فرهنگ بکارت | خنده دار اش ك درآر | سربازی ستاره های فوتبال | اوبونتو | رابطه کنتاکی و دوچرخه

  • ArDalan
    Message 1 of 1 , Nov 9, 2012

      Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
      Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
      Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

       لینک های جذاب روزانه

      روش جدید یادگیری زبان انگلیسی بدون نیاز به کلاس
      آموزش کاهش وزن در 30 دقیقه + آموزش بدنسازی
      با یک کلیک همسر زیبای خود را انتخاب کنید

      رابطه نامشروع معلم متاهل با دانش آموز 14 ساله اش +عکس
      یک فوتبالیست همسرش را تکه تکه کرد+عکس
      حراج عکسهای بازیگر زن معروف توسط عکاس+عکس
      پسری با زیباترین چشمان جهان / عکس
      ام پي تري پليرآيپاد + رم 16 گيگ فقط 16هزار تومان + هديه ويژه
      این زن جرو فعالترین بازیگران زن ایران است! +عکس
      با ملکه ثروتمند فیس بوک آَشنا شوید +عکس
      چهره واقعی دختری که همه را می ترسانید + عکس
      راز اندام زیبای زنان اروپایی
      آوازخوانی دختران نوجوان بزک کرده در خیابان های تهران!
      انتـشار تصاویـر پـشت صحنـه فیـلم تـایتـانیـک !
      عکس جنجالی از دوست داشتنی ترین دختر ایران
      عاقبت حرف زدن این دختر با پسر غریبه + عکس
      ادای احترام احمدی‌نژاد به زن اندونزیایی (عکس)
      چرا به یکباره همه عاشق مایکروسافت شدند؟
      آخرین قیمت برخی خودرو های پر طرفدار در هفته‌ای که گذشت
      ۱۰ چیزی که جوشتان را بدتر می کند
      تصاویر جالب از دنیای حرکت...
      پنج چیزی که درباره زندگی در فضا نمی‌دانستید
      تاثیر کاهش استرس در تقویت حافظه
      چگونه مدیر اجرایی کوکا کولا قربانی هکرها شد؟

      فرهنگ بکارت

      در فرهنگ لغت انگلیسی به عنوان معادل کلمه باکره لغت Virgin آورده شده است.
      اما یک فرق بزرگ و ریشه ای میان این دو کلمه هم معنی وجودد دارد.
      کلمه باکره در فارسی
      " مختص جنس مونث و دختران " است و به دختری اطلاق میشود که با جنس مخالف رابطه جنسی نداشته است.
      این درحالی است که کلمه Virgin در زبان انگلیسی هم برای دختر و هم برای پسر به کار میرود
      و به معنی فردی است که با جنس مخالف رابطه نداشته است.
      دوست من از بیان توضیحات اضافی و ارائه نظرات شخصی خودداری میکنم و به ذکر چند سوال بسنده میکنم:
      لطفا چند لحظه ای فکر کنید و ببینید دلیل این تفاوت کاربرد چیست؟
      آیا بکارت اگر به معنی عفت و پاکدامنی است پس نباید در مورد دختر و پسر به یک دید نگاه شود؟
      بکارت دختران ما به دلیل عفت آنهاست یا خودخواهی پسران ما؟
      آیا در فرهنگ بکارت جامعه ما مساوات بین دختر و پسر وجود ندارد

      Shahram-Shokoohi-Mahboob

      دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهرام شکوهی با نام محبوب ، با کیفیت بالا و لینک مستقیم . ترانه این قطعه برعهده شهرام شکوهی بوده و ساخت ملودی هم به طور مشترک توسط گرشا رضایی و شهرام شکوهی انجام شده و تنظیم کاری از امیر حسین کاشانیان می باشد .

