دلنوشته | آخر خنده | تاکس ی تهران در لندن | میتونم ب رم خونه ؟ | بازو های مَلخ

  • ArDalan
    Message 1 of 1 , Nov 18, 2012

      Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
      Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
      Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

       لینک های جذاب روزانه

       روش جدید یادگیری زبان انگلیسی بدون نیاز به کلاس
       با یک کلیک همسر زیبای خود را انتخاب کنید

      مردی که همسرش را ۱۱۰دلار فروخت!!
      برای یکبار هـم شده اینــــجا بــــرو
      وقتی 2 دختر نوجوان برای رنگ کردن موهایشان زندانی میشوند +عکس
      شوخی ترسناک یک مرد با یک زن در خیابان! / عکس متحرک
      دزدان دوربین خانم گزارشگر را هنگام پخش زنده دزدیدند !
      انعطاف بی نظیر بدن دختر روس +عکس
      زنی که مرده بود زنده شد اما باز مرد!! + عکس
      آموزش زبان نصرت 1 ،2 و 3 + آموزش تقویت حافظه
      جراحی پلاستیک از این مدل زیبا یک عروسک زنده ساخته است +عکس
      ام پي تري پليرآيپاد + رم 16 گيگ فقط 16هزار تومان + هديه ويژه
      عکسی از مراسم‌ عزاداری در زمان قاجار
      مشهورترین و زیباترین مردان و زنان بازیکر ایرانی +تصاویر
      نامزد کریستیانو رونالدو در لباس عروس + تصاویر
      آیا هدیه تهرانی ازدواج کرده؟
      چهره متفاوت اکبر عبدی در مراسم بزرگداشت یدالله صمدی
      عشق و علاقه بین دختر و پسری که تغییر جنسیت داده اند!! + عکس
      بازیگر معروف زن سینما در ندامتگاه شهر ری ! + عکس بازیگر
      آموزش تایپ 10 انگشتی ( اورجینال )
      معجزه 2012 : سالم ترین و راحت ترین روش لاغری
      چهره واقعی مدونا را ببینید !
      گالری جدیدترین عکس های مهناز افشار
      نیوشا ضیغمی : بازیگرم ، مدل نیستم
      ۱۲ ساختمانی که شبیه ساختمان نیستند !
      گشتی در رستوران احمدرضا عابدزاده +عکس
      تصویر روز / جشن در خانه عروس

      بچه ها خسته ام ... محرمه ... دلم گرفته
      دلم میخواد از حسین بگم ... اما یه گروه ی جوری بر خورد میکنن انگار ....
      یا بی اعتقادن یا بی فرهنگ ... آخه هر دینی داری یا نداری ، زیره بوته بزرگ شدی یا شیر مادرتو خوردی ...

      یاد بگیر به عقاید دوستات ، مردمت ، همشهری هات احترام بگذاری ...

      یه دوست دارم ، که به حضرت فاطمه میگه مادر جان . به امام حسین میگه برادر ... به امام علی (ع) میگه پدر ...
      خودت راضی هستی اینجوری کسی به پدر یا مادرت توهین کنه ؟؟؟

      به جون خودم خوشم میاد از اونایی که اعتقادشون ۱۸۰ درجه با من فرق داره .. اما مردن . آزاده هستن ... میفهمن
      به قول امام حسین (ع) : اگر دین نداری آزاده باش ...

      دم همه شما رو گرم ...
      این حرفا تو دلم مونده بود

      Benyamin_Sohrab-Pakzad---Moje-Moharram

      دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای بنیامین بهادری و سهراب پاکزاد با نام موج محرم

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      آخر خنده

      یه زنه با بهترین دوستِ شوهرش توی خونه بودن .
      بعد از اینکه چند ساعتی از شب گذشت و کاراشون تموم شد تلفن خونه زنگ زد و زنه برداشت .
      دوست شوهره فقط صدای زنه رو شنید که جواب میداد :
      الو ؟ بله .... سلام خوبی؟ چه خبر کجایی؟ .... جدا ؟ خب خیلی عالیه .... آره برو حتما ... خوش بگذره .... به سلامت. خداحافظ ...
      زنه گوشی رو گذاشت و دوست شوهره گفت : کی بود زنگ زد ؟؟
      زنه گفت :
      شوهرم بود و گفت که الان با تو داره میره ماهی گیری !!

      = 0 = 0 = 0 = 0 = 0 = 0 = 0 =

      دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده
      سواد داری؟ (چه ربطی داشت؟؟!!!)
      نوچ نوچ
      بی سوادی؟
      نوچ نوچ
      ... پس تو خر من هستی!!!!!
      و به این ترتیب ما بزررگ شدیم به صورت اسکول وار!

