زیر لفظی | باران | باغ وحش لیسانسه ها | آبشار نیاگار ا | گوسفند کدام است؟

  • ArDalan
    Message 1 of 1 , Nov 6, 2012

      Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
      Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
      Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

       لینک های جذاب روزانه

      روش جدید یادگیری زبان انگلیسی بدون نیاز به کلاس
      آموزش کاهش وزن در 30 دقیقه + آموزش بدنسازی

      با یک کلیک همسر زیبای خود را انتخاب کنید

      حضور یک دانشجوی تغییر جنسیتی در استخر دختران جنجالی شد +عکس
      عنوان بانوی سال امریکا به این دختر سیاه پوست رسید +عکس
      دانلود کتاب جامع راهنمای گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)
      ام پي تري پليرآيپاد + رم 16 گيگ فقط 15هزار تومان + هديه ويژه
      اسیدپاشی روی دختر ۱۵ ساله بخاطر صحبت با پسر غریبه+عکس
      بازیگر زن بخاطر افشای سنش شکایت کرد
      ابرهای کوچک در وسط اتاق شما ! + عکس
      تـفاوت های زنـان و مـردان در خیـلی چیـزها
      در مسیر خوشبختی حرکت کنید!
      وارد کردن پسورد با حرکات چشم !!
      حسابدار شخصی تان اینجاست
      مروری بر منابع خبری دنیای فناوری به زبان فارسی
      برترین خودروهای دیزلی جهان در سال ۲۰۱۲
      از نپرسیدن بترسید
      سه اشتباه در تفکر رقابتی
      فکر، فکر، فکر
      ۱۸ نکته ارزشمند برای دخترها و پسرهای ۱۸ ساله
      افسارگسیختگی بازار خودرو و رشد قیمت‌ها
      تصاویر ماهواره‌ای قبل وبعد از طوفان سندی آمریکا
      فرهنگ موبایلی در کشورهای مختلف
      قیمت جدید بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی +لیست قیمت

      زیر لفظی عروس خانم!‎

      از همان روز اول مراجعه به آزمایشگاه ، داماد نشان می‌داد که به قولی سر و زبان‌دار است.
      در روز عقد پس از این که برای بار سوم از عروس وی درخواست وکالت کردم و خانم قندساب گفت:
      عروس زیرلفظی می‌خواد، داماد شوکه شد و یواشکی خطاب با خانم‌های تور و قندگیر گفت:
      بابا هماهنگی می‌کردین خب! بعد به مادرش اشاره کرد و مادر هم به سراغ کیفش رفت و حلقه‌ها را درآورد.
      خانمی یواشکی گفت: اون نه ! زیر لفظی می‌خواد… مادر باز هم گشت ظاهرا چیزی پیش‌بینی نشده بود.

      داماد که در منگنه قرار گرفته و همه نگاه‌ها به سمت او جلب شده بود، بلند شد و از جیب پشت شلوارش کیف پول را بیرون کشید
      و با صدای غیژ مخصوص بازکردن چسب‌های اتیکتی ، کیف را باز و این ور و آن ورش را برانداز کرد. چیزی در آن یافت نشد…

      داماد با حالت تاسف سرش را تکانی داد و طنازانه گفت:
      زیرلفظی باید کارت بکشیم دیگه!
      و به یکباره جمعیتی که به او چشم دوخته بودند از شدت خنده منفجر شدند
      و عروس هم پس از خنده آنها در حالی که خودش هم لبخند می‌زد گفت : بله!
      در آن لحظه خیلی‌ها حرف زدن عادی خود را هم فراموش می‌کنند.

      همزمان با کنسرت «یک ماه یک پاییز» بنیامین بهادر
       قطعه ای که ریمیکسی از کارهای قدیمی بنیامین است با تنظیمی جالب و شنیدنی منتشر شد.

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      از این ستون به آن ستون فرج است

      مردی به شهری مسافرت کرد و غریب بود . اتفاقا همان شب فردی به قتل میرسد . نگهبانان مرد غریب را نزدیک محل قتل دستگیر می کنند .
      و او را نزد قاضی می برند . و چون مرد ناشناس نتوانست بی گناهی خود را ثابت کند ،‌ قاضی دستور اعدام صادر کرد.
      فردا مرد مسافر را به یک ستون بستند تا اعدام کنند و جلاد به او گفت که آخرین خواسته اش چیست .
      مرد که دید مرگ نزدیک است گفت : مرا به آن یکی ستون ببندید و اعدام کنید .
      جلاد فکرکرد که مرد قصد فرار دارد و این یک بهانه است و به او گفت این چه خواهش مسخره ای است !
      مرد گفت : رسم این است که آخرین خواهش یک محکوم به اعدام اگر ضرری برای کسی نداشته باشد اجرا شود .
      جلاد با احتیاط دست او را باز کرد و به ستون بعدی بست .
      در همین هنگام حاکم و سوارانش از آنجا گذشتند و دیدند عده ای از مردم دور میدان جمع شدند
      علت را پرسیدند گفتند مردی را به دار می زنند . حاکم پرسید : چه کسی را ؟
      جلاد جلو آمد و حکم قاضی را نشان داد .
      حاکم گفت : مگر دستور جدید قاضی به شما نرسیده است ؟‌
      جلاد گفت : آخرین دستور همین است .
      حاکم گفت : این مرد بی گناه است ، او را آزاد کنید . قاتل اصلی دیشب به کاخ من آمد و گفت وقتی خبر اعدام این مرد را شنیده ،‌ ناراحت شده که خون این مرد هم به گردن او بیافتد . من هم او را نزد قاصی فرستادم و سفارش کردم که مجازاتش را تخفیف دهد .

