اگه دو تا پسر برن بهشت | ا سرار امضا | یکی از واقعیت های فیسبوک | عجیبترین ازد واج ها | پسرها,دخترها نمی ‌توانند | تصاویر نفسگیر

  • ArDalan
    Message 1 of 1 , Jun 10, 2011

      Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
      Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
      Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

       لینک های جذاب روزانه

      :•: دامین فارسی آزاد شد!فرصت را از دست ندهید!!!
      تصاویر جشن قهرمانی - 2 عکس ویژه روز
      صحنه های متاثر کننده از اهانت به جسد یک بیمار + عکس
      رقص و حرکات موزون مامور راهنمایی رانندگی وسط خیابان + عکس
      گلچیی کامل و بی نظیر بیش از 300 نمونه قرارداد آماده !
      اس ام اس های زیبا و جدید عاشقانه (1)
      کنسرت رقص در تهران با مجوز وزارت ارشاد!
      تصاویر منزل یوفو روی درخت
      دختری که مهریه اش چشم های شوهرش بود!!
      پرايد ، ماشين محبوب سارقان !
      ارتش ایران شیپور جنگ سایبری را نواخت
      شکستن دیوار صوتی / فیلم
      جذابترین زنان سیایتمدار جهان
      زنی که تنها با یک عکس مشهور شد + عکس
      دایی داغ کرد:صحبت های دایی علیه کاشانی
      با بزرگترین ورزشگاه‌های جهان آشنا شوید
      عکس/ اتاق لباس دیدنی شکیرا
      لیدی گاگا،دارنده بیشترین دنبال کننده در توییتر
      مجموع والپیپرهای بسیار زیبا و با کیفیت
      تجربه ی آشپزی با ماکروویو
      مایکروسافت نوجوان ۱۴ ساله هکر را استخدام کرد
      فیل‌ها با یکدیگر احوالپرسی می‌کنند
      از دختـران ایـرانی باید ترسیـد ! +عکس
      کپسول لاغری بوترام (butram) ( همراه با ضمانت کتبی )
      مجموعه آموزش زبان نصرت ( 1 . 2 و 3 ) در 2 DVD+کتاب 1100 واژه
      عکس های پرستو صالحی
      دختران آفتاب مهتاب ندیده
      اشبل ماهي عامل شيوع سم بوتوليسم در گيلان

      الهام حمیدی مهتاب کرامتی عکس های پشت صحنه فیلم جنجالی نار سامیه لک افسانه پاکرو تصاویر فیلم میگرن

      ستارگان سینما در پشت صحنه شبانه روز

      گزارش تصویری از پشت صحنه فیلم سینمایی شبانه روز با بازی:
      مهناز افشار,مهتاب کرامتی,نیکی کریمی,محمدرضا فروتن,حمیدرضا پگاه,پارسا پیروز فر,فلامک جنیدی,بهنوش بختیاری,خاطره اسدی و ...

