تجاوز و تفکر معکوس | طوطی زبون نفهم | نامه ای به فرز ند | همراه تنهایی ها | جهت اطلاع

  • ArDalan
    Message 1 of 1 , Nov 11, 2012

      Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
      Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
      Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

       لینک های جذاب روزانه

       روش جدید یادگیری زبان انگلیسی بدون نیاز به کلاس
       آموزش کاهش وزن در 30 دقیقه + آموزش بدنسازی
       با یک کلیک همسر زیبای خود را انتخاب کنید

      امیدوارم اوباما در دور دوم ریاست جمهوری اش ترور شود +عکس
      جدایی جنجالی سلنا گومز و جاستین بیبر همه را شوکه کرد +عکس
      زیباترین زن آلمان عکس بدون آرایشش را بخاطر کار خیر منتشر کرد
      دختر ایرانی که در فیلم وحشتناک اره بازی کرد +عکس
      حرکت بي شرمــــانه دختـــری در دبیرستــان دختــرانه !! + عکس
      نامزدهای بازیگران زن اسکار ۲۰۱۳ +عکس
      علت تغییر جنسیت ملکه زیبایی بریتانیا !
      عکس جنجالی مهتاب کرامتی در کنار فرزند معلولش
      محبوب‌ترین بازیگر زن سینما +عکس
      عجیـب ترین اتومبیـل های دنـیا
      نارضایتی بانوی ورزیده المپیک از اندام عضله ای اش! (عکس)
      ویزا کارت یکصد هزار دلاری ساخته شده از طلا، الماس و مروارید!
      ۶ ویژگی متمایز کننده افراد برنده و بازنده
      اندر خواص کرفس
      7 درس برای زندگی خوب از استفان کاوی
      کاریکاتور/مسعود و کیمیای یک میلیون تومانی دهه شصت!
      رزمی‌کار اول جهان در آب‌انار فروشی!عکس
      تاریخچه پوشش زنان ایرانی به روایت طنز + کاریکاتور
      آموزش رقص در شمال شهر
      کوچکترین ماشین جهان برای کوتاه ترین زوج جهان
      نقاشی از محبت مادر به کودک
      عکس جالب مرز کره شمالی و جنوبی

      صرفا جهت اطلاع !

      با این نرخ تورم کدوم پسری ازدواج میکنه؟!!! هان؟!!!
      خانوما یکم توقعشونو کم کنن بلکه فرجی شد :D
      طرف ماشین نداشت نمیشه زنش شد؟!!!
      طرف خونه نداشت نمیشه زنش شد؟!!!
      طرف حساب پس انداز تپل نداشت نمیشه زنش شد؟!!!
      طرف ویلا نداشت نمیشه زنش شد؟!!!
      شعور کجای اولویت بندی لیست توقعاتتونه؟!!! به فکر ازدواج با یه مرد باشعور باشید...
      "هرچند پسر باشعور هم نایاب شده" :))))) اصن ولش کن مجرد بمونید :|

      بابام داشت تلویزیون میدید یهو اهنگ داریوش پخش شد
      بابام گفت وای من عاشق این آهنگم کلی باهاش خاطره دارم داشت با اهنگ حال میکرد که
      مامانم اومد زد شبکه 4 اخبار ناشنوایان
      رو به بابام گفت خیال کردی نمیدونم این اهنگ تورو یاد اون دختره چش سفید میندازه
      که قبل از من رفتی خاستگاریش اما از خونشون پرتت کردن بیرون؟

      دختره پست گذاشته : مردم از تنهايي...
      پسره زيرش نوشته : نشوني بده با بچه محلا بيايم خونتون از تنهايي در بياي !!!
      واقعا اين پسراي با معرفت كه به فكر بچه محلاشون هستن رو ميبينم بغضم ميگيره ...
      ببينين چقدر فكر دوستاشونن تك خوري تو ذاتشون نيست .
      مرد واقعي اينه ها...
      ببخشيد اشك نمي زاره مانيتورو ببينم ...

