عکس داغ ترانه علیدوستی و همسرش | شیخ و مریدانش | لح ظه های زندگی | تلخند | سوت ی های شنیدنی | مستی و راست ی

  • ArDalan
    Message 1 of 1 , Dec 3, 2012

      Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
      Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
      Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

       لینک های جذاب روزانه

       روش جدید یادگیری زبان انگلیسی بدون نیاز به کلاس
      عکس: صفحه فیس بوک پسر احمدی‌ نژاد
      مطالـب داغ و جـــذاب + عکس نایاب -کلیک کنید
      دختری که رئیس جمهور امریکا را ترغیب به ریش گذاشتن کرد +عکس
      رکورد جالب یک زن استرالیایی در دبی +عکس
      صحنه ای بسیار هولناک از سقوط یک هواپیما در بیابان ! متحرک
      قیافه خانمهای هالیوودی در اول صبح
      یکی از محبوبترین بازیگران ایران را بیشتر بشناسید! +عکس
      بارداری بسیار عجیب هزاران مرد در انگلستان + عکس
      دختر ایرانی پر افتخارترین شطرنج باز جهان شد + تصویر
      عکسی‌ حیرت آور کـه باعث خودکشی عکــاسش شد!
      آموزش رازهای شعبده بازی + وسایل مربوطه
      این لباس نامناسب جنیفر باعث تمسخر وی شد! + عکس
      این فرمانده نظامی قربانیان جنسی‌اش را به دوستانش هدیه می‌کند
      عکس های متفاوت از نفیسه روشن بدون لوگوی تبلیغاتی
      دختری با گونه های عجیب!! + عکس
      سکانس حذف‌شده‌ “من مادر هستم” + عکس
      مادری که تصاویر عریان دختر ۱۴ ساله اش را منتشر کرد! +عکس
      دختر پادشاه عربستان کشف حجاب کرد + عکس
      آموزش تایپ 10 انگشتی (اورجینال)
      ثبت رکورد جدید ۲۸ دختر در یک مینی ماینر + تصاویر
      سنگ تمام “ایران” برای مشایی ! + عکس
      ترانه علیدوستی و همسرش، روی فرش قرمز
      این زن و گروهش به دنبال بن لادن هستند + تصاویر
      ۱۵ عکس از برندگان مسابقه National Geographic 2012

      شیخ و مریدانش

      روزی شیخ به همراه چند تن از مریدان مایه دارش حوالی بلوار اندرزگو مشغول دور دور بود.

      تیپ خفن شیخ باعث جلب توجه نسوان حاضر در محفل دور دور شده بود.به ناگه شیخ که کمی آب انگور نوش جان کرده بود و بالا بود چشم مبارکش به حوری ظریف اندامی افتاد.
      پس شیخ شیشه برقی اتومبیل مرید را پایین داد و چشمکی همچین تو دل برو به دختر همی زد
      و دخترک خنده ملیحی به شیخ نثاره کرد!

      در کمال نا باوری شیخ از دادن نمره تلفن خویش اجتناب نمود!مریدان بر کف ماندند که یا شیخنا کار را آن کرد که تمام کرد!
      چه حکمتی در ندادن نمره تلفن بود؟ شیخ پاسخ داد همانا دختران آهن پرستند.او از برای ماشین مرید بر ما خنده زد که اگر فردا با پیکان خودمان او را بیرون ببریم تازه هویت واقعیش معلوم میشود!
      مریدان چو این سخن شنیدند. به ترتیب حروف الفبا از ماشین پیاده شده دست بر سر زنان و کلاغ پر کنان تا اتوبان صدر رفته از خروجی اول وارد خیابان شریعتی شدند و از پل رومی دوباره به قیطریه رسیندی و در این حلقه تا ابد باقی ماندند :)

      دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد اصفهانی با نام یه تیکه زمین ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا.
      ترانه ی این قطعه از روزبه بمانی است و تنظیم ، کاری از علیرضا کهن دیری می باشد .