      پشت صحنه شبانه روز

      ادامه تصاویر پشت صحنه شبانه روز را اینجا ببینید

      اگه دو تا پسر برن بهشت چی میشه؟

      می دونم همچین چیزی غیر ممکنه اما یه جورایی با زورم که شده تصور کنید دو تا ذکور رفتن بهشت :
      هر روز که همدیگرو می بینن شروع می کنن به خالی بستن :
      و میگن.........
      اولی: بابا اینجا چقدر اروپاست !! البته من زیادخارج نبودم, یه 10_20 مرتبه بیشتر نرفتم, ولی تقریبا همین جوری بود .
      دومی : آره خوب ... به خصوص اینجایی که من هستم , یه کافی شاپ داره که غروبا حوریای خوشگل میان اونجا ....
      من اصلا تو نخشون نیستما ! خودشون هی شماره میدن (!!!)
      _ ای بابا کار من دیگه از این جور چیزا گذشته ... دیروز فکر میکنی کی رو دیدم ؟؟
      296 امین دوست دختری که تو زمین داشتم ! کلی براشمایه گذاشته بودم ... نامرد یه خواستگار پولدارتر داشت , به خاطر اون منو ول کرد ! دیروز دم در بهشت چند نفر بهش گیر داده بودن ... اول که بهش می گفتن آرایش ات رو پاک کن بعد برو تو ... بعدا گفتن تو دل یکی رو شکوندی, اینطوری نمیشه بری .. به منم گفتن می تونی به ازای بخشیدنش بعضی از کارای نیکش رو بردارییا گناهاتو بدی به اون گفتم نه تو مرام ما نیست .... خلاصه داداش, مفتی بخشیدیمش اومد بهشت . از دیروزم کلی منتم رو می کشه ... ولی دیگه نمی تونم ..می فهمی که چی می گم ... نافرم حالمو گرفت.... بد شانسی رو می بینی ؟؟!! صد بار به مادرم ایناگفته بودم بابا وقتی من مردم دو تا CD داریوش دارم اونا رو هم بذارین کنارم ... نذاشتن که !!!!! واسه اینجور مواقع گفته بودم دیگه !!
      _ بی خیال بابا , غروب بیا بریم بیرون , به من یه ماشین دادن آخر سرعته ...
      حالا مثل ماشینی که خودمون داشتیم که نیست ... ولی خوب بدم نیست (!!)
      _ بهت فقط یه ماشین دادن ؟؟!! بیا ببین به من یه خونه دادن , راه که میره هیچ ! پروازم میکنه (!!) یه کامپیوترم بهم دادن ! ... هر وقت مادرم اینا رو زمین , فاتحه ای , صلواتی , چیزی برام می فرستن , كانكت می شیم, یه webcam هم داریم خلاصه کلی حال می کنم دیگه ... _ نه خوب .. من که اصلا هر وقت دلم هوای زمین رو می کنه دستور می دم خانوادمو یه سر بیارن و ببرن , اینترنتی حال نمیده ... هفتهای 5-6 بار میان بهشت , میرن زمین .... (!!!!)
      در انتها, بس که ایندو تا خالی می بندن , فرشته ها دست به دامن خدا میشن, که پروردگارا.. هر کدوم هزارسال عبادتمونو میدیم , ولی اینا رو از اینجا ببر .. حالا این دو تا الان توجهنم هستن , کم نمیارن که !! نمی خوان نشون بدن که چه عذابی دارن می کشن :
      _ اونجا هوا چطوره ؟
      _ عالی ... یه موقع هایی گرم میشه ... ولی همش دارن بادم می زنن ... اونجا چطوره ؟
      _ اینجا که یه موقع هایی اونقدر هوا خوبه آدم هوس می کنه با یه زیر پیرهنی بره اسکی (!!!!!) امروز ناهار چی خوردین ؟
      _ م م م ... امروز ناهار اینجا به همه قیر می دادن , اما من زنگ زدم برام پیتزا آوردن . اوضاع احوالت چطوره ؟
      _ هیچی .. هر روز چند نفر میان ماساژم میدن ... نمی دونم چرا یه خورده سفت ماساژ میدن (!) آدم استخوناش می پکه

      ارسال از الهه

      Niceland Lake Park Avenue Lamborghini reventon Creative B garden
      اسرار امضا

       کساني که به طرف عقربهاي ساعت امضاء می‌كنند انسان‌های منطقی هستند

      كسانی كه بر عكس عقربه‌های ساعت امضاء میكنند دير منطق را قبول می‌كنند و بيشتر غير منطقی هستند

      كسانی كه از خطوط عمودی استفاده میكنند لجاجت و پافشاری در امور دارند

      كسانی كه از خطوط افقی استفاده میكنند انسان‌های منظّم هستند

      كسانی كه با فشار امضاء می‌كنند در كودكی سختی كشيده‌اند

      كسانی كه پيچيده امضاء می‌كنند شكّاك هستند

      كسانی كه در امضای خود اسم و فاميل می‌نويسند خودشان را در فاميل برتر می دانند

      كسانی كه در امضای خود فاميل می‌نويسند دارای منزلت هستند

      كسانی كه اسمشان را می‌نويسند و روی اسمشان خط می‌زنند شخصيت خود را نشناخته‌اند

      كسانی كه به حالت دايره و بيضی امضاء می‌كنند ، كسانی هستند كه میخواهند به قله برسند

      کسانی که الان دارن روی برگه امضا میکنند خیلی خنگ هستند که یادشون نیست امضا شون چه شکلیه!!!!

      ارسال ا ز الهه

      جنیفر لوپز

      جنیفر لین لوپز با نام مستعار جِی لو زاده ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ خواننده، بازیگر، تهیه‌کننده تلویزیونی و طراح مد پورتوریکویی تبار اهل آمریکاست.
      جنیفر لوپز توسط مجله اقتصادی آمریکایی فوربز عنوان ثروتمندترین بازیگر لاتین تبار اهل هالیوود را به خود اختصاص داد. جنیفر لوپز در فهرست ۱۰۰ شخص پرنفوذ و اثرگذار آمریکایی لاتین تبار، توسط مجله پیپل اِن اسپانول به عنوان نفر نخست برگزیده شد.

