فرشته پاکی ها | سوتی های ش نیدنی | نماز جماعت | هدیه ای برای مادر | آقای همساد ه

  • ArDalan
    Message 1 of 1 , Nov 14, 2012

      Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
      Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
      Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

       لینک های جذاب روزانه

       روش جدید یادگیری زبان انگلیسی بدون نیاز به کلاس
       آموزش کاهش وزن در 30 دقیقه + آموزش بدنسازی
       با یک کلیک همسر زیبای خود را انتخاب کنید

      ناگفته هاي جدايي نيکول کيدمن و تام کروز +عکس
      این عکس را ببینید اما شاخ در نیاورید!!
      سبقت خطرناک یک زن امريکايي از پیاده رو خبرساز شد +عکس
      عادل فردوسی پور بی خیال فوتبال شد ! / عکس
      خواننده زنی که به عمد بیماری ایدز را منتقل می کرد +عکس
      استخدام شوید (در هر رشته ای٬با هر مدرکی٬ در هر شهری)
      فردوسی پور بولینگ باز شد+عکس
      عکسهای زیبای نادیا بلورین دختر ایرانی اما هالیوودی
      عکس های وحشتناک از جشنواره گیاه خواری در تایلند
      خانم بازیگر سرشناس لبنانی در یک فیلم مستهجن بازی کرد + عکس
      آشنایی با دستگاه تناسلی زن
      عوارض خود ارضایی در دختران + عکس
      پر حاشیه ترین بازیگر زن ایران +تصویر
      اتفـاق وحشتنـاکى که تا ۱۰ سال آینده براى ایرانى ها مى افتد !
      عکس عجیب از دیده شدن روح در استادیوم فوتبال!
      ما کجای دنیا هستیم ؟ + تصاویر جالب
      کنسرت مهناز افشار+تصاویر
      نیوشا ضیغمی در جشن پایان سریال «راستش را بگو»
      عکسهای لو رفته از داخل کلبه آنجلیناجولی و برد پیت

      فرشته پاکی ها !

      ﺩﺧﺘﺮ ﻭ ﭘﺴﺮﯼ ﻋﺎﺷﻖ ﻫﻢ ﻣﯿﺸﻦ ﻭ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﻥ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ کنن
      ﭘﺪﺭِ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﻣﯽﮐﻨﻪ ، ﺩﺧﺘﺮ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﭘﺪﺭ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮﻩ،ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﭘﺴﺮ ﻓﺮﺍﺭ ﮐﻨﻪ
      ﭘﺪﺭ ﺩﺧﺘﺮ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻣﯽﺷﻪ ﺑﺎ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺍﻭﻧﻬﺎ ﻣﻮﺍﻓﻘﺖ ﻣﯽﮐﻨﻪ.

      ﯾﮏ ﻫﻔﺘﻪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺭ ﭼﺎﻟﻪﺍﯼ ﻣﯽﺍﻓﺘﻪ ﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﻟﺒﺎﺳﻬﺎﯾﺶ ﮔﻠﯽ ﻣﯽﺷﻪ
      ﺩﺧﺘﺮ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﺮ ﻣﯿﮕﺮﺩه ﻭ ﻟﺒﺎﺳﺶ ﺭﻭ ﻣﯿﺸﻮﺭﻩ ﻭﻟﯽ ﺑﺎﺯ ﻟﮑﻪﺍﯼ ﺑﻪ جا ﻣﯽﻣﻮﻧﻪ
      ﺷﺐ ﻓﺮﺷﺘﻪﺍﯼ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻣﯿﺎﺩ ﻭ ﺍﺯﺵ ﻣﯽﺧﻮﺍﺩ ﮐﻪ ﺣﺘﻤﺎ ﺗﺎ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺍﻭﻥ ﻟﮑﻪﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﺮ ﻃﺮﻑ ﮐﻨﻪ ﻭﻟﯽ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﻮﺍﺏ ﺭﻭ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ.

      ﺷﺐ ﺑﻌﺪ ﻫﻤﺎﻥ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺏِ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﻣﯿﺮﻩ ﻭ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﻣﯽﮐﻨﻪ.
      ﻣﺎﺩﺭِ ﺩﺧﺘﺮ ﻟﺒﺎﺱ ﻫﺎﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﺸﻮﺭﻩ ﻭﻟﯽ ﺍﻭﻥ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﻟﮑﻪ ﺭﻭ ﺑﺮ ﻃﺮﻑ ﮐﻨﻪ.

