تو چه کردی؟ | مار دوست داش تنی | چهره فتوژنیک | حسنی ورژن 2012 | استخرهای زیبا

  • ArDalan
    Message 1 of 1 , Nov 12, 2012

      Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
      Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
      Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

       لینک های جذاب روزانه

       روش جدید یادگیری زبان انگلیسی بدون نیاز به کلاس
       آموزش کاهش وزن در 30 دقیقه + آموزش بدنسازی
       با یک کلیک همسر زیبای خود را انتخاب کنید

      نامزدی جنجالی دو جوان تغییر جنسیتی در آمریکا +عکس
      مرد عرب با 15 همسر و 88 فرزند! + عکس
      برهنه شدن یک خانم بخاطر ممانعت از سیگار کشیدنش + عکس
      نامزد رونالدو در لباس عروسی +عکس
      تصاویر برهنه و حرکات غیر اخلاقی ملکه زیبایی خبرساز شد +عکس
      فعالیت "دمی مور" در بزرگترین سایت دوستیابی +عکس
      هجوم رقاص ها به خیابان های شمال شهر تهران! +عکس
      اخراج این زن به خاطر بزرگی سینه اش + عکس
      یک عکس تاسف بار از یک دانشجوی دختـــر ایرانی ! + عکس
      عکس جنجالی و لو رفته از سلنا گومز بدون آرایش
      بازیگر زن ایرانی که کاترین فیلم های فارسی شد+عکس
      بیماری عجیبی که فقط یک دختر و یک پسر به آن مبتلا هستند!
      عکس زیباترین بوسه گرفته شده در دنیا
      حرکت بي شرمانه دختری در دبیرستان دخترانه !! + عکس
      تمسخر زنان خانه دار ایرانی توسط عکاس وطنی + عکس
      عـکس های ناز از کوچـولوهای ناز
      ۷ روش برای سریع‌تر کردن جی‌میل
      چشمی در دل طبیعت
      موفقیت پله‌ پله اتفاق می‌افتد
      رونمایی سونی از «اکسپریا پی» با روکشی از طلای ۲۴ عیار

      تو چه کردی؟

      گنجشکی با عجله و تمام توان به آتش نزدیک می شد و برمی گشت !
      پرسیدند : چه می کنی ؟
      پاسخ داد : در این نزدیکی چشمه آبی هست و من مرتب نوک خود را پر از آب می کنم و آن را روی آتش می ریزم !
      گفتند : حجم آتش در مقایسه با آبی که تو می آوری بسیار زیاد است ! و این آب فایده ای ندارد !
      گفت : شاید نتوانم آتش را خاموش کنم ، اما آن هنگام که خداوند می پرسد : زمانی که دوستت در آتش می سوخت تو چه کردی ؟
      پاسخ میدم : هر آنچه از من بر می آمد !
      دوستی نه در ازدحام روز گم می شود نه در سکوت شب ، اگر گم شد هرچه هست دوستی نیست . . .

      MehdiYaghmaei

      آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی مهدی یغمایی با نام چه کردی
      ترانه سرا : علی بحرینی – ملودی : ارمنی – تنظیم ، میکس و مسترینگ : پوریا حیدری
      [ آلبوم یه دنیا حرف با صدای مهدی یغمایی به زودی ]

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      جوک های با حال و خنده دار

      سوالات رایج مربوط به موبایل:
      سال ۷۶ : آنتن دهی ش چطوره؟
      سال ۷۹ : چقدر شارژ نگه میداره؟
      سال ۸۲ : دوربینم داره؟
      سال ۸۵ : دوربینش چند مگا پیکسله؟
      صداش چطوره؟
      سال ۸۸ : تاچه؟یا از این معمولیاس؟
      سال ۹۱ : اندرویده؟
      . . .
      سال ۹۴ : هوشمنده؟ یا معمولیه؟
      سال ۹۷ : اخلاقش چطوره؟!
      سال ۱۴۰۰: درکت میکـنــه ؟! یا نه؟
      سال ۱۴۰۳: به اندازۀ کافی بهت توجه میکنـه؟
      یا میخوای باهاش به هم بزنی؟
      والا…!

      ∞∞∞∞∞جوک جدید و خنده دار∞∞∞∞∞

      دیشب اومدم خود کشی کنم رفتم از سوپر سره کوچمون تیغ خریدم رفتم نشستم تو حموم، وقتی که اومدم تیغ رو بکشم رو رگم یه هو دیدم که خودمون تو حموم تیغ داریم اینقدر اعصابم خورد شد که هیچی دیگه، خود کشی نکردم! (از دفتر خاطرات یک خسیس)

      ∞∞∞∞∞جوک جدید و خنده دار∞∞∞∞∞

      چوپونه با گوسفنداش لج میکنه،می برتشون چمن مصنوعی..

      ∞∞∞∞∞جوک جدید و خنده دار∞∞∞∞∞

      "آخرش هیچی نمیشی" چیست؟ نوید آینده ای مبهم از سوی والدین به فرزندان !