      جنیفر لوپز

      ادامه ی عکس های جنیفر لوپز را اینجا ببینید

      تولبار الکسا

      دانلود نوار ابزار جدید و معروف الکسا Alexa Toolbar
      این نوار ابزار که یکی از قوی ترین تولبار های موجود میباشد بر روی مرورگر شما نصب شده و امکانات زیادی را در دسترس شما قرار میدهد .

      http://img.p30day.com/images/54210238341108415938.jpg

      از جمله این امکانات :
      امکان جستجو در تمامی سایت های اینترنت به صورت قوی
      امکان جستجو مستقیم در سایت هایی مثل Wikipedia وگوگل , Amazon , .. بدون باز کردن Page
      ثبت نکات مربوط به سایت های مشاهده شده و مشاهده ی رتبه ی سایت ها در جهان
      دسترسی آسان (shortcut ) به شبکه های اجتماعی مثل Facebook وTwritter و ..
      جدیدترین اخبار سایت Alexa و ..

      DOWNLOAD HERE

      به شما پیشنهاد میکنم حتما از این ابزار استفاده کنید چرا که حتی اگه ازش خوشتون نیار به راحتی میتونید غیر فعالش کنید
      حجم این افزونه کمتر از 300 کیلوبایت هست (کمتر از نیم مگابایت | یک دهم حجم یک موزیک!)

      راه های موفقیت در زندگی و کار داستانهای آموزنده و جالب

       قواعد شوخی در زندگی مشترک !

      آغازهایی به رنگ عشق !

      10 قانون برای موفقیت در شرکتها

      7 درس از فرهنگ تجارت ژاپنی ها

      نحوه تعیین و دستیابی به اهداف شخصی

      4 فاکتور موفقیت شغلی

      راز میلیونرهای خودساخته

      قانون باورها

       تاریخچه‌ی تقلب

      ســایـــز !!

      واژگان جدید زبان فارسی

       سیل عشق ، رنگ عشق

      مرد گمشده در جزیره

      داستان جذابیت

      امروز را عشق است

      آن خانم کی بود؟؟

      بوسیدن آینه !?

      لاغر شدن به دو روش صد در صد تضميني

      خر دردمند و گرگ نعلبند

      مجموعه ای از حکایات ملا نصرالدین

      شما ایمیل دارید؟

      دنیا برای خوش آمدن تو نیست

      قدرت اندیشه

      یکی از واقعیت های فیسبوک

      آشا محرابی (2)

      اگر شرایطی به وجود آید كه در سینما، تلویزیون یا تئاتر بازیگران نقش‌های حاشیه‌ای یك كار حضوری پررنگ‌تر از بازیگران اصلی را به نمایش بگذارند، احتمالا آنجا و در آن كار، معنای اصلی بازیگری به وقوع پیوسته است.
      در سریال اخیر فریدون جیرانی،‌ این اتفاق ابتدا درباره بازیگر نقش ساناز (ستاره اسكندری)‌ و بعد در ارتباط با بازیگران دیگری چون فریده سپاه‌منصور، مهسا كرامتی و آشا محرابی رخ داده است. محرابی را از بازی در كارهای قبلی رحمانیان می‌شناختم و خوشبختانه حدسم درست بود و این اتفاق درباره محرابی در سریال جیرانی به وقوع پیوست. او جایزه بازیگر برتر خانه تئاتر را برای نمایش اعترافات درباره زنان در كارنامه هنری خود دارد و بتازگی در ۳ فیلم سینمایی پاداش سكوت به كارگردانی كمال تبریزی،‌ مردی كه گیلاس‌هایش را خورد و بی‌خوابی نیز حضور یافته است.

      آشا محرابی

      عکس های بیشتر از آشا محرابی را اینجا ببینید

      جالب و عجیبترین ازدواج ها

      طولانی‌ترین زندگی مشترک
      یک پیرمرد و پیرزن آمریکایی 84 سال با هم زندگی مشترک داشتند و به همین دلیل رکوردی را در کتاب گینس به ثبت رساندند. هربرت فیشر در سال 1924 با زلمیرا ازدواج کرد و تا سال 2008 میلادی که این رکورد را در گینس به ثبت رساندند، 84 سال از زندگی مشترکشان می‌گذشت. هربرت متولد سال 1905 و زلمیرا متولد سال 1907 است.

