استفاده از فرصت ها | کلاغ پَر ، مملکت پَر | روزی به اندازه ی کافی | انتخاب هم سر | دردهای من

  • ArDalan
    Message 1 of 1 , Nov 28, 2012

      Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
      Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
      Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

       لینک های جذاب روزانه

       روش جدید یادگیری زبان انگلیسی بدون نیاز به کلاس
      عکس های دیدنی تمرینات دختران بدلکار در شمال تهران
      دختری که به عشق خواننده محبوبش تغيير جنسيت داد +عکس
      فیلم بدون سانسور و جنجالی فقر و فحشاو پارتی های شبانه دختران
      نهایت کله شقی یک راننده در عبور از یک مسیر صعب العبور!
      حمام کردن خانم ها در وان نفت+عکس
      شراره رخام | بازیگر زن ایرانی +عکس
      دیالوگ ماندگار پیمان معادی در فیلم جدایی نادر از سیمین
      دلبری جنیفر لوپز برای عرب های اماراتی
      دختری با عجیب ترین گونه ها !! + عکس
      قرباني اسيد پاشي مجبور به ازدواج دوباره با شوهرش شد +عکس
      مراسم جشن عجیبه آزار و اذیت دختران (تصاویر)
      دختری با پوستی عجیب که با آرایش به سنهای مختلف میرسد!
      مشهورترین و موفق ترین زن طراح لباس زیر در دنیا! +عکس
      اقدام عجیب یک زن پس از حکم طلاق همسرش! + عکس
      عکس از خانه های درختی زیبا و رویایی
      مصاحبه با خانوم مرعشی همسر آیت الله هاشمی+عکس
      این عکس برنده ی چندین جایزه بین المللی است
      آموزش تایپ 10 انگشتی ( اورجینال )
      ماجرای مرد معتادی که چهره ای جهانی شد!! + عکس
      تصاویر سانسور شده از سریال مختارنامه! + عکس
      چهره واقعی دختری که همه را می ترساند
      زنها بعد از رابطه جنسی چه چیزی دوست دارند؟
      تفاوت حمام مردان و زنان را ببینید +طنز
      مصاحبه با خانمی که همسر موقت است

      استفاده از فرصت ها

      سه دوست در یک اتومبیل به مسافرت رفته بودند و یک تصادف مرگبار باعث شد که هر سه در جا کشته شوند
      یک لحظه بعد روح هر سه دم دروازه بهشت بود و فرشته نگهبان بهشت داشت آماده می شد که آنها را به بهشت راه دهد...

      یک سوال!!!

      الان که هر سه تا دارین وارد بهشت می شین اونجا روی زمین بدن هاتون روی برانکارد در حال تشییع شدن بسوی قبرستان است
      و خانواده ها و دوستان در حال عزاداری در غم از دست دادن شما هستند
      دوست دارین وقتی دارن از کنار جنازه راه می رن در مورد شما چی بگن؟ هر آرزویی که بکنید الآن به حقیقت تبدیل میشه!!

      اولی گفت : دوست دارم پشت سرم بگن که من جز بهترین پزشکان زمان خود بودم و مرد بسیار خوب و عزیزی برای خانواده ام.

      دومی : دوست دارم پشت سرم بگن من جز بهترین معلمهای زمان خودم بودم و تونستم اثر بزرگی روی آدمهای نسل بعد از خودم بگذارم.

      سومی گفت : دوست دارم بگن : نگاه کن داره تکون می خوره مثل اینکه زنده است!

      نتیجه اخلاقی: اینکه می گن از فرصت ها استفاده کنید, الکی نمیگن که دهنشون گرم بشه, میگن که به کار ببندیم.

      9096ikyuhjkghyui

      در این کنسرت بهنام صفوی ، زانیار خسروی ، شقایق دهقان ، بهنوش بختیاری ، امید حاجیلی و … به عنوان میهمان حضور داشتند .