      مرد مسافر را آزاد کردند و او گفت : اگر مرا از آن ستون به این ستون نمی بستید تا حالا ‌مرا اعدام کرده بودید .
       اگر خدا بخواهد از این ستون به آن ستون فرج است .
      این ضرب المثل (از این ستون به آن ستون فرج است) را هنگامی به کار می برند که فردی ناامید است
      و او را دلداری می دهند که در اندک فرصتی راه چاره پیدا می شود .

      بازیگران :
      کیکاوس یاکیده، روناک یونسی، علیرضا کمالی نژاد، سارا منجزی، شهرزاد کمال زاده، حسین سلیمانی، افشین نخعی
      محمد ربانی، انوشیروان ارجمند، رضا سروی، امیرارسلان سیدی، امیرحسین میرشمسی و حبیب دهقان نسب

      ادامه عکس ها را اینجا ببینید

      باران در جنگلهای گیلان

      کلیپ : مردم شگفت انگیزند

      99193_905

      کلیپ آتش گرفتن کت معلم سر کلاس درس در روز معلم

      234rfdgty765rdf

      داستان سریال «دختران حوا» درباره زنی به نام ثریا است که در روزهای پایانی زندگی خود در زندان پرده از رازی بزرگ برمی‌دارد و از شیوا مددکار زندان کمک می‌طلبد. در این راه شیوا برای پی بردن به این راز درگیر ماجراهای مختلف می‌شود. همچنین این سرایل به داستان زندگی سه دختر در سه قشر جامعه که با فرهنگ‌های متفاوت زندگی می‌کنند، اشاره و آن را به تصویر می‌کشد.

      عکس های بیشتر سریال را اینجا ببینید
       گوسفند کدام است؟

      نقل قول از دوستان میباشد
      . . .
      واقعیتی دردآور
      برای ورود زائری که چند روز دیگر میرسید گوسفندی خریداری کردم که چند روزی در خانه نگه دارم تا وقت قربانی کردن او برسد.
      آن را داخل حیاط گذاشتیم ولی آنقدر صدا داد ، صدایی که شباهتی به بع بع گوسفند نداشت و بیشتر به ناله شبیه بود.
      تا اینکه همسایه هم شاکی شد و ما آن را درون دستشویی گذاشتیم و در را بستیم تاصدای او کمتر شنیده شود.
      ولی ناله های او تمامی نداشت. رفتم سری به او بزنم ببینم آیا میتوانم بفهمم چه چیزی او را آزار میده که متوجه شدم
      او در این مدت هیچ دفعی نداشته.
      خیلی تعجب کردم وقتی دقت کردم دیدم که محل دفع ادرارو مدفوع این حیوان را دوختند
      که با نگه داشتن مواد دفعی چند کیلویی وزن آن اضافه شود و پول بیشتری عاید آنها شود.
      میتوانید باور کنید انسان امروز جامعه ما به کجا رسیده من که هنوز از شوک این واقعه بیرون نیامده ام.
      پیدا کنید گوسفند واقعی را

      ارسال از امیر

      در این بازی شما میبایست از قعله خود به کمک کماندارن قرون وسطی دفاع کنید.
      و با جمع آوری سکه ها قدرت دفاعی خودتون رو افزایش بدید.

      98765tyh

      شـــــروع بـــــازی

      باغ وحش

      جواني از بيكاري رفت باغ وحش پرسيد
      استخدام داريد؟
      يارو گفت مدرك چي داري گفت ديپلم
      ياروگفت يه كاري برات دارم
      حقوقشم خوبه پسره قبول كرد
      يارو گفت :
      ما اينجا ميمون نداريم ميتوني بري تو پوست ميمون تو قفس تا ميمون برامون بياد
      چند روزي گذشت يه روز جمعه كه شلوغ شده بود .
      پسره توي قفس پشتك وارو ميزد ، از ميله ها بالا پائين ميرفت .
      جو گير شد زيادي از رفت بالا از اون طرف افتاد تو قفس شيره ، داد زد كمكکککککککک
      شيره افتاد روش دستشو گذاشت رو دهانش گفت
      آبرو ريزي نكن من ليسانس دارم. . .

      آبشار نیاگارا

      روزنامه انگلیسی دیلی‌میل تصاویری خیره‌کننده از زیبایی‌های آبشار نیاگارا در شب منتشر کرده است.
      به نقل از روزنامه دیلی‌میل، در هر دقیقه بیش از ۱۶۸ هزار متر مربع آب از آبشار عظیم نیاگارا به پایین می‌ریزد.
      این آبشار که در مزر میان کانادا و آمریکا واقع شده، یکی از بزرگترین و در عین حال دیدنی‌ترین عوارض طبیعی جهان به شمار می‌‌رود.
      روزنامه دیلی‌میلی انگلیس اخیرا تصاویری خیره‌کننده از مراسم سالانه نورپردازی این آبشار در شب منتشر کرده است.

      تصاویر فوق العاده زیبا از نورپردازی آبشار نیاگارا

      تصاویر فوق العاده زیبا از نورپردازی آبشار نیاگارا

      تصاویر فوق العاده زیبا از نورپردازی آبشار نیاگارا

      تصاویر فوق العاده زیبا از نورپردازی آبشار نیاگارا

      تصاویر فوق العاده زیبا از نورپردازی آبشار نیاگارا

      بگذاريد اين ايميل به حيات خود ادامه دهد و براي دوستان خود Forward كنيد ...

      لطفا این داستانهای کوتاه را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار را انجام ندادید، نگران نباشید، هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد، شما تنها این فرصت را که به دنیای شخص دیگری با این مطلب روشنایی بیشتری ببخشید، از دست خواهید داد، کسی چه می داند، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون بیشترین نیاز را به خواندن این مطلب داشته باشد.

      خوشبخت ترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت سازد.. اشو زرتشت