      مسابقه پیامکی ایرانسل(هر پیام ۷۵تومان) برنده: هر روز لپ تاپ
      سوال :
      ۱: آب خوبه؟ بله
      ۲:درخت چه رنگ است؟ سبز
      ۳:آهن سفت تره یا پنبه؟ آهن
      سوال آخر: شخصی که نظریه بوروکراسی پست مدرن را باب کرد که بود
      و اون روز تو خلوت خودش به چی فکر میکرد !؟
      یهو بگو نمیخوام لپ تاپ بدم دیگه :-|

      دوستم حدودا یه سالی بود با یه دختری دوست بود و کلی عاشق هم بودن!
      تا زدو واسه دختره خواستگار اومد و طرف شوهر کرد!!
      دیشب دوستم اومده بود پیشم گریه میکرد میگفت:
      همه ی عشقا دروغه! همه ی دوسِت دارما کشکه!
      دیگه میخوام مثل تو بشم!
      عاشق نشم،وابسته نشم! مثل تو هرزه باشم،کثیف باشم!
      پست و نامرد باشم،آشغال باشم ..!

      Hamid-Askari-Baraye-Khooneh-Deltangam

      دانلود تیتراژ ابتدا و انتهایی سریال دختران حوا ، با صدای حمید عسکری با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      برای دانلود آهنگ ها با لینک مستقیم و کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

      نامه ای به فرزند

      فرزند عزیزم:

      آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی،
      اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم را کثیف کردم و یا نتوانستم لباسهایم را بپوشم
      اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است
      صبور باش و درکم کن
      یادت بیاور وقتی کوچک بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت را عوض کنم
      برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم بارها و بارها داستانی را برایت تعریف کنم...
      وقتی نمیخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن
      وقتی بی خبر از پیشرفتها و دنیای امروز سوالاتی میکنم ، با تمسخر به من ننگر
      وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی حافظه ام یاری نمیکند،فرصت بده و عصبانی نشو
      وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند،دستانت را به من بده...همانگونه که تو اولین قدمهایت را کنار من برمیداشتی....
      زمانی که میگویم دیگر نمیخواهم زنده بمانم و میخواهم بمیرم،عصبانی نشو ... روزی خود میفهمی
      از اینکه در کنارت و مزاحم تو هستم ، خسته و عصبانی نشو
      یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم
      کمک کن تا با نیرو و شکیبایی تو این راه را به پایان برسانم

      فرزند دلبندم،دوستت دارم

      دوست های خودتون رو هم از این متن محروم نگذارید.

      ارسال از زهرا

      Mazyar-Fallahi---Doroogheh-Pia

      دانلود ورژن پیانو آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی ” دروغه ” مازیار فلاحی ، بی کلام

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      کلیپ : مردم شگفت انگیزند

      99193_905

      کلیپ آتش گرفتن کت معلم سر کلاس درس در روز معلم

      234rfdgty765rdf

      طوطی زبون نفهم

      در روزگاری حاکمی بود که طوطی ای خاص داشت!
      چرا که وی فقط سخنان حاکم را تقلید می کرد و همه نیز این را می دانستند!
      روزی حاکم با جمعی از لشکریان جلسه مهمی گذاشته بود و مشغول صحبت بودند که ناگهان طوطی فریاد کشید :
      برو زیر تخت !برو زیر تخت ! لشکریان با تعجب به طوطی نگاه کردند.
      طوطی دوباره فریاد زد :
      برو زیر تخت ماه بانو اومد! برو زیر تخت ماه بانو اومد! ( ماه بانو همسر حاکم و دختر یکی از حاکمان همسایه بود)

      پس لشکریان که اخلاق طوطی را میدانستند نگاه معنی داری به هم کردند ولی کسی جرات نکرد حرفی بزند
      فقط وزیر برای ماست مالی با ترس گفت : احتمالا حاکم با شخصی قایم باشک بازی می کرده و این جملات را فرموده اند !
      طوطی دوباره فریاد زد که : لعنتی زود باش برو زیر تخت ماه بانو اومد!