      ادامه تصاویر کنسرت را اینجا ببینید

      روزی به اندازه ی کافی

      رسول خدا صلى الله عليه و آله با عده اى از بيابان عبور مى كردند. در اثناى راه به شترچرانى رسيدند.
      حضرت كسى را فرستاد تا مقدارى شير از او بگيرد.
      شتر چران گفت : شيرى كه در پستان شتران است براى صبحانه قبيله است و آنچه در ظرف دوشيده ام براى شام آنهاست .
      با اين بهانه به حضرت شير نداد. پيغمبر خدا صلى الله عليه و آله او را دعا كرد و گفت :
      خدايا! مال و فرزندان او را زياد كن !

      سپس از آن محل گذشتند و به گوسفند چرانى رسيدند. پيامبر كسى را فرستاد از او شير بخواهد.
      چوپان گوسفندها را دوشيد و با آن شيرى كه در آن ظرف حاضر داشت همه را در ظرف فرستاده پيامبر صلى الله عليه و آله ريخت
      و يك گوسفند نيز براى حضرت فرستاد و عرض كرد:
      - فعلا همين مقدار آماده است ، اگر اجازه دهيد بيش از اين تهيه و تقديم كنم ؟
      رسول خدا صلى الله عليه و آله درباره او نيز دعا كرده ، گفت :
      خدايا! به اندازه نياز او روزى عنايت فرما!

      يكى از اصحاب عرض كرد:
      يا رسول الله ! آن كس كه به شما شير نداد درباره او دعايى نمودى كه همه ما آن دعا را دوست داريم
      و درباره كسى كه به شما شير داد دعايى فرمودى كه هيچ يك از ما آن دعا را دوست نداريم !

      رسول خدا صلى الله عليه و آله فرمود: مال كم نياز زندگى را برطرف مى سازد، بهتر از ثروت بسيارى است كه آدمى را غافل نمايد.
      سپس اين دعا را نيز كردند:
      خدايا به محمد و اولاد او به اندازه كافى روزى لطف فرما!

      Reza-Sadeghi---Maddahi

      رضا صادقی خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران، به مناسبت ایام سوگواری سیدالشهدا در شهر بندرعباس مداحی کرد.
      صادقی هر سال و ایام محرم راهی زادگاهش بندر عباس می شود
      و در مسجد محمد رسول الله این شهر همراه با عزاداران حسینی برای سالار شهیدان مداحی و عزاداری می کند.

      دانلود مداحی رضا صادقی با لینک مستقیم

      کلاغ پَر ، مملکت پَر

      کفش دوزک های زیبا

      kafshdoozak (1)

      عکس های کودکان زیبا

      انتخاب همسر

      دختری عاشق پسری بسیار زشت شد آنچنانکه قصد کرد با وی ازدواج کند!
      پس خانواده دختر وی را برحذر داشتند از این ازدواج اما دختر به سبک آلن دلن گفت : من انتخابم را کرده ام !
      پس آن دو با هم ازدواج کردند اما چند وقتی نگذشت که دختر از کرده خویش پشیمان شد ! و روزی به پسر گفت :
      ببین ! من از ازدواج با تو پشیمان شده ام و دیگر تحمل زندگی با تو را ندارم ! پس مرا طلاق بده تا به سر خانه و زندگی خود بروم .
      پسر گفت : آن زمان که خانواده ات می گفتند با من ازدواج نکن چرا گوش نمی کردی ؟
      دختر گفت : آن زمان گوشهایم کر بود و آن نصیحتها را نمی شنیدم .
      پسر گفت : حال نیز کور شو و این قیاقه را نبین که طلاق برای تو سودی ندارد !

      bweiogth

      عکس های هنری زیبا با موضوعات اجتماعی و طبیعت با کیفیت بالا

      ادامه تصاویر را اینجا ببینید

      987weyuik

      در این بازی شما میتوانید با استفاده از مانکنی که در اختیار دارید مدل های مختلف مو ، روسری ، مانتو ، شلوار ، کفش ، ابرو ، آرایش و… را برای بدست آوردن بهترین نتیجه با هم ترکیب کنید و مدل های زیبا بسازید!

