سیگار | رمضان ، قحطی و یا . .. | خورخه لوئيس بورخس | نا مه ای به همسر | قاطی پاتی | تصاویر نـاب و حیرت انگی ز

  • ArDalan
    Message 1 of 1 , Aug 1, 2011

      Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
      Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
      Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

       لینک های جذاب روزانه

      یک قدم تا استخدام و شغل مناسب
      خواننده سرشناس پاپ به عنوان زن سال 2011 معرفی شد+عکس
      مجموعه کامل و بینشیر معماری داخلی و خارجی . بروزترین متدها
      آیا فیس بوک با کلوب تفاوتی دارد؟
      دانلود نرم افزار برای افزایش سرعت اینترنت : Dial up + ADSL
      اینجا مرکز انرژی جهان و یکی از شگفتی های ۷ گانه است + عکسها
      کامپیوتری در جایگاه یک کشیش؛ ازدواج متفاوت زوج آمریکایی!
      گزارش تصویری از کنسرت شهرام ناظری و حسین علیزاده
      تصویر منزل شخصی چهره‌های مطرح از اپرا وینفری تا بیل گیتس
      14 سوالی که مختارنامه هیچگاه به آنان پاسخ نداد!
      بازیگرانی که مجبور شدند عمل زیبایی کنند
      ۲ نوشیدنی‌ ویژه ماه رمضان
      7 فایده شگفت انگیز پسته برای سلامتی
      7 نرم افزار ضروری و رایگان برای ویندوز جدیدتان
      عکسهایی از تیم ملی والیبال هنرمندان زن ایران
      تصاویر شیلا خداداد در کنار همسرش!
      سری جدید عکس های حدیث میر امینی(بازیگر تلویزیون و سینما)
      دستگيري تعدادي از پسران و دختران جوان در يك بوستان‌ پايتخت
      باتری قلمی تغییر خواهد کرد
      حمام کردن در بلوار دانشجوی شیراز (عکس)
      دانستنی های جالب و خواندنی
      ساعت النگویی طرح طاووس
      عکس های جدید دستگیری ارازل و اوباش
      ماجرای قتل یعقوب محبوب وند وزنه بردار کرجی
      عکسهای دیدنی از شکیرا با مدلهای مختلف مو در سال 2011
      عریان کردن زنان خبرنگار برای دیدار با نتانیاهو! +عکس
      ازدواج ملکه جنجالی بالیوود با یوگا رامدو +عکس
      رامبد جوان، سیروان و هوادارانش را سورپرایز کرد
      احمقانه ترین قوانین جهان
      پوسترهای تبلیغاتی به مناسبت ماه مبارک رمضان
      تفریحگاههای تهران ( درکه )

      طراحی آکواریوم !
      برای متحدانتان و برای افتخار بجنگید
      پایگاه خبری سبد نیوز

      نفیسه روشن نگین خامسی مرجان سپهری فرناز رهنما ساختمان پزشکان آزاده نامداری

      سیگار !

      توی فرودگاه یکی بود که پشت سرم سیگار می‌کشید . یکی دیگه رفت جلو گفت:
      - بخشید آقا...! شما روزی چند تا سیگار می‌کشین...؟!
      - طرف جواب داد: منظور؟
      - منظور اینکه اگه پول این سیگارا رو جمع می‌کردین، به اضافه‌ی پولی که به خاطر سلامتیتون خرج دوا و دکتر می‌کنین، الان اون هواپیمایی که اونجاست مال شما بود...!
      طرف با خونسردی جواب داد: - تو سیگار می‌کشی؟
      - نه !
      - هواپیما داری؟
      - نه !
      - به هر حال مرسی بابت نصیحتت...
      ضمناً اون هواپیما که نشون دادی مال منه ...!

