تو هیچی نمیشی | انتخاب هم سر مناسب | نامه جالب پسر ب ه پدر | آلت بزرگ | مزدا ۶

  • ArDalan
    Message 1 of 1 , Nov 17, 2012

      Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
      Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
      Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

       لینک های جذاب روزانه

       روش جدید یادگیری زبان انگلیسی بدون نیاز به کلاس
       با یک کلیک همسر زیبای خود را انتخاب کنید

      دختر وحشت زده ای در حال فرار از دست گاو های وحشی! / فیلم
      این دختر دانشجو ثابت کرد که هیچ چیز غیر ممکن نیست +عکس
      این مرد شکارچی خانم های ایرانی در کشور آلمان است
      مشهورترین و موفق ترین طراح لباس زیر در دنیا کیست؟+عکس
      خـود ارضـایی مــردان متـاهـل ؟+عکس
      دانلود کتاب آشنایی با امکانات جدید در فتوشاپ ۶
      جوان ترین پسری که دختر شد + تصاویر
      جذاب ترین مرد ورزشکار جهان
      آموزش تقویت حافظه و تند خوانی با مرد حافظه ایران
      معتبرترین مجموعه آموزشی زبان انگلیسی برای اولین بار در ایران
      ماجرای تجاوز پیرمرد 87ساله شیطان صفت به دختر خوانده اش!
      چرا آلبرت اینشتین باهوش بود؟
      روح‌انگیز سامی‌نژاد|اولین بازیگر زن ایران
      عکس هایی از زیباترین دختر دوشیزه آلمان انتخاب شد
      کار اجباری دختران در خوابگاه‌های دانشگاه شریعتی+تصاویر
      تصویر تکاندهنده: جسد کودک‌ فلسطینی در آغوش هنیه (۱۸+)
      جادوی هزاره سوم - ماسک فرم دهنده و کوچک کننده بینی
      خانمی هنرمند که با چشمانش آثار هنری خلق می کند +تصاویر
      هزارپای سفید؛ پادارترین موجود جهان
      تفاوت چهره و تیپ دختران ایرانی در سال ۱۳۸۱ با سال ۱۳۹۱
      چهره واقعی دختری که همه را می ترسانید + عکس
      الهام حمیدی در مسیر طلبگی !+ عکس

      تو هیچی نمیشی

      ﭘﺮﻭﻧﺪﻩ ﺍﺵ ﺭﺍ ﺯﯾﺮ ﺑﻐﻠﺶ ﮔﺬﺍﺷﺘﻨﺪ ﻭ ﺑﯿﺮﻭﻧﺶ ﮐﺮﺩﻧﺪﻧﺎﻇﻢ ﺑﺎ ﭼﻬﺮﻩ ﺑﺮﺍﻓﺮﻭﺧﺘﻪ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﮐﺸﯿﺪ : ﺑﻬﺖ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﺗﻮ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻤﯽ ﺷﯽ ، ﻫﯿﭽﯽ
      ﻣﺠﺘﺒﯽ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻫﻤﮑﻼﺳﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ،ﺁﺏ ﺩﻫﺎﻧﺶ ﺭﺍ ﻗﻮﺭﺕ ﺩﺍﺩﺧﻮﺍﺳﺖ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﺍﻣﺎ ، ﺳﺮﺵ ﺭﺍ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻭ ﺭﻓﺖ
      ﺑﺮﮔﻪ ﻣﺠﺘﺒﯽ ، ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺑﯿﻦ ﻣﻌﻠﻢ ﻫﺎ ﻣﯽ ﮔﺸﺖﺍﺷﮏ ﻭ ﺧﻨﺪﻩ ﺩﺑﯿﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﻫﻢ ﺁﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﻮﺩ.

      ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﺛﻠﺚ ﺍﻭﻝ :
      ﺳﺌﻮﺍﻝ : ﯾﮏ ﻣﺜﺎﻝ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺗﻬﯽ ﻧﺎﻡ ﺑﺒﺮﯾﺪ
      ﺟﻮﺍﺏ :ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺁﺩﻡ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﻣﺎ
      ﺳﺌﻮﺍﻝ : ﻋﻀﻮ ﺧﻨﺜﯽ ﺩﺭ ﺟﻤﻊ ﮐﺪﺍﻡ ﺍﺳﺖ ؟
      ﺟﻮﺍﺏ : ﺣﺎﺝ ﻣﺤﻤﻮﺩ ﺁﻗﺎ ، ﺷﻮﻫﺮ ﺧﺎﻟﻪ ﺭﯾﺤﺎﻧﻪﮐﻪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻧﺒﻮﺩﺵ ﺩﺭ ﺟﻤﻊ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻫﯿﺞ ﺗﺎﺛﯿﺮﯼ ﻧﺪﺍﺭﺩﻭ ﮔﺮﻩ ﺍﯼ ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ
      ﺳﺌﻮﺍﻝ : ﺧﺎﺻﯿﺖ ﺗﻌﺪﯼ ﺩﺭ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻫﺎ ﭼﯿﺴﺖ ؟
      ﺟﻮﺍﺏ : ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺍﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﻮﺟﺐ ﭘﯿﻨﻪ ﺩﺳﺖ ﭘﺪﺭﻡﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﻻﻋﻼﺝ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻭ ﮔﺮﺳﻨﮕﯽ ﻫﻤﯿﺸﮕﯽ ﻣﺎﺳﺖ
      ﻣﻌﻠﻢ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﺍﺷﮑﺶ ﺭﺍ ﺑﺎ ﮔﻮﺷﻪ ﺑﺮﮔﻪ ﻣﺠﺘﺒﯽ ﭘﺎﮎ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﺍﺩ
      ﺳﺌﻮﺍﻝ : ﻧﺎﻣﺴﺎﻭﯼ ﺭﺍ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﻨﯿﺪ
      ﺟﻮﺍﺏ : ﻧﺎﻣﺴﺎﻭﯼ ﯾﻌﻨﯽ ، ﯾﻌﻨﯽ ، ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﺎ ﺑﺎ ﺁﻧﻬﺎ ، ﺍﺯ ﻣﺎﺑﻬﺘﺮﺍﻥﺍﺻﻼ ﻧﺎﻣﺴﺎﻭﯼ ﮐﻪ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻭ ﺗﻤﺠﯿﺪ ﻧﺪﺍﺭﺩ... ﺍﻟﻬﯽ ﮐﻪ ﻧﺒﺎﺷﺪ
      ﺳﺌﻮﺍﻝ : ﺧﺎﺻﯿﺖ ﺑﺨﺶ ﭘﺬﯾﺮﯼ ﭼﯿﺴﺖ ؟
      ﺟﻮﺍﺏ : ﻫﻤﺎﻥ ﺧﺎﺻﯿﺖ ﭘﻮﻝ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﺳﺖ ﺁﻗﺎﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﺩﺭ ﺑﺨﺶ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﭘﺬﯾﺮﺵ ﻣﯽ ﺷﻮﯼﻭ ﮔﺮﻧﻪ ﻣﺜﻞ ﺧﺎﻟﻪ ﺳﺎﺭﺍ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺟﻮﺍﺏ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺗﻮ ﺭﺍﻩ ﺧﺎﻧﻪ ﻓﻮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ
      ﺳﺌﻮﺍﻝ : ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺗﺮﯾﻦ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺑﯿﻦ ﺩﻭ ﻧﻘﻄﻪ ﭼﻪ ﺧﻄﯽﺍﺳﺖ ؟
      ﺟﻮﺍﺏ : ﺧﻂ ﻓﻘﺮ ، ﮐﻪ ﺗﻮﻟﺪ ﻟﯿﻼ ، ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﺭﺍ ، ﺳﺮﯾﻌﺎ ﺑﻪ ﻣﺮﮔﺶ ﻣﺘﺼﻞ ﮐﺮﺩ.

      ﺑﺮﮔﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻧﻘﻄﻪ ﮐﻤﯽ ﺧﯿﺲ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻏﯿﺮ ﺧﻮﺍﻧﺎ ،ﮐﻪ ﺷﺎﯾﺪ ﺍﺛﺮ ﻗﻄﺮﻩ ﺍﺷﮏ ﻣﺠﺘﺒﯽ ﺑﻮﺩ ﻣﻌﻠﻢ ﺭﯾﺎﺿﯽ ، ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻧﺪﺍﺩ ﺑﺮﮔﻪ ﺭﺍ ﺗﺎ ﮐﺮﺩ ، ﺑﻮﺳﯿﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺟﯿﺒﺶ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻣﺠﺘﺒﯽ ﺩﻡ ﺩﺭ ﺣﯿﺎﻁ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺭﺳﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩ ،ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺑﺎ ﺻﺪﺍﯼ ﻟﺮﺯﺍﻧﺶ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺯﺩﺁﻗﺎ ﺍﺟﺎﺯﻩ :
      ﮔﻔﺘﯿﺪ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻤﯽ ﺷﯿﻢ ؟ ﻫﯿﭽﯽ ؟ﺑﻌﺪ ﻋﻘﺐ ﻋﻘﺐ ﺭﻓﺖ ، ﺩﺭ ﺣﯿﺎﻁ ﺭﺍ ﺑﻮﺳﯿﺪﻭ ﭘﺸﺖ ﺩﺭ ﮔﻢ ﺷﺪ...

      دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای کاوه یغمایی با نام خیابون یک طرفه
      ( آهنگ و تنظیم : کاوه یغمایی ، میکس و مستر : مازیار کلاهی )

      Kaveh-Yaghmaei---Khiaboone-Yek-Tarafeh

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      انتخاب همسر مناسب !

      مردی قصد ازدواج داشت.مشکل او انتخاب از بین 3 کاندید زن احتمالی بود.
      او به هر زن 5000 دلار پول داد تا ببیند هرکدام با آن چه کار میکنند

      اولی ظاهرش را کاملا تغییر داد به یک آرایشگاه تجملی رفت آرایش جدید کرد لباسهای جدید و زیبا خرید
      و به مرد گفت که برای اینکه در نظر او جذابتر باشد این کارها را کرده است چراکه خیلی دوستش دارد.
      مرد تحت تاثیر قرار گرفت

      دومی به خرید هدیه برای مرد پرداخت.برایش یک دست چوب گلف خرید ، به علاوه ابزار جدید برای کامپیوترش و لباسهای گران قیمت
      و هنگامی که هدیه ها را به مرد داد گفت که تمام پولش را برای او صرف کرده چراکه خیلی دوستش دارد
      مرد تحت تاثیر قرار گرفت

      سومی پولش را در سهام سرمایه گذاری کرد و چند برابر پولی که از مرد گرفته بود عایدش شد. او 5000 دلار مرد را پس داد
      و برای بقیه پول یک حساب مشترک باز کرد و گفت میخواهد برای زندگی آینده شان پس انداز کند چراکه خیلی دوستش دارد
      واضح است که مرد تحت تاثیر قرار گرفت

      او مدت زیادی را به تفکر درباره اینکه هر زن با پولها چه کار کرده پرداخت
      "" سر انجام با زنی ازدواج کرد که سینه های بزرگتری داشت ""

      Nasser-sadr

      دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ناصر صدر به نام مست می
      شعر و تنظیم : ناصر صدر

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      طبیعت هفت رنگ

      مرسدس بنز

      پرنس ویلیام و کیت میدلتون در حال قدم زنی در انگلستان ( سمت راست ! )
      پرنس سکینه و رفقا در راه بقالی... برای خرید ماست در چهارراه شوش !! ( سمت چپ!!! )

      نامه جالب پسر به پدر !

      پدر در حال رد شدن از کنار اتاق خواب پسرش بود، باتعجب دید که تخت خواب کاملاً مرتب و همه چیز جمع و جور شده. یک پاکت هم به روی بالش گذاشته شده و روش نوشته بود «پدر». با بدترین پیش داوری های ذهنی پاکت رو باز کرد و با دستان لرزان نامه رو خوند :
      پدر عزیزم،
      با اندوه و افسوس فراوان برایت می نویسم. من مجبور بودم با دوست دخترجدیدم فرار کنم، چون می خواستم جلوی یک رویارویی با مادر و تو رو بگیرم.من احساسات واق...عی رو با الیزابت پیدا کردم، او واقعاً معرکه است، اما میدونستم که تو اون رو نخواهی پذیرفت، به خاطر تیزبینی هاش، خالکوبی هاش ،لباسهای تنگش و به خاطر اینکه سنش از من خیلی بیشتره. اما فقط احساسات نیست، پدر. اون ...