      همسران همکار!
      خیلی‌ها دوست دارند با یکی از همکارانشان ازدواج کنند البته در این میان خیلی‌های دیگر هستند که از این که با همسرشان همکار باشند، متنفرند! به هرحال رکورد بالاترین تعداد همسران همکار متعلق به یک شرکت در آرژانتین است. در این شرکت 38 زوج همسر و همکار هستند!

      سن ازدواج چقدر بالا رفته؟
      فکر می‌کنید ازدواج در چند سالگی دیگر دیر شده است؟ 35؟ 45؟ 50؟ اشتباه می‌کنید! یک زوج فرانسوی در سن‌های 96 و 94 سالگی برای ازدواج پیمان بستند. این زوج که "فرانکویس فرناندز" و "مادلین فراسینیو" نام داشتند، در اول فوریه سال 2002 ازدواج کردند.

      پیرترین مردی که همسرش را طلاق داد که بود؟
      همیشه و در هر سنی باید از زندگی مشترک مواظبت کرد که مشکلی پیش نیاید و کار به طلاق نکشد! هری بیدول که در انگلستان زندگی می‌کرد در سن 101 سالگی همسر 65 ساله‌اش را طلاق داد!

      کمترین فاصله سنی همسران!
      این یعنی ازدواج با تفاهم بسیار زیاد؟! یک زوج آمریکایی هم رکورد کمترین فاصله سنی را به ثبت رساندند این زوج 2 دقیقه فاصله سنی دارند. آلن و الیزابت در سال 2000 ازدواج کردند..

      ارسال از الهه

      پسرها نمی‌توانند,دخترها نمی‌توانند

      دخترها نمی‌توانند
      ۱- با داشتن دماغی تیر کمونی یا عقابی متالیک به جراح مراجعه نکنند!
      ۲- با دیدن یکی خوش تیپ‌تر از خودشون، میگرن نگیرن و از زور ناراحتی غش نکنند!
      ۳- با داشتن قدی کوتاه کفش پاشنه ۶۰ سانتی نپوشند و احساس قد بلندی نکنند!
      ۴- روزی ۲۴ ساعت با تلفن حرف نزنند!
      ۵- روزی ۳۰-۴۰ هزار تومان آت و اشغال نخرند!
      ۶- از مهمونی و عروسی و برای هم خالی نبندند و با خالی‌بندی لایه اوزون رو سوراخ نکنند!
      ۷- با یه دماغ عمل کرده احساس خوشگلی نکنند و فکر نکنند که مادر زادی همینجوری بودن!
      ۸- مطالب چرت و پرت این قسمت رو بخونند و از عصبانیت سکته نکنند!

      پسرها نمی‌توانند
      ۱- با داشتن هیکلی ضایع تیشرت تنگ نپوشند و فیگور نگیرند!
      ۲- از کلاس پنجم دبستان صورتشون رو سه تیغه نکنند و after shave نزنند!
      ۳- پس از یافتن اولین مو در پشت لب احساس مردانگی نکنند و به فکرازدواج نیفتند!
      ۴- در میهمانیها و محافل خانوادگی احساس بامزگی نکنند و چرت و پرت نگویند!
      ۵- ادعای با مرامی و با معرفتی و با وفایی و غیره نکنند!
      ۶- کت و شلوار صورتی با بلوز زرد نپوشند وکروات قهوه‌ای نزنند!
      ۷- احساس با غیرتی نکنند و راه به راه به آبجی کوچیکه گیر ندهند!
      ۸- از ۹ سالگی پشت ماشین باباشون نشینند و پدر ماشین رو در نیارند!
      ۹- چرت و پرت نگند و از خودشون تعریف نکنند

      فقط خودتو به کشتن نده ، زیاد مهم نیست حالا

      ارسال از شهره

      تصاویری که نفس هر بیننده ای را در سینه حبس خواهد کرد !

      http://www.2daylink.com

      http://www.2daylink.com

      http://www.2daylink.com

      گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

[...]

استار | www.Persian-Star.org

      http://www.2daylink.com

      ارسال از mohi

       تازه های گالری عکس تودی لینک

      اگه بمیری می کشمت با بازی گلشیفته فراهانی عکس های جدید حمید فرخ نژاد افتتاحیه فیلم سینمایی خیابان بیست و چهارم پشت صحنه فیلم سینمایی باگت عکس های جدید مهناز افشار - شماره 5 عکس های پشت صحنه فیلم زبان مادری

      بگذاريد اين ايميل به حيات خود ادامه دهد و براي دوستان خود Forward كنيد ...

      لطفا این داستانهای کوتاه را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار

      (Message over 64 KB, truncated)