      ﻓﺮﺩﺍ ﺷﺐ ﺯﻧﮓِ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﺻﺪﺍ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺩ
      ﻭ ﺍﻭﻧﻬﺎ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻣﯿﺸﻦ ﮐﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻣﯿﺎﺩ ﺟﻠﻮ ﻭ ﯾﻪ ﺑﺴﺘﻪﺍﯼ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻣﯿﺪﻩ،
      ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺗﺮﺳﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻪ، ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻣﯿﮕﻪ :

      ﭘﻮﺩﺭ ﺷﺴﺘﺸﻮﻱ ﺑﺮﻑ ﺑﺎ ﻗﺪﺭﺕ ﺗﻤﻴﺰ ﻛﻨﻨﺪﮔﻲ ﻓـــﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ،
      ﭘﺎﮐﺴﺎﻥ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺖِ ﺧــــــــﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻣﯽﺍﻧﺪﯾﺸـــــﺪ

      135274282711

      ریمیکس جدید و فوق العاده زیبای زانیار خسروی با نام اون

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      سوتی های شنیدنی

      جاتون خالی روز عروسیم، صبح خانمم رو سریع بردم یه ارایشگاه معروف که همزمان چندتا عروسو آماده می کردن
      خلاصه منم بعد آرایشگاه خودم با فیلمبردارها رفتیم دنبال عروسدم آرایشگاه
      اسم خانمم رو به دربون آرایشگاهی دادمو بعد چند دقیقه گفتن خانمتون بالای پله ها منتظرتون هستن
      منم با افتخار دیدم خانمم با لباسو شالو چادرپیچ شده بالا پله ها واستاده
      منو میگب،منم بایه غروری نسبت به دومادای دیگه دونه دونه پله هارو رفتم بالا پیش خانمم؛
      فیلمبردار گفت دست خانمتو بگیر کمکش کن بیاد پایین
      آقا چشتون روز بد نبینه ماهم جوگرفته بود حول شدم داشتم چادرو تورو لباسو خلاصه هرچی بود میزدم کنار که دستشو پیدا کنم. حالا مگه لامصب پیدا می شد؛توهمین حال یهو خانمم شروع کرد دادو بیداد که مرتیکهخر اشتباه گرفتی دست به من نزن آقای فلان فلان شده...
      منو میگی،وقتی شنیدم این صدا،صدای خانمم نیست ،انگار یه لگن آب ییییخ ریختن روم از خجالت چشمام سیاهی می رفت
      شوهرشم با نگاهش داشت سیاهو کبودم میکرد
      دیگه منم سرمو انداختم پایینو ترک زمین کردم

      * * * * * * * * *

      دیدم یه شماره غریب اس ام اس داده
      " سلام آقا خوشگلـــه ، با من دوست میشی ؟ "
      با خودم گفتم حتما باز مريم داره با یه شماره غریب امتحانم می کنه
      بی خیال هم که نمیشه
      زدم
      " نه .. لطفا مزاحم نشید ، من دوست دختر دارم .. رابطمم باهاش خیلی خوبه "
      زد :
      " جدا ؟؟ چه پسر با معرفتی ! کاشکی با من دوست میشد این آقا پسر ، اسمش چیه حالا ؟ "
      زدم نگین و گفتم دیگه هم اس ام اس ندید لطفا
      زد :
      " حالا خیلی هم جـَو فردین بازی و معرفت نگیرتت بابا ! پدرتــم ، این شماره ی همکارمه ، خواستم بگم من گوشیم خاموش شده , خواستی بیای دنبال ماشین به این زنگ بزن
      راجع به نگین خانومم اومدم خونه مفصل به خدمتت می رسم ! :|