      ارسال از محسن

      پرستو صالحی

      پرستو صالحی تحصيلات ناتمامش در زمينه تئاتر در دانشگاه آزاد است. وي از سال 1377 وارد عرصه ی سینما و تئاتر شده است. از دوران کودکی علاقه ی وافری به بازیگری داشت و این باعت شده بود که در مدرسه فعالیت هنری داشته باشد .
      شروع فعالیت سینمایی او در فیلم اعتراض (مسعود کیمیایی) به عنوان بازیگر در سال 1378 بود. اولین فعالیت او در حرفه ی تئاتر با نام نغمه های خورشید بود و بعد از آن در سریالی با نام محاکمه بازی کرد که یک کار تاریخی به کارگردانی حسن هدایت میباشد.

      پرستو صالحی

      ادامه تصاویر را اینجا ببینید

      آزاده صمدی حنانه شهشهانی سمانه پاکدل مهناز افشار سارا منجزی پگاه آهنگرانی

      رمضان ، قحطی و یا ....؟

      دیروز برای خرید رفته بودیم فروشگاه شهروند، می خواستیم کمی خرما و چیزای دیگه تهیه کنیم برای ماه رمضان . پسرم هم همرام بود. تو فروشگاه چرخی زدیم و چیزایی که نیاز داشتیمو انداختیم تو سبد.
      سبد ما نیمه پر بود فقط چند قلم جنس ... چون واقعا به چیز دیگه ای نیاز نداشتیم .فروشگاه پر بود از زن و مرد و کوچیک و بزرگ .
      ولع مردم توی خرید اجناس توجه منو به خودش جلب کرد. خیلی برام جالب بود انگار قرار بود به جای ماه رمضان ، قحطی بیاد ، شایدم به جای روزه گرفتن قرار بود روزی 6 وعده غذا بخورن. یکیو دیدم که 3 تا سبد، پر کرده بود از ...

      گروه اینترنتی قلب من

      پسرم کمی خجالت کشید وقتی سبد خودمونو پیش سبد اونا دید. ولی وقتی صحبت منو با خانومم شنید کمی آروم شد. غرض از گفتن این حرفا فقط برای این بود که بگم خوشحالیم از اینکه مردم کشورم وضع مالیشون خوبه و سفره هاشون رنگارنگه ولی:
      تو رو خدا یکی به این جماعت بگه که ماه رمضان ، این چیزی نیست که شما تصور می کنین . اینهمه اسراف به خدا معصیت داره ...
      کمی هم به فکر آنهایی باشیم که نیازمندند...

      گروه اینترنتی قلب من

      یاد دارم در غروبی سرد سرد
      می گذشت از کوچه ی ما دوره گرد
      داد می زد : کهنه قالی می خرم
      دسته دوم جنس عالی می خرم
      کاسه و ظرف سفالی می خرم
      گر نداری کوزه خالی می خرم
      اشک در چشمان بابا حلقه بست
      عاقبت آهی کشید بغضش شکست
      اول ماه است و نان در سفره نیست
      ای خدا شکرت ولی این زندگیست؟
      بوی نان تازه هوشش برده بود
      اتفاقا مادرم هم روزه بود
      خواهرم بی روسری بیرون دوید
      گفت آقا سفره خالی می خرید...؟

      ارسال از محمد صادق

      خنده در باران

      عروس زیبایی پای سفره عقد به‌جای «بله» می‌گوید «نه». همه چیز از همین نقطه شروع می‌شود. داماد همه تلاش خود را می‌کند تا بتواند از عروس جواب «بله» بگیرد اما موفق نمی‌شود. عروس گمشده او در یک تغییر غیرمنتظره تبدیل به شخص دیگری می‌شود! جستجوی داماد برای برگرداندن «عروس ناشناس» سرآغاز ماجراهایی است.

      بازیگران و عوامل :
      شقايق فراهاني، عليرضا جلالي‌تبار، مرجانه گلچين، نصرالله رادش، صالح ميرزا آقايي، رضا فياضي، پوراندخت مهيمن، رسول نجفيان، مهران رجبي، علي كاظمي، ندا مقصودي، سارا منجزي، محمود ياراحمدي، بهاره رهنما و گوهر خيرانديش

      خنده در باران

      عکس های بیشتر از خنده در باران

      تولبار الکسا

      دانلود نوار ابزار جدید و معروف الکسا Alexa Toolbar
      این نوار ابزار که یکی از قوی ترین تولبار های موجود میباشد بر روی مرورگر شما نصب شده و امکانات زیادی را در دسترس شما قرار میدهد .

