گیلاس | زرنگ بازی | گلابی ها | فرق گاو و خوک | فقــــ ــط در ایـــــران

  • ArDalan
    Message 1 of 1 , Nov 19, 2012

      Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
      Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
      Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

       لینک های جذاب روزانه

       روش جدید یادگیری زبان انگلیسی بدون نیاز به کلاس
      عکس های لو رفته دختران تهرانی در مترو
      حادثه ای وحشتانک برای دختر استرالیایی / عکس
      فیلم راهنمای زناشویی و بهداشت جنسی + 18 سال
      دختری که حین بازی با ایکس باکس حسابی جوگیر شده است!
      ماجرای بهنوش بختیاری و جراحی بینی‌اش!!
      زیباترین خواننده زن دنیا انتخاب شد +عکس
      اولين زن شرکت کننده در مبارزات هنرهاي رزمي +عکس
      آموزش زبان نصرت 1 ،2 و 3 + آموزش تقویت حافظه
      بررسی‌ علمی‌ پدیده ارگاسم در خانمها
      دختری که در کمرش دست دارد!! + عکس
      دستگیری دختران و پسران در پارتی شبانه شهرک غرب + عکس
      مراسم آشتی جاستین بیبر و سلنا گومز خراب شد
      فیلم بدون سانسور و جنجالی فقر و فحشا+ پارتی های شبانه دختران
      زیباترین دختر جهان در سال ۲۰۱۲ + عکس
      سوابق بازیگر سوپراستار زن ایرانی +تصویر
      این دختر به خوردن صابون اعتیاد دارد!
      تبلیغات مشروبات الکلی در تلوزیون آقایان مدعی + عکس
      هدیه فوتبالیست های معروف به مهناز افشار
      حرکت زشت و ناپسند دختر ایرانی در دبیرستـان دخترانه / عکس
      نظر شما درمورد چهره زیبای این خانم چیست؟!! (عکس)
      دستگیری مجری معروف ایرانی با شکایت دختر جوان

      گیلاس

      پدرم یه کارگره شهرداریه و ۳ یا ۴ ماه بودکه حقوقشو نداده بودن.
      خوب چه کنم منم نباید انتظاره زیادی داشته باشم تو این ۳،۴ ماه با چرخه خیاطی مادرم چرخه ی زندگی رو میچرخوندیم.
      ولی دیگه کاسه ی صبرم لبریز شده تو این چند ماه دلم هوسه گیلاس کرده بود. دلم نیومد به مادرم بگم اخه شهریه ی دانشگاه خواهرم مونده بود. مثله همیشه رفتم تو کو چه نشستم به سرکو چه نگاه میکردم تا شاید وقتی بابام میاد لبخند و رولبش ببینم ولی نه نه بابای نارجی پوشم اومد و مثله هر روز سرشو پایین انداخته و داره به طرفه خونه میاد بلند شدمو خودمو تویه ۴چوبه در جادادم تا قضیه ی گیلاسو بهش بگم

      اومد و چشمام صاف خورد تویه چشمای خستش نخندید خنده داره اره؟ خیلی بده اره؟ خیلی بده یه پسره ۱۹ساله بخاطره چند دونه گیلاس غرورشو بشکنه و اشک از چشماش سرازیر بشه و ۴چوبه درو چسبیده باشه تا باباش نتونه بره داخلو بهش بگه گیلاس میخوام.

      نمیتونستم بش بگم ولی دلمو زدم به دریا با لکنت گفتم بابا جانم گیلاس میخوام. راحت شدم اخیش. خودمو از ۴چوب کشیدم بیرون تا پدرم بره تو خونه استراحت کنه،ولی پدرم چشم ازم برن داشت راهشو کج کردو رفت. صداش کردم بابا ،بابا ناراحت شدی؟

      جواب نمیداد،اه لعنت به این زندگی که ادم باید بخاطره چند تا دونه گیلاس پدرشو ناراحت کنه.
      همونجا نشستم منتظره پدرم برگرده تا ازش بخاطره انتظاراته بیجا معذرت خواهی کنم.