      این یکیش خیلی خارجیه:
      آن مان نباران
      دو دو اسکاچی
      آنی مانی کلاچی!!!!
      چه چیزایی میخونیم آآآآ
      یعنی چی آخه؟!

      ۱۰ ۲۰ سه پونزده
      هزار و شصت و شونزده
      هرکی می گه ۱۶ نیست!!!!
      ۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰
      مغزه داشتیم ما؟؟؟ :|

      = 0 = 0 = 0 = 0 = 0 = 0 = 0 =

      چرا زنا دكتر زنان دارن!!! کودکان دکتر اطفال دارن! ولي مردا دكتر مردان ندارن؟؟؟ اين تبعيض جنسيتي نيست واقعا ؟؟؟؟ ما از حقوق اولیه هر انسانی که پزشک متخصص هست هم محرومیم خانما! جفا تا به کی آخه؟؟؟؟؟ =)))

      = 0 = 0 = 0 = 0 = 0 = 0 = 0 =

      اینایی که بچه های کوچیک 4-5 ساله رو خر میکنن و درباره مسائل خصوصی خانوادگی ازشون میپرسن خیلی بی شعورن

      = 0 = 0 = 0 = 0 = 0 = 0 = 0 =

      اگه خواستی با یه دختر ازدواج کنی ، زیاد درگیر این نشو که پدر و مادرش کی هستن و خونوادش از نظر مادی و معنوی در چه سطحی هستن
      تحقیق کن توی لیست دوست پسرای دوران مجردیش ، دوستات یا آشنایانت نبوده باشن تا وقتی خواستی برای همسرت شیرینی بخری ، رفیقت نگه : ناپلئونی بخر زنت دوس داره!

      = 0 = 0 = 0 = 0 = 0 = 0 = 0 =

      به نظرم اسم برنامه ی دیروز امروز فردا رو می تونستن به صورت داف مخففش کنن

      13528314021

      آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی رضا شیری و مسیا به نام مجنون بی چون و چرا

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      تاکسی نارنجی تهران در لندن!!!!

      جدا آدم با صفایی طرف...

      طبیعت هفت رنگ

      مرسدس بنز

      خر، من از کره‌گي دُم نداشت

      مردي خري ديد به گل نشسته و صاحب خر از بيرون كشيدن آن درمانده. براي كمك كردن دست در دُم خر زده و زور زد.
      دُم از جاي كنده آمد. فغان از صاحب خر برخاست كه تاوان بده!

      مرد به قصد فرار به كوچه‌اي دويد، بن بست يافت. خود را به خانه‌اي درافگند. زني آنجا كنار حوض چيزي مي‌شست و حامله بود.
      از آن هياهو و آواز در بترسيد، بار بگذاشت (سِقط كرد). صاحبِ خانه نيز با صاحب خر هم آواز شد.

      مردِ گريزان بر بام خانه دويد. راهي نيافت، از بام به كوچه‌اي فروجست كه در آن طبيبي خانه داشت. مگر جواني پدر بيمارش را به انتظار نوبت در سايۀ ديوار خوابانده بود؛ مرد بر آن پير بيمار فرود آمد، چنان كه بيمار در جا مرد. «پدر مُرده» نيز به صاحب خانه و صاحب خر پيوست!

      مَرد، همچنان گريزان، در سر پيچ كوچه با يهودي رهگذر سينه به سينه شد و بر زمينش افگند.
      پاره چوبي در چشم يهودي رفت و كورش كرد. او نيز نالان و خونريزان به جمع متعاقبان پيوست!

      مرد گريزان، به ستوه از اين همه، خود را به خانۀ قاضي افگند كه «دخيلم» (پناهم ده)؛ مگر قاضي در آن ساعت با زن شاكيه خلوت كرده بود. چون رازش فاش ديد، چارۀ رسوايي را در جانبداري از او يافت: و چون از حال و حكايت او آگاه شد، مدعيان را به درون خواند.

      نخست از يهودي پرسيد. گفت: اين مسلمان يك چشم مرا نابينا كرده است. قصاص طلب ميكنم.
      قاضي گفت : دَيتِ مسلمان بر يهودي نيمه بيش نيست. بايد آن چشم ديگرت را نيز نابينا كند تا بتوان از او يك چشم بركند!
      و چون يهودي سود خود را در انصراف از شكايت ديد، به پنجاه دينار جريمه محكومش كرد!