      از جمله این امکانات :
      امکان جستجو در تمامی سایت های اینترنت به صورت قوی
      امکان جستجو مستقیم در سایت هایی مثل Wikipedia وگوگل , Amazon , .. بدون باز کردن Page
      ثبت نکات مربوط به سایت های مشاهده شده و مشاهده ی رتبه ی سایت ها در جهان
      دسترسی آسان (shortcut ) به شبکه های اجتماعی مثل Facebook وTwritter و ..
      جدیدترین اخبار سایت Alexa و ..

      DOWNLOAD HERE

      به شما پیشنهاد میکنم حتما از این ابزار استفاده کنید چرا که حتی اگه ازش خوشتون نیار به راحتی میتونید غیر فعالش کنید
      حجم این افزونه کمتر از 300 کیلوبایت هست (کمتر از نیم مگابایت | یک دهم حجم یک موزیک!)

      خورخه لوئيس بورخس

      - هميشه حرفي را بزن که بتواني بنويسي، چيزي را بنويس که بتواني امضايش کني وچيزي را امضا کن که بتواني پايش بايستي.
      - آنانکه تجربه‌هاي گذشته را به خاطر نمي‌آورند محکوم به تکرار اشتباهند.
      - وقتي به چيزي مي‌رسي بنگر که در ازاي آن از چه گذشته‌اي.
      - آدم‌هاي بزرگ شرايط را خلق مي‌کنند و آدم هاي کوچک از آن تبعيت مي‌کنند.
      - آدم‌هاي موفق به انديشه‌هايشان عمل مي‌کنند اما سايرين تنها به سختي انجام آن مي‌انديشند.
      - گاهي خوردن لگدي از پشت، برداشتن گامي به جلو است.
      - هرگز به کسي که براي احساس تو ارزش قايل نيست دل نبند.
      -هميشه توان اين را داشته باش تا از کسي يا چيزي که آزارت مي‌دهد به راحتي دل بکني.
      - به کساني که خوبي ديگران را بي‌ارزش يا از روي توقع مي‌دانند، خوبي نکن و اگر خوبي کردي انتظار قدرداني نداشته باش.
      - قضاوت خوب محصول تجربه است و از دست دادن ارزش و اعتبار محصول قضاوت بد.
      -هرگاه با آدم‌هاي موفق مشورت کني شريک تفکر روشن آنها خواهي بود.
      - وقتي خوشبخت هستي که وجودت آرامش بخش ديگران باشد.
      - به خودت بياموز هرکسي ارزش ماندن در قلب تو را ندارد.
      -هرگز براي عاشق شدن دنبال باران و بابونه نباش، گاهي در انتهاي خارهاي يک کاکتوس به غنچه‌اي مي رسي که زندگيت را روشن مي‌کند.
      - هرگاه نتوانستي اشتباهي را ببخشي آن از کوچکي قلب توست، نه بزرگي اشتباه.
      -عادت کن هميشه حتي وقتي عصباني هستي عاقبت کار را در نظر بگيري.
      - آنقدر به در بسته چشم ندوز تا درهايي را که باز مي‌شوند، نبيني.
      - تملق کار ابلهان است.
      - کسي که براي آباداني مي‌کوشد جهان از او به نيکي ياد مي کند.
      - آنکه براي رسيدن به تو از همه کس مي‌گذرد عاقبت روزي تو را تنها خواهد گذاشت.
      - نتيجه گيري سريع در رخدادهاي مهم زندگي از بي‌خردي است.
      -هيچ گاه ابزار رسيدن به خواسته ديگران نشو.
      - از قضاوت دست بکش تا آرامش را تجربه کني.
      - دوست برادري است که طبق ميل خود انتخابش مي‌کني .
      کم کم یاد خواهی گرفت تفاوت ظریف میان نگهداشتن یک دست و زنجیر کردن یک روح را
      اینکه عشق تکیه کردن نیست و رفاقت، اطمینان خاطر و یاد می‌گیری که بوسه‌ها قرارداد نیستند و هدیه‌ها، معنی عهد و پیمان نمی‌دهند.
      کم کم یاد میگیری
      که حتی نور خورشید هم می‌سوزاند اگر زیاد آفتاب بگیری
      باید باغِ خودت را پرورش دهی به جای اینکه منتظر کسی باشی تا برایت گل بیاورد.
      یاد میگیری که میتوانی تحمل کنی
      که محکم باشی پای هر خداحافظی
      یاد می‌گیری که خیلی می‌ارزی