      Mohammad-Esfahani---Ye-Tike-Zamin

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      لحظه های زندگی

      زن و شوهر جوانی که تازه ازدواج کرده بودند برای تبرک و گرفتن نصیحتی از پير دانا نزد او رفتند.
      پيرمرد دانا به حرمت زوج جوان از جا برخاست و آنها را کنار خود نشاند او از مرد پرسید: تو چقدر همسرت را دوست داری!؟
      مرد جوان لبخندی زد و گفت: تا سرحد مرگ او را می پرستم! و تا ابد هم چنین خواهم بود!
      و از همسرش نيز پرسید: تو چطور! به همسرت تا چه اندازه علاقه داری!؟
      زن شرمناک تبسمی کرد و گفت: من هم مانند او تا سرحد مرگ دوستش دارم و تا زمان مرگ از او جدا نخواهم شد
      و هرگز از این احساسم نسبت به او کاسته نخواهد شد.

      پير عاقل تبسمی کرد و گفت: بدانید که در طول زندگی زناشویی شما لحظاتی رخ می دهند که از یکدیگر تا سرحد مرگ متنفر خواهید شد
      و اصلا هیچ نشانه ای از علاقه الآنتان در دل خود پیدا نخواهید کرد.

      در آن لحظات حتی حاضرنخواهید بود که یک لحظه چهره همدیگر را ببینید.
      اما در آن لحظات عجله نکنید و بگذارید ابرهای ناپایدار نفرت از آسمان عشق شما پراکنده شوند
      و دوباره خورشید محبت بر کانون گرمتان پرتوافکنی کند.

      در این ایام اصلا به فکر جدایی نیافتید و بدانید که "تاسرحد مرگ متنفر بودن" تاوانی است که برای "تا سرحد مرگ دوست داشتن" می پردازید.
      عشق و نفرت دو انتهای آونگ زندگی هستند که اگر زیاد به کرانه ها بچسبید، این هردو احساس را در زندگی تجربه خواهید کرد.
      سعی کنید همیشه حالت تعادل را حفظ کنید و تا لحظه مرگ لحظه ای از هم جدا نشوید...

      دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علیرضا قربانی با نام آخرین روزهای زمستان ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا

      gh984985j

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      موزارتی شاسی بلند – Maserati Kubang

      09j6888yut

      مناظر فانتزی با موضوع طبیعت

      094id
      تلخند

      Rasool Bahrami - Rahe Mandegar

      دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رسول بهرامی با نام راه ماندگار ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا.
      این آهنگ تیتراژ ویژه برنامه راه ماندگار می باشد که از شبکه تهران پخش می شود .

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      سوتی های شنیدنی

      امروز سر کلاس استاد کامپیوتر ازم پرسید توی ورودی خروجی ها یه فیلیپ فلاپ داشتیما ! اسمش چی بود ؟!
      جواب دادم والا استاد به اسم نمیشناسمش به قیافه میشناسم !! :o
      یعنی خودمم نفهمیدم چی گفتم !! والا بخدا ! توقعاتی از آدم دارن !

      - - - - - - - - - - - - -

      من بیشتر وقتا با تاکسی میرم دانشگاه حالا یه روز بابام مهربون شد و سوییچ ماشینشو داد گفت با ماشین برو , خلاصه ما ام ماشینو ورداشتیم و خوشحال رفتیم دانشگاه ولی از اونجایی که به ماشین بردن عادت نداشتم موقع برگشت یادم رفت ماشین آوردم با تاکسی برگشتم خونه . فردا صبحش که بابام اومد بره سر کار رفت تو پارکینگ دید ماشین نیست دادو بیداد که ماشین و بردن حالا همه همسایه هام جمع شدن می خوان زنگ بزنن پلیس . منم شدید ناراحت که یهو یکی از همسایه ها گفت البته من ماشینتونو از دیروز تا حالا ندیدم اینو که گفت فهمیدم که چه گندی زدم حالا مگه روم میشه بگم ماشین کجاست خلاصه بعد اینکه با کلی خجالت قضیه رو گفتم بابام کلا ازم قطع امید کرد خودمم یه جوری رفت و آمد می کنم که هیچ کدوم ار همسایه ها رو نبینم

