi procesat folosind carbune din oase, si care oricum este obtinut prin procese chimice care indeparteaza toate elemntele nutritive si lasa numai monocarbohidratul(zaharul) si ii mai adauga cateva chimicale.

      3)nu are surse dubioase cum ar fi Ucraina care vinde melasa foarte ieftina pentru ca multa din sfecla de acolo a fost crescuta in zone contaminate radioactiv. De aceea industria zaharului din Romania este aproape la pamant si importa melasa din alte tari.

      Eu am cumparat de la Carrefour si u jumatate de Kg de zahar de trestie era aproape cat unul de zahar de sfecla. Daca o sa cumparati de la plafaruri o sa fie ceva mai scump. :-(

      Marius Cristian

      PS: My normal email address hypnos@... has been more down than working for the last two weeks. I did received most of my emails, but I noticed that some were lost. If you sent any email to that address and I should have replied, please resend it. You can use my yahoo address (hypnosinblue@...) until my mail provider will hopefully fix the server. My apologies for this.

      Ask the experimenters why they experiment on animals, and the answer is: "Because the animals are like us." Ask the experimenters why it is morally okay to experiment on animals, and the answer is: "Because the animals are not like us." Animal experimentation rests on a logical contradiction.
      ~~ Charles R. Magel ~~

      My homesite: http://www.ehypnos.tk