      جوانِ پدر مرده را پيش خواند. گفت: اين مرد از بام بلند بر پدر بيمار من افتاد، هلاكش كرده است. به طلب قصاص او آمده‌ام.
      قاضي گفت: پدرت بيمار بوده است، و ارزش حيات بيمار نيمي از ارزش شخص سالم است.
      حكم عادلانه اين است كه پدر او را زير همان ديوار بنشانيم و تو بر او فرودآيي، چنان كه يك نيمهء جانش را بستاني!
      و جوانك را نيز كه صلاح در گذشت ديده بود، به تأديۀ سي دينار جريمۀ شكايت بي‌مورد محكوم كرد!

      چون نوبت به شوي آن زن رسيد كه از وحشت بار افكنده بود، گفت : قصاص شرعاً هنگامي جايز است كه راهِ جبران مافات بسته باشد.
      حالي مي‌توان آن زن را به حلال در فراش (عقد ازدواج) اين مرد كرد تا كودكِ از دست رفته را جبران كند. طلاق را آماده باش!
      مردك فغان برآورد و با قاضي جدال مي‌كرد، كه ناگاه صاحب خر برخاست و به جانب در دويد.
      قاضي آواز داد :هي! بايست كه اكنون نوبت توست!. صاحب خر همچنان كه مي‌دوید فرياد كرد: مرا شكايتي نيست.
      می روم مرداني بیاورم كه شهادت دهند خر من از کره‌گي دُم نداشت.

      69673_944

      تصور کنيد اين آقا همونيه که دلتون مي‌خواد سر به تنش نباشه!! ابزارهاي مختلف رو هم مي‌تونيد از منوي سمت چپ انتخاب کنيد.
      با کلیک روی جعبه کمک های اولیه هم مثل اولش آماده و سرحال میشه! مشت،‌ لگد، چوب يا پنجه بوکس!! با کدومش بيشتر حال مي‌کني؟

      شـــــروع بـــــــازی

      Maziar2

      ترانه سرا : حديث دهقان . موسيقي ،‌ ميكس و مستر : فرهاد پرستو .
      اين ترانه در وصف آقا حضرت ابوالفضل عباس (ع) اجرا گرديده است

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      میتونم برم خونه ؟

      فرهاد و هوشنگ هر دو بیمار یک آسایشگاه روانى بودند.
      یکروز همینطور که در کنار استخر قدم مى زدند فرهاد ناگهان خود را به قسمت عمیق استخر انداخت و به زیر آب فرو رفت.
      هوشنگ فوراً به داخل استخر پرید و خود را در کف استخر به فرهاد رساند و او را از آب بیرون کشید.
      وقتى دکتر آسایشگاه از این اقدام قهرمانانه هوشنگ آگاه شد، تصمیم گرفت که او را از آسایشگاه مرخص کند.

      هوشنگ را صدا زد و به او گفت: من یک خبر خوب و یک خبر بد برایت دارم.
      خبر خوب این است که مى توانى از آسایشگاه بیرون بروى، زیرا با پریدن در استخر و نجات دادن جان یک بیمار دیگر، قابلیت عقلانى خود را براى واکنش نشان دادن به بحرانها نشان دادى و من به این نتیجه رسیدم که این عمل تو نشانه وجود اراده و تصمیم در توست.

      و اما خبر بد…
      این که بیمارى که تو از غرق شدن نجاتش دادى بلافاصله بعد از این که از استخر بیرون آمد
      خود را با کمر بند حوله حمامش دار زده است و متاسفانه وقتى که ما خبر شدیم او مرده بود.

      هوشنگ که به دقت به صحبتهاى دکتر گوش مى کرد گفت: او خودش را دار نزد. من آویزونش کردم تا خشک بشه
      ......... حالا من کى مى تونم برم خونه‌مون ؟

      بازو های مَلخ

      میگن بعد از دیدن این تصویر رونی کلمن جان به جان آفرین تسلیم کرد و دعوت حق را لبیک گفت
      فکر کن مسابقات توی سیرجان برگزار بشه، اون هم به مناسبت هفته دفاع مقدس. خب معلومه دیگه از این بهتر نمیشه

      بگذاريد اين ايميل به حيات خود ادامه دهد و براي دوستان خود Forward كنيد ...

      لطفا این داستانهای کوتاه را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار را انجام ندادید، نگران نباشید، هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد، شما تنها این فرصت را که به دنیای شخص دیگری با این مطلب روشنایی بیشتری ببخشید، از دست خواهید داد، کسی چه می داند، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون بیشترین نیاز را به خواندن این مطلب داشته باشد.

      خوشبخت ترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت سازد.. اشو زرتشت

      hit counter