گاف بزرگ | فکر مثبت | حرف م ردم | کوتاه از پیامبر | از دواج 7 کوتوله

  • ArDalan
    Message 1 of 1 , Dec 7, 2012

      Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
      Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
      Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

       لینک های جذاب روزانه

       روش جدید یادگیری زبان انگلیسی بدون نیاز به کلاس
      ساخت بلندترین آسمانخراش جهان در ۹۰ روز
      امید به زنده کردن دوباره توماس ادیسون ! +عکس
      دلیـل غســل جنابـت چیـست؟
      سکانس حذف‌شده‌ “من مادر هستم”
      مبارزه عليه نژاد پرستي به سبک دانشجويان دختر امريکايي +عکس
      کيت ميدلتون علاقه اش به ورزش را با حرکتی عجیب ثابت کرد +عکس
      لیوان شگفت انگیز و جادویی - تعجب نکنید واقعیت دارد
      فیلم بدون سانسور و جنجالی فقر و فحشاو پارتی های شبانه دختران
      ماشین دو میلیارد تومانی در ایران(عکس)
      حضور دانشجوی تغییر جنسیتی در استخر دخترانه جنجال آفرید+عکس
      اولین عکس منتشر شده از فیلم جدید اصغر فرهادی
      تصاویر پخش شده از زایمان طبیعی مادری فداکار در اینترنت!
      دختران و پسران در اتوبوس مختلط + عکس
      عکس جنیفر لوپز و دختر خوشگلش
      واکنش احمدی نژاد به بی ادبی سفیر +عکس
      تجاوز قذافی به پسران در حضور دختران + عکس طعمه هایش
      عکس روز / جشن در خانه عروس
      اتفـاق وحشتنـاکى که تا ۱۰ سال آینده براى ایرانى ها مى افتد !
      هفت علت دلزدگی خانم ها از رابطه جنسی+عکس, از دست ندهید!
      چرا برخی دختران ازدواج نمی کنند؟
      یکی از محبوبترین بازیگران ایران را بیشتر بشناسید! +عکس

      گاف بزرگ

      چند ماه پيش تهران رفته بودم عروسى پسر عمم خيلى باحال و خيلى جذاب بود!
      پسر دخترا يه سالن بودن بزرگترا يه سالن ديگه خلاصه منم خركيف كه كلى دختر اونجاست و مخ ميزنم!!!
      اينا گير دادن كه برقص اگه نرقصى دلخور ميشيم ديگه داماد(پسرعمم) اومد گير داد منم پاشدم يساعتى رقصيدم!
      همه حال كرده بودن بامن!
      آقا من يدفه از دهنم پريد گفتم تكنو بلدم بزنم!!!
      اينا ديگه گير دادن ول كن هم نبودن كه آخه! منم هى خودمو فوش ميدادم و سعى ميكردم برم بيرون گم و گور شم!
      هرجا ميرفتم يكيشون منو ميديد و ميگرفت!!
      رسيد نوبت تكنو زدن چند نفر رفتن و زدن بعد پسر عمم وسطو خالى كرد و منو انداخت وسط!
      حالا فرض كنيد صد تا دختر پسر دورو برتن دارن نگات ميكنن منتظر توان! توام هيچى بلد نيستى و دارى سكته ميكنى!
      ديدم فايده نداره شروع كردم رقص پا و حركتاي عجيب كه خودمم شاخ دراورده بودم! همه دست زدن سوت كشيدن داد ميزدن اسممو يه جوى گرفته بود منوها!
      ديدم دخترا دارن نگام ميكنن جو گرفت يدفه يه پشتك زدم و همه جا سياه شد و ديگه هيچى نفهميدم !!!
      بعداز چند ساعت چشامو باز كردم صبح شده بود ديدم تو بيمارستانم سرمو بستن خيلى هم درد ميكنه! تازه فهميده بودم چيشده:-D
      چندنفر هم از بچه هاى عروسى اومده بودن عيادت نيش همه باز و خندان
      ديگه طاقت نياوردن غش كردن از خنده!!!
      يعنى يه همچين شخصيت جوى و موجى دارم من!!:-)

      - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

      دوستم تعريف ميكرد
      كتاب دوست خواهرش پيش خواهرش جامونده بود اين رفيق ما هم فضول، رفته سروقت كتاب
      تعريف ميكرد هر جند صفحه كه ميرفتي جلو، دختره نوشته بود:
      خدايا امروز امتحان دارم كمكم كن خوب بشم و ...
      بعد زير همون ميديدي نوشته:
      خدايا اصلا ازت توقع نداشتم چرا كمكم نكردي!
      يعني واقعا آدم اينا رو ميبينه به خودش اميدوار ميشه!!!

      - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

      یکی از بچه ها روایت میکرد:
      رفته بودم سربازی، روز اول نشوندنمون رو زمین...
      جناب سروان داد زد : کی اینجا لیسانس ریاضی داره؟!!
      منم با ذوق و شوق دستمو بردم بالا گفتم : من جناب!!!
      گفت : پاشو اینا رو بشمار!!
      :|

      - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

      مرغ نداشتيم وبه سوپر محله مون سفارش دادم و گفتم سه تا سينه پوست كنده ميخوام و چهار تا رون بعد هر چي صبر كردم شاگردش نيومد تحويلم بده يكبار ديگه زنگ زدم گفت ببخشيد الان ميارم براتون بازم صبر كردم ولي نزديك ظهر بود وعصباني بودم از بدقولي شون بازم زنگ زدم و گفتم آقا پس سفارشم چي شد و ايشون هم خيلي دستپاچه گفت خانم بخدا رون و سينه هاتون آماده ..... بعد متوجه شد چي گفته و يك سكوت سنگيني برقرار شد O_oمنم كه ديگه نميدونستم چه جوري مكالمه روجمع و جور كنم گفتم باشه باشه فقط سريعتر بياريدشون!!!
      فكر ميكنم مرغا از خنده زنده شدن و مجبور شد يه بار ديگه بكشدشون ...
      پشت دستتمو داغ كردم ديگه به اين خاك برسرا نزديك ظهر سفارش ندم :/

      - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

      دیشب دراز کشیده بودم رو شکم بالشمم زیر دستم بود اس ام اس بازی میکردم پسر خالم در حال دویدن از رو پشتم رد شد گفتم اوخ مگه مریضی ... گفت مگه چی شده ...... نوه خالم که 6 سالشه گفت بابایی از روش رد شدی ببین چجوری خوابیده اونجاش داخون شد بابایی مثل اون دفه که مامانی شوخی کرد زد اونجات غش کردی !!!!!!!!!!!کن :ی پسر خالم :D خالم :O زن پسر خالم :)

      3t8vy1z2

      دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سینا حجازی به نام جذاب

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      فکر مثبت

      خردمند پیری در دشتی پوشیده از برف قدم می زد که به زن گریانی رسید.
      پرسید: چرا می گریی؟
      - چون به زندگی ام می اندیشم, به جوانی ام, به زیبایی ای که در آینه می دیدم, و به مردی که دوستش داشتم.
      خداوند بی رحم است که قدرت حافظه را به انسان بخشیده است.
      می دانست که من بهار عمرم را به یاد می آورم و می گریم.

      خردمند در میان دشت برف آگین ایستاد, به نقطه ای خیره شد و به فکر فرو رفت.
      زن از گریستن دست کشید و پرسید: در آن جا چه می بینید؟
      خردمند پاسخ داد: دشتی از گل سرخ. خداوند, آن گاه که قدرت حافظه را به من می بخشید, بسیار سخاوتمند بود.
      می دانست در زمستان, همواره می توانم بهار را یه یاد آورم و لبخند بزنم.

      دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و احساسی میثم ابراهیمی با نام کسی رو ندارم ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا.
      ترانه این آهنگ از نرگس جعفری و ملودی از ساناز کریمی می باشد .

      Meysam-Ebrahimi---Kasi-Ro-Nadaram

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      با زنت شوخی کن
      سر به سرش بگذار
      از غذایش بچش
      از دستپختش تعریف کن
      و بدان که اگر گاهی هم ظرف ها را تو بشوری
      آسمان خدا به زمین نمی آید...!
      آخر می دانی؟
      او همان دختر رویاهای دیروزت است
      که به آشپز خانهء زندگی امروزت آمده...!
      باور کن بدون او
      اجاق خانه ات حسابی کور کور است...!