      - - - - - - - - - - - - -

      اعتراف می کنم من هیچ وقت "هیچ وقت" پشت ماشین سوتی ندادم؛ مثلا ماشین خاموش کنم، تو دنده روشن کنم و از این چیزا...
      همین چند روز پیش در حال رانندگی اومدم فرمون رو بپیچونم برم تو کوچه که یهو دستم از رو فرمون سُر خورد، هل شدم!
      اومدم فرمونو بگیرم دوباره، دستام به هم گره خورد!
      دستم خورد به برف پاک کن!
      زد تو ترمز ماشین خاموش شد!
      اومد ماشینو روشن کنم، یه متر ماشین پرید هوا، خورد به ماشین جلویی که پارک بود!
      ماشینو روشن کردم زدم دنده عقب کلاج رو خوب نگرفته بودم، گفت: خخخخخخخرررررررررررت!!!
      در آخر زدم دنده عقب افتادم تو جوب!!!
      .
      تمام این اتفاقا فقط در عرض 30 ثانیه بود!
      .
      هرچی تا به حال آبرو داری کرده بودم و قاشق قاشق آبرو جمع کردم و سوتی نداده بودم چند ساعت پیش همش دود شد رفت هوا!!

      - - - - - - - - - - - - -

      امروز با یکی از کارمندای خانوم دعوا کردم گفتم چیزمم نمیتونی بخوری
      رفت پیش مدیر شرکت شکایتمو کرد
      منو که تو دفتر خواست گفتم حرف بدی نزدم
      شااااااااکی گفت تو نبودی گفتی چیزمو هم نمیتونی بخوری؟!!!!
      منم گفتم چرا... خب اگه ناراحت شدی میتونی بخوری :D
      مدیرمون ریسه رفت جفتمونو از اتاق پرت کرد بیرون

      مستی و راستی

      مینی بوس پر از مسافر به سوی مقصد در حرکت بود
      که مردی رو می بینن که تلو تلو می خورده و منتظر تاکسی بوده.
      فکر می کنن حالش بده، توقف می کنند
      و مرد بی چاره رو سوار می کنند

      همین که راه می افتند، مرد مست به دور و برش نگاهی می کنه و می گه:
      عقبی ها بی شرفن، جلویی ها بی شعورن، سمت راستی ها خرن و سمت چپی ها گاون!
      راننده مینی بوس شاکی می شه و چنان می کوبه روی ترمز که همه ی مسافرها روی همدیگه می افتند!
      راننده میاد مرد مست رو از زیر دست و پای مسافرها می کشه بیرون  و می گه: مردک!
      اگر جرات داری یک بار دیگه بگو کی خر و گاو و بی شعوره!
      مرد مست با کمال خونسردی می گه:
      من از کجا بدونم؟ با اون ترمزی که تو کردی همه قاطی شدند!

      8889877543t

      احسان علیخانی مجری جوان، مسلط، صمیمی و پرتحرک است که در چند سال اخیر توانسته اجراهایی به یادماندنی داشته باشد. او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد. دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته خودش بهترین دوستش است.

      ادامه عکس ها را اینجا ببینید

       ترانه علیدوستی و همسرش، روی فرش قرمز جشنوارهٔ ویتنام

      بگذاريد اين ايميل به حيات خود ادامه دهد و براي دوستان خود Forward كنيد ...

      لطفا این داستانهای کوتاه را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار را انجام ندادید، نگران نباشید، هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد، شما تنها این فرصت را که به دنیای شخص دیگری با این مطلب روشنایی بیشتری ببخشید، از دست خواهید داد، کسی چه می داند، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون بیشترین نیاز را به خواندن این مطلب داشته باشد.

      خوشبخت ترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت سازد.. اشو زرتشت