      ∞∞∞∞∞جوک جدید و خنده دار∞∞∞∞∞

      پلیسه به یارو میگه : گواهینامه داری؟ میگه : بزار داشبورد رو ببینم شانس بیاری که داشته باشم ، کارت راه بیفته

      ∞∞∞∞∞جوک جدید و خنده دار∞∞∞∞∞

      چرا مردا عینک آفتابی میزنن ؟ . . .
      ۷% : بخاطر نور خورشید
      ۲۳% : بخاطر اینکه ظاهر باحالی داشته باشن
      ۷۰% : نمیخوان بقیه بدوونن دارن به کجا نگاه میکنن

      ∞∞∞∞∞جوک جدید و خنده دار∞∞∞∞∞

      عدم امنیت یعنی: توی یه توالت باشی که فاصله سنگ توالتش تا در، بیش از ۱ متر باشه، درش قفل نداشته باشه، و رو به بیرون باز بشه، همش باید نیم خیز و آماده، مثل خط شروع دوی سرعت حالت بگیری!

      ∞∞∞∞∞جوک جدید و خنده دار∞∞∞∞∞

      حیف نون می ره دکتر، می گه آقای دکتر! من فراموشی گرفته‌ام. دکتر می گه: چند وقته این بیماری رو دارین؟ حیف نون می گه: کدوم بیماری؟

      ∞∞∞∞∞جوک جدید و خنده دار∞∞∞∞∞

      از حیف نون می پرسن این شعر از کیه؟ “سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز” می گه نمی دونم یه راهنمایی بکنید… می گن اسم شاعر توی خود شعر هست. می گه: آهان فهمیدم، جواد نکونام!

      ∞∞∞∞∞جوک جدید و خنده دار∞∞∞∞∞

      حیف نون زنگ می زنه به مخابرات می گه: آقا ببخشید سیم تلفن ما خیلی بلنده، اگه می شه لطف کنید از اون طرف یه کم بکشیدش!

      ∞∞∞∞∞جوک جدید و خنده دار∞∞∞∞∞

      دیگه به من زنگ نزن
      حالا شناختمت
      من نمیتونم دیگه با تو باشم
      ازت بدم میاد
      بی لیاقت
      خداحافظ
      “این آخرین جمله ای بود که همسایمون به شوهرش گفت”
      میخاستم تو ام در جریان باشی عزیزم !

      ∞∞∞∞∞جوک جدید و خنده دار∞∞∞∞∞

      غضنفر تو قطار میشینه به صندلی روبرویی میگه:
      به سلامتی دارین برمیگردین؟!

      ∞∞∞∞∞جوک جدید و خنده دار∞∞∞∞∞

      معلم: اگه ۱۰۰۰ تومن داشته باشی و از بابات هم ۱۰۰۰ تومن بخوای،
      چه قدر پول داری؟
      دانش آموز: ۱۰۰۰ تومن
      معلم: هیچ چی از ریاضی حالیت نیست
      دانش آموز : تو هم بابای منو نمیشناسی !

      ارسال از امیر

      Cover-Mehdi-Yarahi---Ye-chizi-BEgooo

      دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی یراحی با نام یه چیزی بگو ، با کیفیت بالا و لینک مستقیم . این قطعه با ترانه و ملودی امیر علی بهادری تولید شده و زانیار خسروی تنظیم آن را برعهده دارد . همچنین، تازه ترین آلبوم مهدی یراحی با نام امپراطور که ۱۲ قطعه با آهنگسازی مهدی یراحی، رستاک حلاج و امید جامع دارد، بعد از سپری شدن ایام سوگواری محرم و صفر راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      بهنوش بختیاری بزودی کنسرت برگزار می کند

      رقص و آواز خوانی یک دختر در مسجد+ عکس

      amal-hijazi-129-1915-1764509

      مار دوست داشتنی

      ماری که نام مادرزنش پونه است و متهم به کودتای خزنده‎

      مهرداد صدقی در این یادداشت طنز از بدشانسی‌های یک مار و دلسوزی برای این موجود ظریف و دوست‌داشتنی (!)
      در موقعیت‌های مختلف گفته است.