      شــــــروع بــــــــازی

      دردهای من

      دردهای من
      جامه نیستند
      تا ز تن در آورم
      چامه و چکامه نیستند
      تا به رشته ی سخن درآورم
      نعره نیستند
      تا ز نای جان بر آورم

      دردهای من نگفتنی
      دردهای من نهفتنی است

      دردهای من
      گرچه مثل دردهای مردم زمانه نیست
      درد مردم زمانه است
      مردمی که چین پوستینشان
      مردمی که رنگ روی آستینشان
      مردمی که نامهایشان
      جلد کهنه ی شناسنامه هایشان
      درد می کند

      من ولی تمام استخوان بودنم
      لحظه های ساده ی سرودنم
      درد می کند

      انحنای روح من
      شانه های خسته ی غرور من
      تکیه گاه بی پناهی دلم شکسته است
      کتف گریه های بی بهانه ام
      بازوان حس شاعرانه ام
      زخم خورده است

      دردهای پوستی کجا؟
      درد دوستی کجا؟

      این سماجت عجیب
      پافشاری شگفت دردهاست
      دردهای آشنا
      دردهای بومی غریب
      دردهای خانگی
      دردهای کهنه ی لجوج

      اولین قلم
      حرف حرف درد را
      در دلم نوشته است
      دست سرنوشت
      خون درد را
      با گلم سرشته است
      پس چگونه سرنوشت ناگزیر خویش را رها کنم؟
      درد
      رنگ و بوی غنچه ی دل است
      پس چگونه من
      رنگ و بوی غنچه را ز برگهای تو به توی آن جدا کنم؟

      دفتر مرا
      دست درد می زند ورق
      شعر تازه ی مرا
      درد گفته است
      درد هم شنفته است
      پس در این میانه من
      از چه حرف می زنم؟

      درد، حرف نیست
      درد، نام دیگر من است
      من چگونه خویش را صدا کنم؟

      دیوید بکهام ۵ مرتبه با این خانم رابطه برقرار کرده

      درحالیکه همه چیز در زندگی ویکتوریا و دیوید بکهام آرام به نظر می‌رسید
      روز گذشته دختری ۲۶ساله از ارتباطش با دیوید در سال ۲۰۰۷ سخن گفت.

      ایرما نیسی که در انگلستان زندگی می‌کند به بیان جزئیات دیدار و قرار ملاقات‌هایش با دیوید بکهام پرداخت و دردسرهای را برای او بوجود آورد. این دختر که اصلیتی بوسنیایی دارد و در انگلستان بزرگ شده است، اعلام کرد که ۵مرتبه به دیدار دیوید بکهام رفته و با او ارتباط برقرار کرده است. حتی گفته می‌شود که دیوید بکهام برای ملاقات با دو دختر مبلغ ۶۰۰۰یورو پرداخت کرده است.

      ایرما می‌گوید که دیوید او را به هتلی در لندن و همچنین در نیویورک دعوت کرده و روز را با یکدیگر سپری کرده‌اند.

      دیوید بکهام از طریق وکیلش تمام این شایعات را رد کرده و اعلام کرده که اصلا همچین موضوعی صحت ندارد. وکیل بکهام گفته است که در صحبت‌های این دختر اشتباهات زیادی وجود دارد مثلا او اعلام کرد که وقتی به هتل رفته است موهای دیوید ژولیده بوده و این در حالیست که موهای او در آن زمان کاملا کوتاه بوده است!

      بگذاريد اين ايميل به حيات خود ادامه دهد و براي دوستان خود Forward كنيد ...

      لطفا این داستانهای کوتاه را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار را انجام ندادید، نگران نباشید، هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد، شما تنها این فرصت را که به دنیای شخص دیگری با این مطلب روشنایی بیشتری ببخشید، از دست خواهید داد، کسی چه می داند، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون بیشترین نیاز را به خواندن این مطلب داشته باشد.

      خوشبخت ترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت سازد.. اشو زرتشت