      حاکم که به شدت عصبانی شده بود به سمت طوطی حمله کرد تا وی را بگیرد
      ولی طوطی پرواز کرد و در ارتفاعی بلند نشست و دوباره به تکرار آن حرفها مشغول شد !

      حاکم گفت : ای طوطی ناجوانمرد ! حال که اینچنین عیله من سخن گفتی
      من نیز آن طوطی زیبای ماده را که مال حاکم همسایه بود و قرار بود برایت بیاورم تا ماه بانویت شود دیگر نمی آورم!

      طوطی که این را شنید فریاد زد که :
      ماه بانو نمی خواهم برایم از همان کنیزکان زیر تخت بیاور!

      فيلم سينمایی “زندگی خصوصی آقا و خانم میم” داستاني را روايت مي كند كه در آن زندگي آقاي ميم دچار تحولي مي شود
      كه در زندگي خصوصي اش با خانم ميم تاثير مي گذارد و همين موضوع داستان فيلم رو جلو مي برد.

      ادامه عکسها را اینجا ببینید

      تجاوز و تفکر معکوس

      روزی پسری قصد داشت تا از مکانی به مکان دیگر برود و در بین راه جاده ای خلوت بود
      در یک دست پسر یک چوبدستی و یک سطل و در دست دیگر وی بندی بود که توله سگی را به آن بسته بود و او را با خود می برد.
      هنوز چند قدمی نرفته بود که دختری خود را به وی رساند و گفت :
      امکان دارد من هم در این مسیر همراه شما شوم چرا که این مسیری است خلوت و طولانی و من جرات تنهایی رفتن را ندارم.

      پسر قبول کرد و وی نیز همراه پسر شد . مقداری که رفتند و از نظرها گم شدند دختر به پسر گفت :
      ببین آقا ! الان اینجا جاده خیلی خلوت است و من می ترسم که تو به من تجاوز کنی!
      پسر گفت : من چگونه می توانم به تو تجاوز کنم در حالی که در یک دستم چوب و سطل و در دست دیگرم بند این توله سگ می باشد؟

      دختر گفت : راست گفتی! من فکر کردم اگر تو چوبت را در زمین فرو کنی و بند توله سگ را به آن ببندی
      سطل را هم وارونه روی سرش گزاری دستت خالی می شود و آنوقت به من تجاوز می کنی !!!

      پسر متعجب گفت : آفرین ! من دو ساعت است که دارم فکر می کنم اگر بخواهم این کار را بکنم
      دراین مسیر بی آب و درخت سگ را کجا ببندم که فرار نکند و فکر چوب و سطل را نکرده بودم.

      دختر نیز جواب داد :
      چون من تفکر معکوس داشتم و تو نداشتی یعنی تو از مهمترین چیز یعنی سگ شروع کردی و من از بی اهمیت ترین چیز یعنی چوب !

      بازی فوق العاده زیبای پرندگان خشمگین ، این بار با عنوان جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars منتشر شده است.
       در تاریخ سری بازی های پرندگان خشمگین ، تا به حال قدرتی با نام LightSaber نبوده است
      در نسخه جنگ ستارگان ، حماسه ای را به کمک این نیرو در جهان افسانه ای رقم خواهید زد.