      دلم برای ماری می‌سوزد که با دیدن لوله نفت تحقیر شده باشد.
      دلم برای ماری می‌سوزد که به بی‌دست و پایی متهم شده باشد.
      دلم برای ماری می‌سوزد که بفهمد مسافران هواپیمای (میانمار) است!
      دلم برای ماری می‌سوزد که کامپیوترش هنگ کرده و نمی‌تواند به طور هم زمان دکلمه‌های Ctrl+Alt+Delete را فشار دهد.
      دلم برای ماری می‌سوزد که در مجلس عروسی، ‌چون نمی‌تواند کف بزند، مجبور است فقط موج مکزیکی برود.
      دلم برای ماری می‌سوزد که بخاطر یک انتقاد کوچک، به کودتای «خزنده» متهم شود.
      دلم برای ماری می‌سوزد که در مسابقات مارپله از او تست دوپینگ بگیرند.
      دلم برای ماری می‌سوزد که به زغم کوری، نتواند ثابت کند با ماری کوری نسبت دارد.
      دلم برای ماری می‌سوزد که بخاطر آرتروز، مجبور است بجای حرکت مارپیچی S، مانند Z حرکت کند.
      دلم برای ماری می‌سوزد که «زنگی» باشد اما بخاطر تذکر دیگران خود را روی ویبره گذاشته باشد.
      دلم برای ماری می‌سوزد که همسرش پس از پوست اندازی، دیگر او را نشناسد.
      دلم برای ماری می‌سوزد که زیر بار فشار زندگی، طول و عرضش برابر شده باشد.
      دلم برای ماری می‌سوزد که وقتی به کافی شاپ می‌رود، باید فقط زهرمار بنوشد.
      دلم برای ماری می‌سوزد که بی‌مار شده باشد.
      و دلم برای ماری می‌سوزد که نام مادر زنش پونه باشد.

      یک بازی آنلاین مسابقه موتور که به صورت سه بعدی و جذاب طراحی شده است ...

      شـــــروع بـــــازی

      چهره فتوژنیک

      فیلم “هفتم” روایتگر داستان زندگی نازی با بازی (طناز طباطبایی) است که در روز تولد هفت سالگی سروی (هلیا احمری) احساس می کند حامد شوهر سابقش قصد گرفتن دخترش را دارد. از طرفی نگار (الهام کردا) تلاش می کند این اتفاق صورت نگیرد تا اینکه…

      فیلم کوتاه هفتم

      ادامه تصاویر فیلم اینجاست

      حسنی ورژن 2012

      ﮔﻞ ﭘﺮﯼ ﺟﻮﻥ ﺑﺎ ﺯﺍﻧﺘﯿﺎ
      ﻭﯾﺒﺮﻩ ﻣﯽ ﺭﻓﺖ ﺗﻮ ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎ
      ﮔلی ﭼﺮﺍ ﻭﯾﺒﺮﻩ ﻣﯿﺮﯼ ؟
      ﺩﺍﺭﻡ ﻣﯿﺮﻡ ﺑﻪ ﺳﻠﻤﻮﻧﯽ
      ﮐﻪ ﺷﺐ ﺑﺮﻡ ﺑﻪ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ
      ﮔﻠﯽ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻧﺎﺯﻧﯿﻦ
      ﺑﺎ ﺯﺍﻧﺘﯿﺎﯼ ﻧﻘﻄﻪ ﭼﯿﻦ
      ﯾﻪ ﮐﻤﯽ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺳﻮﺍﺭﯼ ﻣﯽ ﺩﯼ ؟!
      ﻧﻪ ﮐﻪ ﻧﻤﯽ ﺩﻡ
      ﭼﺮﺍ ﻧﻤﯽ ﺩﯼ ؟
      ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﻦ ﻗﺸﻨﮕﻢ ، ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﻢ ﻭﺯﺭﻧﮕﻢ
      ﺍﻣﺎ ﺗﻮ چی ؟
      ﻧﻪ ﮐﺎﺭ ﺩﺍﺭﯼ ؟ ﻧﻪ ﻣﺎﻝ ﺩﺍﺭﯼ ؟ ﻓﻘﻂ ﻫﺰﺍﺭ ﺧﯿﺎﻝ ﺩﺍﺭﯼ
      ﻣﻮﯼ ﮊﻟﯽ ،ﺍﺑﺮﻭ ﮐﻮﺗﺎﻩ ، ﺯﺑﻮﻥ ﺩﺭﺍﺯ ،ﻭﺍﻩ ﻭﺍﻩ ﻭﺍﻩ

      استخر های باور نکردنی در منزل‎

      استخرهای رویایی در منزل

      استخرهای رویایی در منزل

      استخرهای رویایی در منزل

      استخرهای رویایی در منزل

      استخرهای رویایی در منزل

      استخرهای رویایی در منزل

      استخرهای رویایی در منزل

      استخرهای رویایی در منزل

      استخرهای رویایی در منزل

      استخرهای رویایی در منزل

      استخرهای رویایی در منزل

      استخرهای رویایی در منزل

      استخرهای رویایی در منزل

      بگذاريد اين ايميل به حيات خود ادامه دهد و براي دوستان خود Forward كنيد ...

      لطفا این داستانهای کوتاه را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار را انجام ندادید، نگران نباشید، هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد، شما تنها این فرصت را که به دنیای شخص دیگری با این مطلب روشنایی بیشتری ببخشید، از دست خواهید داد، کسی چه می داند، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون بیشترین نیاز را به خواندن این مطلب داشته باشد.

      خوشبخت ترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت سازد.. اشو زرتشت