      * * * * * * * * *

      امروز تو پارک محلمون به چن تا از گربه های پارک داشتم کالباس می دادم
      بعد یه دختری که داشت رد می شد بلند گفت: این همه آدم بدبخت بیچاره با این وضع گرونی نون ندارن بخورن بعد این مایه دارا(منظورش مثلا من بودم) به گربه ها غذا میدن!!!
      منم بلند جواب دادم: گربه های زبون بسته نمیتونن به وضع مملکت اعتراض کنن ولی بدبخت بیچاره ها اگه خیلی بهشون فشار اومده میتونن برن اعتراض کنن!
      گفت مثلا دیگه چجوری اعتراض کنیم آقای بداخلاق!
      گفتم: حرکت گلشیفته فراهانی رو الگوی اعتراضی خودتون قرار بدید

      با یه بیشور گفتن مکالمه رو تموم کرد رفت!!! :))

      * * * * * * * * *

      داشتم از بیرون میومدم دیدم یه بچه شیش هفت ساله تو کوچه داره تنهایی فوتبال بازی می کنه بهش گفتم ببینم میخوای بشی رونالدو؟ گفت نچ. گفتم پس چی مسی؟ بازم گفت نچ، توپشو زد زیر بغلش گفت رونالدو و مسی میخواستن بشن مارادونا شدن این، من باید بالاتر از اینا بشم. گفتم مثلاً کی؟ گفت کریم باقری.
      اعتماد به نفس ملّیه ما داریم؟

      * * * * * * * * *

      عاقا ما يه رفيق داريم قدش خيلي درازه خيلي هم اين رفيقمون چرت و پرت ميگه خلاصه يه روز اين رفيقمون شروع ميكنه به چرت و پرت گفتن ، معلم اينو ميندازه بيرون منم ميام مثلاً قضيه رو جم كنم ميگم اغا اينو ببخش از قديم گفتن ادم قد بلند خون به مغزش نميرسه ! تا اينو گفتن ديدم همه زدن زير خنده تا به خودم اومدم ديدم بيرونه كلاسم ! هرچي فكر كردم كه چرا معلم منو انداخت بيرون ! فهميدم قده معلمه از رفيقم بلند تر بوده !!!!

      * * * * * * * * *

      عاغا یه شب ما با رفیقامون تو کوچه بودیم آشغالی اومد از کوچمون رد شد رفت کوچه کناریمون که به کوچه ما وصله داخل کوچه یه طرف یه پراید طرفه دیگه پر ماشین بود آشغالی اومد رد شه دید جا نمیشه جا هم تنگ بود هر چی بوق و زنگ زد صاحاب پرایدو پیدا نکرد هیچی دیگه ما رو صدا زد پرایدو بلند کردیم گذاشتیم تو پیاده رو :| ؛خواستم بگم اگه پراید دارین مواظب باشین بلند نکنن :)

      ehsan-khaje-amiri-bavar

      دانلود ورژن جدید آهنگ باور با صدای احسان خواجه امیری

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      مونالیزا در ساعاتی که موزه تعطیل است!

      نکاتی مهم در خرید کت و شلوار برای آقایان شیک پوش

       144949

      برای شیک پوش بودن،متناسب با اندام تان کیف بخرید

      147540

      هدیه ای برای مادر

      چهار برادر ، خانه شان را به قصد تحصیل ترک کردند و دکتر ، قاضی و آدمهای موفقی شدند.
      چند سال بعد ، آنها بعد از شامی که باهم داشتند حرف زدند.
      اونا درمورد هدایایی که به مادر پیرشون دادن که دور از اونها در شهر دیگه ای زندگی می کرد ، صحبت کردن.

      اولی گفت: من خونه بزرگی برای مادرم ساختم .

      دومی گفت: من تماشاخانه (سالن تئاتر) یکصد هزار دلاری در خانه ساختم.

      سومی گفت : من ماشین مرسدسی با راننده تهیه کردم که مادرم به سفر بره.

      چهارمی گفت: گوش کنید، همتون می دونید که مادر چقدر خوندن کتاب مقدس را دوست داشت و میدونین که دیگه هیچ وقت نمی تونه بخونه ، چون چشماش خوب نمی بینه. من ، راهبی رو دیدم که به من گفت یه طوطی هست که میتونه تمام کتاب مقدس رو حفظ بخونه . این طوطی با کمک بیست راهب و در طول دوازده سال اینو یاد گرفت. من ناچارا" تعهد کردم به مدت بیست سال و هر سال صد هزار دلار به کلیسا بپردازم. مادر فقط باید اسم فصل ها و آیه ها رو بگه و طوطی از حفظ براش می خونه. برادرای دیگه تحت تاثیر قرار گرفتن.