      حامله است. الیزابت به من گفت ما می تونیم شاد و خوشبخت بشیم. ما یک رؤیای مشترک داریم برای داشتن تعداد زیادی بچه. الیزابت چشمان من رو به روی حقیقت بازکرد که ماریجوانا واقعاً به کسی صدمه نمی زنه. ما اون رو برای خودمون میکاریم، و برای تجارت با کمک آدمای دیگه ای که توی مزرعه هستن، در ضمن، دعا می کنیم که علم بتونه درمانی برای ایدز پیدا کنه، و الیزاب
      ت بهتر بشه. اون لیاقتش رو داره. نگران نباش پدر، من 21 سالمه، و می دونم چطور از خودم مراقبت کنم. یک روز،مطمئنم که برای دیدارتون بر می گردیم، اونوقت تو می تونی نوه های زیادت روببینی.
      با عشق، پسرت
      .
      .
      .
      .
      پاورقی:
      پدر، هیچ کدوم از جریانات بالا واقعی نیست، من بالا هستم تو خونه جک.
      فقط می خواستم بهت یادآوری کنم که در دنیا چیزهای بدتری هم هست نسبت به کارنامه مدرسه که روی میزمه. دوسِت دارم!
      هروقت برای اومدن به خونه امن بود، بهم زنگ بزن!

      فیلم «رسوایی» مضمونی عرفانی – اجتماعی دارد و موضوع آن الهام گرفته از زندگی یکی از عرفای معاصر است.

      rosvaee-(1)

      ادامه عکس ها را اینجا ببینید

      هر چقدر هم بگویی مردها فلان
      زن ها فلان
      تنهایی خوب است
      دنیا زشت است
      آخرش روزی قلبت برای کسی تندتر می زند

      13528322221

      دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای عماد طالب زاده به نام همه دنیامی
      ترانه :‌محمد مشیری ، آهنگ : محمد مشیری و عماد طالب زاده
      تنظیم ‌: کوشان حداد

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      دخترکی را به شوهر دادند. شب عروسی فریاد بر آورد که من آلت بزرگ را تحمل نتوانم کرد.
      قرار بر آن نهادند که مادر دخترآلت داماد را دست گیرد، وبه قدری که تحمل تواند کرد در او فرو کند، وباقی بیرون رها کند.

      چون سرش در کار رفت، دخترک گفت:
      قدری دیگر رها کن. مادر پاره ای دیگر را رها کرد.
      گفت: قدری دیگر آلت. همچنین می گفت، تا تمامت آن در کار رفت.
      باز گفت: قدری دیگر رها کن!
      مادر گفت: همین بود.
      دختر گفت: خدا پدرم را بیامرزد، راست می گفت که دست تو هیچ برکتی ندارد، لااقل بتابان کوفتی را.

      عبید زاکانی

       ماشین مزدا ۶ مدل ۲۰۱۳

      به تازگی تصاویری از مدل جدید ۲۰۱۳ خودرو مزدا ۲۰۱۳ منتشر شده است. این خودرو هنوز وارد بازار نشده است.

      شرکت سهامی خاص ماتسودا (به ژاپنی: ماتسودا کابوشیکی کایشا) که با نام تجاری مزدا شناخته می‌شود یک شرکت خودروسازی است که دفتر مرکزی آن در شهر هیروشیما در کشور ژاپن قرار دارد. این شرکت در سال ۲۰۰۶ حدود یک میلیون و ۲۵۰ هزار خودرو تولید نموده‌است که در کشورهای مختلف جهان به فروش رسیده‌اند.

      بگذاريد اين ايميل به حيات خود ادامه دهد و براي دوستان خود Forward كنيد ...

      لطفا این داستانهای کوتاه را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار را انجام ندادید، نگران نباشید، هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد، شما تنها این فرصت را که به دنیای شخص دیگری با این مطلب روشنایی بیشتری ببخشید، از دست خواهید داد، کسی چه می داند، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون بیشترین نیاز را به خواندن این مطلب داشته باشد.

      خوشبخت ترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت سازد.. اشو زرتشت

      hit counter