      بعد از ۱ساعت بایه پلاستیکی که تو دستش بود برگشت. صدام زد پسرم برات گیلاس خریدم. خیلی خوشحال شدم ارزوی ۳ماهم براورده شده. پلاسیکو بهم داد و رفت تو خونه. توی پلاستیکو نگاه کردم تاحالا گیلاسه به این بزرگی ندیده بودم ولی اونا گیلاس نبودن سیب بودن خیلی عصبی شدمو پلاستیکو پار کردم ولی با همون سیبایی که از پلاستیگ به پایین می افتاد ۱دونه گیلاسم افتاد.
      از همون روزی که فهمیدم پدرم از جعبه ی گیلاس یواشکی ۱دونه برداشته از تمامه درختای گیلاسو از طعمه گیلاس متنفر شدم.

      Ali-Abdolmaleki---Nashod---Orginal

      دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علی عبدالمالکی با نام نشد ، ویژه محرم ۹۱ .
      ترانه کاری از علیرضا مرتضی قلی ، ملودی از علی عبدالمالکی ، تنظیم و میکس و مستر از امیر حیدری می باشد .

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      زرنگ بازی

      با کلی مکافات مريم و راضی کردم بردم خونه ...
      داشت یخش آب می شد ، لباسامو كم كم داشتم در مياوردم که دیدم هی زنگ خونه رو میزنن‌!
      منم محل ندادم ...
      10 دقیقه گذشت یهو دیدم از در و دیوار داره مامور میریزه تو !
      دیدم یارو پشت بلند گو داره میگه " هیچ راه فراری نداری ، اینجا در محاصره کامله .. دستاتونو رو سرتون بذارید بیاید بیرون "
      گرخیده بودیم !
      اومدن مارو دستبند زدن و بردن سوار ماشین كردن ..
      دیدم طرف داره
      به بیسیم میگه
      " سرهنگ گرفتیمشون ، منتها شما گفته بودید مورد پلاک 30 قاچاقچی عتیقه هستن ، اینجا یه باند فساد و فحشا بود که " !
      داشتم فک می کردم پلاک ما که 32 بود که ، یهو یاد حرف هفته قبل بابام افتادم که می گفت :
      " این همسایه بغلی که هر 6 ماه یه بار میاد ایران ، فقط 2 ماه یه بار یکی و میفرسته قبضاشو ببره پرداخت کنه !
      بذا پلاکارو عوض کنم قبضامونو جا به جا بدن ، اونم که عین خیالش نیست !!

      alireza

      دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علیرضا عبدالرسولی به نام هوای عاشقی
      آهنگساز و تنظیم کننده: امید ساربانی ، ترانه سرا: نسیم حسینی
      ویـــژه مــحــرم

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      یه روز معمولی در آبادان

      طبیعت هفت رنگ

      مرسدس بنز

      گلابی ها

      يه روز يه كاميون گلابي داشته توي جاده مي رفته كه يه دفعه مي‌افته توی يه دست‌انداز، يكي از گلابي‌ها مي‌افته وسط جاده، بر مي‌گرده به كاميون نگاه مي‌كنه و ميگه: گلابي‌ها، گلابي‌ها! گلابي‌ها ميگن: گلابي، گلابي! كاميون دورتر مي شه، صداشون ضعيف‌تر مي شه.

      گلابي ميگه: گلابي‌ها، گلابي‌ها! گلابي‌ها مي گن: گلابي، گلابي! باز كاميون دورتر ميشه، گلابي ميگه: گلابي‌ها، گلابي‌ها!