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      خنده دار اشك درآر

      یارو شب خواب میبینه تو بازی کامپیوتری زنشو کشته، بیدار میشه میبینه زنش کنارش خوابیده میگه: خاک تو سرم یادم رفت save کنم :-)))

      در یخچال رو باز کردم یه پشه در حالی که داشت فحش می‌داد ازش خارج شد :|

      سالها بود که از شکم شل و بزرگ خود رنج میبردم تا اینکه یکی از دوستام به من قرص adobe photo shop رو معرفی کرد استفاده کردم و در کمتر از ده دقیقه به سایز مورد علاقه ی خود دست پیدا کردم

      رمز موفقیت ام رو چند سال پیش عوض کردم الان هر کاری میکنم یادم نمیاد.

      همیشه دوس داشتم یه دوس دختر چادری داشته باشم تا وقتی من میبینه یهو هوول بشه چادرو بکشه رو سرش بگه خاک به سرم اقامون اومد
      حال معنوی عجیبی داره :دی

      یه سری لذت ها هم مختص ایرانه. مثلا یه پول پاره‌پوره رو یجوری به یه راننده‌ای، بقالی… بدی ازش خلاص شی. آدم احساس پیروزی می‌کنه D:

      امروز تو خیابون یکی گول ظاهرمو خورد؛
      من الان دیگه گول ظاهر ندارم...

      وقتی صورتتو اصلاح میکنی و کسی نباشه ماچش کنه!
      مثل اینه که ده تومن شارژ بخری و وارد کنی ؛ و بدونی قرار نیست به کسی زنگ بزنی !!!!
      لامصب دردیه واسه خودش...

      مگس ها 24 ساعت عمر میکنن ...
      به جز اونایی که میان تو اتاق من ...اونا عمرشون نا محدوده :|

      چرا مردم دوبل برگر با سیب زمینی سرخ کرده رو با "نوشابه رژیمی" میخورن ؟؟! :|

      سه چیز تو زندگی هست كه اگه رعایت كنین آدم موفقی میشین!
      حالا برید تحقیق كنید این سه تا چیز چیه!!!
      اینجوری هم نگام نكنید، من اگه خودم بلد بودم كه الآن اینجا نبودم!! :| D:

      بچه که بودیم وقت فیلم دیدن کنترل ویدیو دست پدرم بود اونم تا فاصله مرد و زن از یه گوسفند کمتر میشد میزد میرفت جلـــو.. دستشم كند بود, تا میومد دوباره پلى كنه نصف فیلم رفته بود.
      خلاصه اینكه سرتونو درد نیارم, ما تایتانیکو تو 20 دقیقه دیدیم!

      کاش یکی بود که توی کوچه ها داد می زد
      خاطره خشکیه، خاطره خشکیه
      اونوقت همه خاطراتتو،همونایی که ارزش گرفتن دمپاییِ پاره هم ندارن می ریختم تو کیسه و می دادم بهش و می رفت ردِ کارش

      همه نیمه گمشده و مکمل شونو پیدا کردن ما هنوزمتمم مون روهم ندیدیم
      به 30 درجه هم راضی شدیم دیگه! نبود؟ یه 10 درجه ... !؟

      هر وقت احساس کردی خیلی بالایی چند تا نارگیل واسه من و بچه ها بنداز پایین

      Morteza-Ahmadi-Sedaye-Tehroon-Ghadim

      آهنگ بسیار زیبا و خاطره انگیز از مرتضی احمدی با نام دم گاراژ بودم

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      سربازی دسته جمعی ستاره های فوتبال+عکس