      موزارتی شاسی بلند – Maserati Kubang

      09j6888yut

      مناظر فانتزی با موضوع طبیعت

      094id
      حرف مردم

      دختری 15 ساله ، نوزادی 1 ساله به بغل داشت... ((مردم)) زیرلب بهش میگفتن فاحشه!
      اما هیچ کس نمیدونست که به این دختر در 13 سالگی تجاوز شده بود!!!

      پسری 23 ساله رو ((مردم)) "تنبل چاقالو" صداش میکردن
      اما هیچ کس نمیدونست پسر بخاطر بیماریشه که اضافه وزن داره!!!!

      ((مردم)) زنی 40 ساله رو "سنگدل" خطاب میکردن ، چون هیچ وقت روزا خونه نبود تا با بچه هاش بازی کنه و به کارهاشون برسه ،
      اما هیچ کس نمیدونست زن بیوه ست ، و برای پر کردن شکم بچه هاش باید سخت کار کنه!

      مردی 57 ساله رو ((مردم)) "بی ریخت" صدا میکردن ،
      اما هیچ کس نمیدونست که مرد زیبایی صورتش را در راه حفظ وطنش فدا کرده!!!

      و هر روز مردم من و تو رو به غلط قضاوت میکنن!!!

      preview09364

      داستان سريال «ماتادور» درباره يك مقام بلند پايه اروپايي است كه مهمان كشور ايران مي‌شود و يك گروه پليس حفاظت از او را برعهده مي‌گيرند. اين در حالي است كه مشخص شده يك گروه تروريست قصد ترور او را دارند. تروريست‌ها از طرف دشمن خارجي حمايت مي‌شوند.

      ادامه عکس های سریال را اینجا ببینید

      کوتاه از پیامبر

      رسول خدا صلى الله عليه و آله فرمود:

      وقتى مرا به معراج بردند، وارد بهشت شدم . در آنجا فرشتگانى ديدم كه با خشت طلا و خشت نقره ساختمانى مى سازند ولى گاهى دست از كار مى كشند از فرشتگان پرسيدم : شما چرا گاهى كار مى كنيد و گاهى از كار دست مى كشيد؟ سبب چيست ؟
      پاسخ دادند: هر وقت مصالح ساختمانى به ما برسد مشغول مى شويم و هرگاه نرسد از كار باز مى ايستيم .

      گفتم : مصالح ساختمانى شما چيست ؟
      جواب دادند: «سبحان الله و الحمدلله و لا اله الا الله و الله اكبر»
      وقتى مؤ من اين ذكر را مى گويد ما ساختمان را مى سازيم . وقتى كه ساكت مى شود ما نيز دست از كار مى كشيم.

      Ehsan-Hagh-Shenas---Nakon-In-Karo

      دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس با نام نکن این کارو ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا . ملودی این قطعه را شهاب رمضان ساخته و ترانه را هم فرید احمدی سروده است. تنظیم این قطعه هم محصول کمپانی ۲۰ HZ آمریکاست که کلیه کارهای ضبط و تنظیم و مسترینگ آلبوم جدید این خواننده هم در این کمپانی صورت گرفته است.

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      مراسم ازدواج 7 کوتوله

      7 زوج کوتوله در یک مراسم دسته جمعی ازدواج کردند
      به گزارش سرویس بین الملل انتخاب Entekhab.ir به نقل از روزنامه دیلی میل چاپ انگلیس
      این 14 کوتوله که 7 زوج را تشکیل دادند هنرمندانی هستند که نمایشنامه "Tianpi Shadow" را نیز در پکن اجرا نموده بودند.

      این عروس دامادها با لباس سفید وارد محل برگزاری جشن شدند و همگی از ماشین عروس قرمز رنگ استفاده کردند.

      این 7 زوج جوان از 21 الی 27 سال سن دارند که بلندترین آنها 4 فوت و 5 اینچ و کوتاهترین آنها 4 فوت قد دارد.

      بگذاريد اين ايميل به حيات خود ادامه دهد و براي دوستان خود Forward كنيد ...

      لطفا این داستانهای کوتاه را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار را انجام ندادید، نگران نباشید، هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد، شما تنها این فرصت را که به دنیای شخص دیگری با این مطلب روشنایی بیشتری ببخشید، از دست خواهید داد، کسی چه می داند، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون بیشترین نیاز را به خواندن این مطلب داشته باشد.

      خوشبخت ترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت سازد.. اشو زرتشت