      اما صداي گلابي ديگه به گلابي‌ها نمي‌رسه! گلابي‌ها موبايل راننده رو مي گيرن و زنگ ميزن به موبايل گلابي، اما چه فايده كه گلابي ايرانسل داشته و توي جاده آنتن نمي‌داده! گلابي يه نفر رو پيدا مي‌كنه كه موبايل دولتي داشته، زنگ مي‌زنه به راننده و مي گه: گوشي رو بده به گلابي‌ها، وقتي كه گلابي‌ها گوشي رو مي گيرن، گلابي ميگه: گلابي‌ها، گلابی ها! گلابی ها می گن: گلابی، گلابی!
      .
      .
      .
      اون شور و اشتیاقتون تو حلقم ،
      واقعا دوست دارين باز هم ادامه داشته باشه ؟!

      بازی فلش کوچک و سرگرم کننده فوتبال دستی کهبا گرافیک زیبا و بسیار جذاب طراحی شده است...

      شـــــروع بـــــازی

      فک کن این هیولا تو ماشینت باشه

      فیلم «رسوایی» مضمونی عرفانی – اجتماعی دارد و موضوع آن الهام گرفته از زندگی یکی از عرفای معاصر است.

      rosvaee-(1)

      ادامه عکس ها را اینجا ببینید

      فرق گاو و خوک

      مرد ثروتمندی به کشیشی می گوید:
      نمی دانم چرا مردم مرا خسیس می پندارند.
      کشیش گفت:
      بگذار حکایت کوتاهی از یک گاو و یک خوک برایت نقل کنم.
      خوک روزی به گاو گفت: مردم از طبیعت آرام و چشمان حزن انگیز تو به نیکی سخن می گویند و تصور می کنند تو خیلی بخشنده هستی. زیرا هر روز برایشان شیر و سرشیر می دهی.

      اما در مورد من چی؟ من همه چیز خودم را به آنها می دهم از گوشت ران گرفته تا سینه ام را. حتی از موی بدن من برس کفش و ماهوت پاک کن درست می کنند. با وجود این کسی از من خوشش نمی آید. علتش چیست؟

      می دانی جواب گاو چه بود؟
      جوابش این بود:
      شاید علتش این باشد که
      "هر چه من می دهم در زمان حیاتم می دهم"

      فقــــــط در ایـــــران

      http://up08.persianfun.info/img/91/8/pf/faghat-dar-iran-5/13503644851.jpg

      http://up08.persianfun.info/img/91/8/pf/faghat-dar-iran-5/13503644873.jpg

      http://up08.persianfun.info/img/91/8/pf/faghat-dar-iran-5/13503644885.jpg

      http://up08.persianfun.info/img/91/8/pf/faghat-dar-iran-5/13503644886.jpg

      http://up08.persianfun.info/img/91/8/pf/faghat-dar-iran-5/13503644897.jpg

      http://up08.persianfun.info/img/91/8/pf/faghat-dar-iran-5/13503644908.jpg

      http://up08.persianfun.info/img/91/8/pf/faghat-dar-iran-5/197620_523969514297560_554488486_n.jpg

      http://up08.persianfun.info/img/91/8/pf/faghat-dar-iran-5/28059_425252087528114_289028841_n.jpg

      http://up08.persianfun.info/img/91/8/pf/faghat-dar-iran-5/395110_169677923172318_544227634_n.jpg

      http://up08.persianfun.info/img/91/8/pf/faghat-dar-iran-5/425929_545432478815511_640562506_n.jpg

      http://up08.persianfun.info/img/91/8/pf/faghat-dar-iran-5/480387_169677079839069_223381678_n.jpg

      http://up08.persianfun.info/img/91/8/pf/faghat-dar-iran-5/522173_372679302817260_824817866_n.jpg

      ارسال از مهیار

      بگذاريد اين ايميل به حيات خود ادامه دهد و براي دوستان خود Forward كنيد ...

      لطفا این داستانهای کوتاه را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار را انجام ندادید، نگران نباشید، هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد، شما تنها این فرصت را که به دنیای شخص دیگری با این مطلب روشنایی بیشتری ببخشید، از دست خواهید داد، کسی چه می داند، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون بیشترین نیاز را به خواندن این مطلب داشته باشد.

      خوشبخت ترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت سازد.. اشو زرتشت