      امیر حسین فشنگچی، محمد نوری، محسن یوسفی و عادل کلاه کج در لباس سربازی

      کلیپ : مردم شگفت انگیزند

      99193_905

      کلیپ آتش گرفتن کت معلم سر کلاس درس در روز معلم

      234rfdgty765rdf

      رابطه کنتاکی و دوچرخه

      سرهنگ ساندرس یک روز در منزل نشسته بود در این میان نوه اش آمد و گفت: بابابزرگ این ماه برایم یک دوچرخه میخری؟
      او نوه اش را خیلی دوست می داشت، گفت:
      حتماً عزیزم، حساب کرد ماهی ۵۰۰ دلار حقوق بازنشستگی میگیرم و حتی در مخارج خانه هم می مانم.
      شروع کرد به خواندن کتاب های موفقیت.
      در یکی از بندهای یک کتاب نوشته بود: قابلیت هایتان را روی کاغذ بنویسید. او شروع کرد به نوشتن.
      دوباره نوه اش آمد و گفت: بابا بزرگ داری چه کار می کنی؟
      پدربزرگ گفت: دارم کارهایی که بلدم را مینویسم. پسرک گفت: بابابزرگ بنویس مرغ های خوشمزه درست می کنی. درست بود.
      پیرمرد پودرهایی را درست می کرد که وقتی به مرغ ها میزد مزه مرغ ها شگفت انگیز می شد.
      او راهش را پیدا کرد. پودر مرغ را برای فروش نزد اولین رستوران برد اما صاحب آنجا قبول نکرد، دومین رستوران نه، سومین رستوران نه، او به ۶۲۳ رستوران مراجعه کرد و ششصدوبیست و چهارمین رستوران حاضر شد از پودر مرغ استفاده کند.

      امروز کارخانه پودر مرغ کنتاکی در ۱۲۴ کشور دنیا نمایندگی دارد و اگر در آمریکا کسی بخواهد عکس سرهنگ ساندرس و پودر مرغ کنتاکی را جلوی در رستورانش بزند، باید ۵۰ هزار دلار به این شرکت پرداخت کند.

      شهرمان آنقدر بزرگ شده که این همه اتوبان هم، از پس نزدیک کردن راههایش برنیامده‌اند. آخر هر کدام از این راهها که می‌رسیم دیگر دغدغه‌های روزمره را هم فراموش کرده‌ایم. کم کم یادمان می‌رود که چطور دردهای پنهان را بفهیم، قبل از آنکه

      ادامه تصاویر را اینجا ببینید

      پرندگان اصلی انگری بردز!

      ارسال از سمیرا

      باید با ساختن ساختمان های مختلف و جذب ساکنین بیشتر جمعیت بیشتری را به شهر خود جذب کنید. سعی کنید در هنگام برج سازی بلوکها را به شکلی روی هم قرار دهید تا ساختمان مستحکم و مرتفعی ایجاد کنید و بتوانید ساکنین بیشتری را در آن جای دهید و باید با استفاده از موس بلوک ها را به طوری روی هم قرار دهید تا تعادل آنها حفظ شود.

      شــــــروع بـــــازی

      اوبونتو

      یک پژوهشگرانسان شناس، در آفریقا، به تعدادی از بچه های بومی یک بازی را پیشنهاد کرد
      او سبدی از میوه را در نزدیکی یک درخت گذاشت و گفت
      هر کسی که زودتر به آن برسد آن میوه های خوشمزه را برنده می شود
      هنگامی که فرمان دویدن داده شد ،
      آن بچه ها دستان هم را گرفتند و بایکدیگر دویده و در کنار درخت، خوشحال به دور آن سبد میوه نشستند. وقتی پژوهشگر علت این رفتار آن ها را پرسید و گفت :
       درحالی که یک نفراز شما می توانست به تنهایی همه میوه ها را برنده شود چرا از هم جلو نزدید؟
      آنها گفتند:
      "اوبونتو" به این معنا که: " چگونه یکی از ما می تونه خوشحال باشه، در حالی که دیگران ناراحت اند ؟ "

      اوبونتو در فرهنگ "ژوسا" یعنی : من هستم، چون ما هستیم

       عکسی خیابان لاله زار تهران 80 سال پیش

      بگذاريد اين ايميل به حيات خود ادامه دهد و براي دوستان خود Forward كنيد ...

      لطفا این داستانهای کوتاه را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار را انجام ندادید، نگران نباشید، هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد، شما تنها این فرصت را که به دنیای شخص دیگری با این مطلب روشنایی بیشتری ببخشید، از دست خواهید داد، کسی چه می داند، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون بیشترین نیاز را به خواندن این مطلب داشته باشد.

      خوشبخت ترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت سازد.. اشو زرتشت