      ارسال از محمد صادق

      نیما شاهرخ شاهی

      نیما شاهرخ شاهی مجرد و دانشجوی رشته عمران می باشد. وی با بازی در نقش امیرعلی در فیلم "مکس" (سامان مقدم، 1382) به سینما آمد. اما سه سال طول کشید تا با بازی در نقش اول فیلم "پارک وی" (فریدون جیرانی، 1385) بدرخشد.

      نیما شاهرخ شاهی

      ادامه عکس های نیما شاهرخ شاهی

      نامه ای به همسر

      متشكرم براي همه وقت هايي كه مرا به خنده واداشتي.

      براي همه وقت هايي كه به حرف هايم گوش دادي.

      براي همه وقت هايي كه به من جرات و شهامت دادي.

      براي همه وقت هايي كه مرا در آغوش گرفتي.

      براي همه وقت هايي كه با من شريك شدي.

      براي همه وقت هايي كه با من به گردش آمدي.

      براي همه وقت هايي كه خواستي در كنارم باشي.

      براي همه وقت هايي كه به من اعتماد كردي.

      براي همه وقت هايي كه مرا تحسين كردي.

      براي همه وقت هايي كه باعث راحتي و آسايش من بودي.

      براي همه وقت هايي كه گفتي "دوستت دارم" .

      براي همه وقت هايي كه در فكر من بودي.

      براي همه وقت هايي كه برايم شادي آوردي.

      براي همه وقت هايي كه به تو احتياج داشتم و تو با من بودي.

      براي همه وقت هايي كه دلتنگم بودي.

      براي همه وقت هايي كه به من دلداري دادي.

      براي همه وقت هايي كه در چشمانم نگريستي و صداي قلبم را شنيدي.

      به خاطر همه ي اين ها هيچ وقت فراموش نكن كه: لبخند من به تو يعني " عاشقانه دوستت مي دارم " آغوش من هميشه براي تو باز است.

      هميشه براي گوش دادن به حرفهايت آمادگي دارم.

      هميشه پشتيبانت هستم.

      من مثل كتابي گشوده برايت خواهم بود، فقط كافي است چيزي از من بخواهي، بلافاصله از آن تو خواهد شد.

      مي خواهم اوقاتم را در كنار تو باشم.

      من كاملا به تو اطمينان دارم و تو امين من هستي.

      در دنيا تو از هركسي برايم مهم تر هستي.

      هميشه دوستت دارم چه به زبان بياورم چه نياورم.

      همين الان در فكر تو هستم.

      تو هميشه براي من شادي مي آوري به خصوص وقتي كه لبخند بر لب داري.

      من هميشه براي تو اينجا هستم و دلم براي تو تنگ است.

      هر وقت كه احتياج به درد دل داشتي روي من حساب كن.

      من هنوز در چشمانت گم شده هستم.

      تو در تمام ضربان هاي قلبم حضور داري

      ارسال از الهه

      پرورش جوجه تيغي در ايران

      مامانم پشت در حموم : مهدی
      من تو حموم : بله
      حمومی؟
      نه تو ترافیک ِ همت ام
      مسخره منظورم اینه داری دوش میگیری؟
      نه دارم رانندگی میکنم
      زهر مار

      www.AsanPic.com
      www.AsanPic.com
      قاطی پاتی!

