Slovak surnames in my tree

  • Rick Mayernik
    Message 1 of 4 , Jun 8, 2014
      Hello:

      The following sunames are in one branch of my family tree:

      Komar, Marczincsin, Repko, Potocsnyak, Chlebacska, Timko, Ontko
    • Greg Lucotch
      Message 2 of 4 , Jun 8, 2014

        Greg Lucotch
        Names in my family tree include:
        Lukac, laczko, Kometz, Bazzoli, Bandre.

        On Jun 8, 2014 4:31 PM, "'Rick Mayernik' rmayer@... [SLOVAK-ROOTS]" <SLOVAK-ROOTS@yahoogroups.com> wrote:

        Hello:

        The following sunames are in one branch of my family tree:

        Komar, Marczincsin, Repko, Potocsnyak, Chlebacska, Timko, Ontko
      • William C. Wormuth
        Message 3 of 4 , Jun 8, 2014

          Greg Lucotch
          Names in my family tree include:
            Komar, Marczincsin, Repko, Potocsnyak, Chlebacska, Timko, Ontko

          All but Chlebacka (Chlebacka) [Khlehbach-kah]  are found in the Slovak phone directory.  That does not mean the nname doesn't exist.  Many no longer use the home phones, only mobile.

          Lukac:  Lukac - telefónne čísla a adresa | Telefónny zoznam
          Lacko - telefónne čísla a adresa | Telefónny zoznam
          Telefónne čísla a adresy v online telefónnom zozname s informáciami od operátorov Telekom, Orange, O2 Slovakia, s.r.o. a operátorov alternatívnych pevných sietí.
          Preview by Yahoo

          Komec - telefónne čísla a adresa | Telefónny zoznam
          Telefónne čísla a adresy v online telefónnom zozname s informáciami od operátorov Telekom, Orange, O2 Slovakia, s.r.o. a operátorov alternatívnych pevných sietí.
          Preview by Yahoo

          Marcincin - telefónne čísla a adresa | Telefónny zoznam
          Telefónne čísla a adresy v online telefónnom zozname s informáciami od operátorov Telekom, Orange, O2 Slovakia, s.r.o. a operátorov alternatívnych pevných sietí.
          Preview by Yahoo

          Repko - telefónne čísla a adresa | Telefónny zoznam
          Telefónne čísla a adresy v online telefónnom zozname s informáciami od operátorov Telekom, Orange, O2 Slovakia, s.r.o. a operátorov alternatívnych pevných sietí.
          Preview by Yahoo

          Potocnak - telefónne čísla a adresa | Telefónny zoznam
          Telefónne čísla a adresy v online telefónnom zozname s informáciami od operátorov Telekom, Orange, O2 Slovakia, s.r.o. a operátorov alternatívnych pevných sietí.
          Preview by Yahoo

          Timko - telefónne čísla a adresa | Telefónny zoznam
          Telefónne čísla a adresy v online telefónnom zozname s informáciami od operátorov Telekom, Orange, O2 Slovakia, s.r.o. a operátorov alternatívnych pevných sietí.
          Preview by Yahoo

          Ontko - telefónne čísla a adresa | Telefónny zoznam

          On Sunday, June 8, 2014 7:19 PM, "Greg Lucotch glucotch@... [SLOVAK-ROOTS]" <SLOVAK-ROOTS@yahoogroups.com> wrote:

          Greg Lucotch
          Names in my family tree include:
          Lukac, laczko, Kometz, Bazzoli, Bandre.
          On Jun 8, 2014 4:31 PM, "'Rick Mayernik' rmayer@... [SLOVAK-ROOTS]" <SLOVAK-ROOTS@yahoogroups.com> wrote:

          Hello:

          The following sunames are in one branch of my family tree:

          Komar, Marczincsin, Repko, Potocsnyak, Chlebacska, Timko, Ontko

        • Vera Holman
          Message 4 of 4 , Jun 10, 2014
             Hello, I am not certain who had listed names in their family. I am referring to the one who has  a "TIMKO".
            Most of them are living in the McKeesport, Pittsburg, PA  area.  My grandmother was Maria Timko Pavlisin.

            Would be interesting   if we are a branch of your family tree.
             Vera Holman ,  veracious.h@...