      پس از ایام تعطیل، مادر یادداشت تشکری فرستاد.
      اون نوشت: میلتون عزیز، خونه ای که برام ساختی خیلی بزرگه ...
      من فقط تو یک اتاق زندگی می کنم ولی مجبورم تمام خونه رو تمیز کنم.به هر حال ممنونم.

      مایک عزیز،تو به من تماشاخانه ای گرونقیمت با صدای دالبی دادی.اون ،میتونه پنجاه نفرو جا بده ولی من همه دوستامو از دست دادم
      من شنوایییم رو از دست دادم و تقریبا ناشنوام. هیچ وقت از اون استفاده نمی کنم ولی از این کارت ممنونم.

      ماروین عزیز، من خیلی پیرم که به سفر برم. من تو خونه می مونم پس هیچ وقت از مرسدس استفاده نمی کنم.
      این ماشین خیلی تند تکون می خوره. اما فکرت خوب بود ممنونم

      ملوین عزیز ترینم ، تو تنها پسری هستی که با فکر کوچیکت بعنوان هدیه ات منو خوشحال کردی.
      جوجه ، خیلی خوشمزه بود!! ممنونم !!

      بازی آنلاین فلش مسابقات اتومبیل رانی آمریکا یکی از بازیهای زیبای فلش میباشد که دارای مراحل مختلف و جذابی هست شما با عبور از هر مرحله به عنوان نفر برتر میتوانید از بالانس مالی بیشتری برخوردار شوید و توسط پولی که بدست می آورید میتوانید اتومبیل قویتر و بهتری داشته باشید و اتومبیل خود را با آپشن های مختلف قدرتمندتر کنید.

      شــــروع بـــــــازی

      عکس های منتخب و شگفت انگیز از زیباییهای گوشه گوشه کره آبی ما ...

      ادامه تصاویر را اینجا ببینید

      آقای همساده

      آقو ما دیروز تو قبرستون بودیم دیدیم یه مراسم ختم واس یه بابایی گرفتن گفتیم مام شرکت کنیم ثواب داره...
      همه نشسته بودیم ناراحت یهو خونواده زن دوم مرحوم پیداشون شد!
      آقو دوتا خونواده افتادن رو سر هم کتک و کتک کاری...مام رفتیم جداشون کنیم انقد مشت و لگد خورد تو پوزمون فکمون از 36جا شیکست!
      آخرشم دو طرف از شدت ناراحتی اشتباهی مارو جای مرحوم دفن کردن! ها ها ها...
      رفتیم اون دنیا موقع سوال جواب کردن هل شدیم

      همو اول سر نام و نام خانوادگی گند زدیم مارو فرستادن شوفاژخونه جهنم!
      اوجا فقط ما بودیم و هیتلر!...تا مارو دید گفت ساده یه دقیقه ای نامه اعمال منو نگه دار بند کفشمو ببندم...
      دقیقا همو موقع دوتا فرشته اومدن واس بررسی نامه اعمال!
      هیچی دیگه جنگ جهانی افتاد گردن ما هیتلرم بهشتی شد!
      ها ها ها...
      الآن نیم ساعته دارن به خاطر قتل عام تو فرانسه عذابم میدن!
      داغونم آقو داغون... هاهاها

      منتخبی از عکس های معروف و دیدنی

      2daylink.com

      2daylink.com

      2daylink.com

      2daylink.com

      2daylink.com

      2daylink.com

      2daylink.com

      2daylink.com

      2daylink.com

      2daylink.com

      2daylink.com

      2daylink.com

      2daylink.com

      2daylink.com

      2daylink.com

      2daylink.com

      بگذاريد اين ايميل به حيات خود ادامه دهد و براي دوستان خود Forward كنيد ...

      لطفا این داستانهای کوتاه را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار را انجام ندادید، نگران نباشید، هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد، شما تنها این فرصت را که به دنیای شخص دیگری با این مطلب روشنایی بیشتری ببخشید، از دست خواهید داد، کسی چه می داند، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون بیشترین نیاز را به خواندن این مطلب داشته باشد.

      خوشبخت ترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت سازد.. اشو زرتشت