      كامل‌ترين كامپيوتر مشابه مغز انسان ساخته شد

      اين كامپيوتر اشتباه مي‌كنه و اشتباهش رو مي‌ندازه گردن بقيه كامپيوترا...!! ـ

      آیا می‌دانستید که انسانها به جز کودکِ درون، یک عدد خر درون هم دارند که گاهی زمام امور را به دست می‌گیرد؟

      فقط یه زن ایرانی میتونه به شوهرش بگه: من پنج دقیقه میرم خونه همسایه تو نیم ساعت یک بار غذا رو هم بزن

      مرغ رو از فریزر در آوردم میگه می خوای غذا درست کنی ؟
      پـَـَـ نــه پـَـَــــ خانوادش اومدن میخوان از سردخونه ببرن خاکش کنن.... ـ

      نفس نفس زنون خودم رو رسوندم به اتوبوس
      راننده میگه می خوای سوار شی؟
      پَ نه پَ اومدم سفر خوشی رو براتون آرزو کنم

      لوله ترکیده، یارو ماشینشو آورده سطل آب بر میداره میپاشه رو ماشینش بش میگه حال کن سه ساله نشستمت! آبه مفته! مال دولته بايد چاپيد قاپيد!!

      عروسی دعوت بودیم. توی اون خیابون 2تا عروسی بود. ما عروسی ته کوچه بودیم. دایی عروس رفته تو همون عروسی که اول خیابون بود نشسته، شام هم تا آخر خورده بعد اومده بیرون زنگ زده که بابا پس شماها کجایید. ما شام هم خوردیم. زود بیاین زشته. از فامیل های ما هنوز هیشکی نیومده

      مامانم ساعت هفت تا نه فارسی وان میبینه، نه تا یازده ام بی سی پرشیا، ساعت ده که میشه بدو بدو فلاششو بر میداره میبره وصل میکنه به رسیور اتاق خودشون که سریال پی ام سی رو ضبط کنه ساعت یازده که ام بی سی پرشیا تموم شد اونو ببینه تا دوازده، دوزاده میخوابه، صبح پا میشه تکرار سریالایی که ندیده رو میبینه، تا پنج اینا، پنج که میشه میگه خب من دیگه تا هفت مرخصی ام

      تو تاکسی موبایلم زنگ خورده٬ راننده صدای ضبطو زیاد میکنه تو آینه منو نگاه میکنه میخنده

      زنبوره اومده نزدیک دختر خالم که 10 سالشه دختر خالم برگشته میگه تورو خدا منو نیش نزن من محصولات شمارو خیلی دوست دارم

      نشستیم با فک و فامیل اسم فامیل بازی میکنیم داییم میوه از 'ی' نوشته یه کیلو خیار
      هیچ جوریم زیر بار نمیره که قبول نیست

      تولدم بود شروع کردم باز کردن کادوها به کادو مامانم رسیدم دیدم یه پاکته بازش کردم دیدم نوشته هفتاد هزار تومنی که دو ماه پیش قرض گرفتی نمیخواد برگردونی

      داشتم از خونه میرفتم بیرون مامانم پرسید کجا؟؟! .....گفتم بیرون ...برگشته میگه.....خوب جای دیگه نریا ..؟؟!!! ـ

      امروز رفتم دانشگاه، حراست جلوم گرفته میگه: آقا کجا !؟ میگم: اومدم با استادم کار دارم ! میگه: نمی بینی تابلو رو ، امروز زنونه هست . برو فردا بیا که مردونه هست ! ...(خاطرات یک دانشجو در آینده نه چندان دور)

       تصاویر نـــــاب و حیرت انگیز !

      ارسال از کیوان

      بگذاريد اين ايميل به حيات خود ادامه دهد و براي دوستان خود Forward كنيد ...

      لطفا این داستانهای کوتاه را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار را انجام ندادید، نگران نباشید، هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد، شما تنها این فرصت را که به دنیای شخص دیگری با این مطلب روشنایی بیشتری ببخشید، از دست خواهید داد، کسی چه می داند، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون بیشترین نیاز را به خواندن این مطلب داشته باشد.

      خوشبخت ترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت سازد.. اشو زرتشت