      دانلود بازی با لینک مستقیم (برای کامپیوتر)

      همراه تنهایی های این روزهام

      خودمو گرم میکنم با یه لیوان ودکا
      بسته نیمه خالی سیگارمو از رو میز ور میدارم
      صدای موزیک رو کم میکنم که واسه خودش بخونه
      شلوارمو پام میکنم و دکمه های بالای پیرهنمو نمیبندم
      یکنفر دم در منتظرمه
      باید عجله کنم
      چند روزی هست که اومده تو زندگیم
      قراره که با هم بریم کمی قدم بزنیم
      دو نفری خیابون ها رو راه بریم و از کنار با هم بودن لذت ببریم
      باید موبایلمو خاموش کنم ، از صدا خوشش نمیاد
      سکوت، بارزترین خصلتشه و من شیفته همین آرامشش شدم
      آهسته درو باز میکنم
      طبق معمول پیرهن زردش رو پوشیده
      خیلی بهش میاد
      این پیرهن لوندش میکنه
      دستش رو حلقه میکنه دور دستم
      چه آرامشی!
      باید از این دقایق با لذت استفاده کنم
      تضمینی وجود نداره که تا آخر باهام بمونه
      راه میفتیم
      دور میشیم
      میخندیم
      میرقصیم
      می ایستیم
      به هم نگاه میکنیم
      تو این روزای بی کسی جفت خوبیه برام
      اسمش رو صدا میکنم
      بر میگرده
      دوباره صدا میکنم
      میخنده
      و باز هم صدا میکنم
      و بلند تر میخنده
      به راستی که اسم "پاییــــــــــــــــــــز" برازندشه

      حکایـت زنـدگی دختـری که چـون عروسـک است

      خانم ونوس پالرمو که فقط 15 سال دارد همانند عروسک ها زندگی میکند. وی اخیرا به یک پدیده اینترنتی تبدیل شده و جالب است بدانید ویدئوی آرایش کردن او در یوتویوب تاکنون بیش از 30 میلیون بازدید کننده داشته است. این دختر اهل لندن است و هر روز با تلاش و بهره گیری از تکنیک های آرایشی خود را به یک عروسک زنده تبدیل میکند. او که اخیرا به همراه مادرش در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور داشت تاکید میکند که اگرچه شبیه عروسکها لباس میپوشد و آرایش میکند اما یک دختر طبیعی است و زندگی نورمالی دارد.

      وی در مصاحبه اش گفته است یک دختر معمولی در مدرسه است که علاقه زیادی به ریاضیات دارد و دوستان زیادی در مدرسه دارد که دوست دارند مثل او لباس بپوشند. وی میگوید که برای انتخاب لباسهایش از مادرش کمک میگیرد. به عقیده وی هرکسی میتواند آنطور که مایل است زندگی کند و این درست نیست که مردم از رویاهای خود فرار کنند. وی معتقد است اگر دیگران از او الگوبرداری کنند میتوانند در رویاهای خود زندگی کنند. ونوس پالرمو یک دختر سوئیسی است که از سن 11 سالگی به همراه خانواده اش به انگلستان مهاجرت کرده است. او قادر به تکلم به 5 زبان زنده دنیاست.

      گفتنی است خیلی از بازدیدکنندگان ویدئوهای او از او انتقاد کرده و گفته اند: آرایش کردن برای یک دختر 15 سال کار مناسبی نیست و او با این کارها باعث میشود نوجوان تشویق شوند که خود را تغییر دهند و از زندگی واقعی دور شوند. او میگوید تنها 15 دقیقه طول میکشد تا خود را به صورت یک عروسک زنده آرایش کند. اخیرا در کشورهای شرق آسیا نیز زنان زیادی با صرف ساعتها وقت و هزینه و اعمال جراحی خود را به صورت عروسک و باربی و شخصیتهای انیمیشنی تبدیل میکنند.

      ارسال از مسعود

      بگذاريد اين ايميل به حيات خود ادامه دهد و براي دوستان خود Forward كنيد ...

      لطفا این داستانهای کوتاه را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار را انجام ندادید، نگران نباشید، هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد، شما تنها این فرصت را که به دنیای شخص دیگری با این مطلب روشنایی بیشتری ببخشید، از دست خواهید داد، کسی چه می داند، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون بیشترین نیاز را به خواندن این مطلب داشته باشد.

      خوشبخت ترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت سازد.. اشو زرتشت