فصل مورد علاقه من | دوس دا شتی بخند | فکر کنم هنگ کرد ه | گربه و کشیش | پادشاه اح مق | دوخترای آهن پرست | خا نه جاستین بیبر

  • ArDalan
    Message 1 of 1 , Oct 27, 2012

      Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
      Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
      Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

       لینک های جذاب روزانه

      روش جدید یادگیری زبان انگلیسی بدون نیاز به کلاس
      عکسهایی از لحظه خودکشی یک دختر بخاطر زیبایی + عکس
      آموزش کاهش وزن در 30 دقیقه + آموزش بدنسازی
      بازی آنلاین عصر پادشاهان
      با یک کلیک همسر زیبای خود را انتخاب کنید
      این دختر دانشجو ثابت کرد که هیچ چیز غیر ممکن نیست +عکس
      نامزدی بریتنی اسپیرز همه را شوکه کرد + عکس
      اوباما بدون اجازه رانندگی کرد !
      لیلا حاتمی و غم از دست دادن همسر

      عکس جدید جاستین بیبر با بـــرادرش(حتما ببینید)
      عکس زیباتـرین دختـر سال ایـران در آبـان ۹۱
      عکس جنجالی لیلاحاتمی با مرد فرانسوی+عکس
      کلاهبرداری از چشم با هنر سه بعدی!
      علی دایی در کنار یکی از هوادار زن بایر مونیخ + عکس
      شورانگیز طباطبایی |کاترین فیلم های فارسی+عکس
      مهراوه شریفی نیا در مناطق زلزله زده آذربایجان
      زنها بعد از رابطه جنسی چه چیزی دوست دارند؟
      مهمانداران دختر هواپیمایی ایران قبل از انقلاب + عکس
      برهنه شدن یک زن در مترو + عکس
      عکس های دیدنی از بازیگران ایرانی بدون گریم
      عکس دختری, با یک نکته بسیار جالب
      تفریح عجیب جوانان ژاپنی”حس داشتن پیشانی باد کرده” + عکس
      رمانتیک ترین مقاصد سفر در جهان به روایت تصویر
      درباره آلبوم حباب محسن یگانه
      اپل و انتشار بدترین عذرخواهی ممکن از سامسونگ
      عکس های دیدنی از دنیای رنگارنگ کفش دوزک ها
      نیکی کریمی از حضورش در جشنواره ابوظبی می‌گوید + تصاویر
      عکس های ماه دوران همسر سلطان سلیمان در سریال حریم سلطان

      فصل مورد علاقه من

      در بهار شل و بیحال می شوم، خوابم می گیرد، کسل می شوم، هوا بلاتکلیف است،
       حساسیت های فصلی کلافه ام می کند و بهار فصل مورد علاقهء من نیست.

      گرمای تابستان دیوانه ام می کند، یک روز درمیان گرما زده می شوم، از عرق کردن بیزارم، کولر ماشین میگرن ام را فعال می کند،
       شبها از گرما خوابم نمی برد و تابستان فصل مورد علاقهء من نیست.

      پاییز افسرده است، خسته است، غمگین است، انگار خودش هم می خواهد که نباشد، غروبهایش دلگیر است، خیابانهایش پرترافیک است، بپوشی گرم است، نپوشی سرد است، روز هنوز شروع نشده تمام می شود و پاییز فصل مورد علاقهء من نیست.

      زمستان کلاً کم است، از یک طرف نصفش را پاییز گرفته و نصف دیگرش را بهار، همهمه دارد، شلوغی دارد،
      یک روز در میان بادی به کله ام می خورد و میگرن ام بالا می زند و زمستان فصل مورد علاقهء من نیست.

      هیچ فصلی را به خودی خود دوست ندارم، هیچ فصلی برایم خاص نیست،
      هیچ فصلی آنقدر ویژگی ندارد که آن را متعلق به خود یا خود را متعلق به آن بدانم.
      اگر بخواهد خوش بگذرد، در هر فصلی می تواند بگذرد. اگر بخواهد غم نباشد، در هر فصلی می تواند نباشد.
      من برای شاد بودن به چیزی بالاتر از فصلها نیاز دارم.
      امید داشتن برای من در چیزی فراتر از نسیم بهاری و میوه تابستانی و غروب پاییزی و لباس زمستانی تعریف می شود.

      بگذارید این را با صداقت بگویم، تنها فصلی که می تواند من را خوشحال کند، سالاد فصل با سس فراوان است!

      دوباره نم نمه بارون / صدای شر شر ناودون
      دل بازم بی قراره / دوباره رنگ چشاتو
      خیال عاشقی با تو
      این دل آروم نداره نداره نداره

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      دوس داشتی بخند

       تو یه پاساژ راه میرفتم که یهو خوردم به یه نفر و اون افتاد زمین سریع رفتم بلندش کنم و گفتم واقعا عذرخواهی میکنم و وقتی دستشو گرفتم دیدم طرف از این مجسمه های مانکنی هست که جلوی مغازه میذارن. اطرافمو که نگاه کردم دیدم یه یارو داره بهم نگاه میکنه و یه لبخند تمسخر هم رو لباشه. بهش گفتم خنده داره من فکر کردم آدمه. یارو چیزی نگفت خوب که دقت کردم دیدم همونم یه مانکن دیگه است :|

      اخرش ما نفهمیدیم تو رو بوسی کردن باید دوتا بوس کنیم یا سه تا
      لامصب خیلی شرایط سختیه یهو میخوای سه تا بوس کنی طرفو ، اون دوتا بوس میکنه جا خالی میده وسط جمع ضایع میشی :|

      در کلیسا ...!
      زن گناهکار : پدر مقدس اومدم اعتراف کنم .... من به شوهرم خیانت کردم ... یعنی خدا منو میبخشه....؟!!
      پدر : عزیزم خدا بیشتر از اون که فکر کنی بخشتده ست ...... 25 دلار به من بده تا خدا گناهانتو ببخشه ....!!!
      زن: بفرمایید پدر این یک اسکناس 50 دلاریه ....!
      پدر : من پول خورد ندارم ..... باشه فرزندم 50 دلار رو بده امشب هم میتونی یه بار دیگه به شوهرت خیانت کنی ....!

      این همه درس خوندیم بالاخره نفهمیدیم رابطه ی فیثاغورس با کی بود !
      قضیه اش چی بوده اصلا !!
      بالاخره چی شد !؟

      دوست دارم الان یکی بغلم کنه بگه چته دیوونه بیا این یه نخ سیگارو بکش ؟؟؟
      منم بگم پاشو برو گمشو آشغال ناباب …
      خیلی صحنه آموزنده و ملودرامی میشه !

      دو تا خانوم داشتن با خاطرات لاغریشون واسه هم افه میومدن. اولی می گه من اونقدر لاغر بودم که وقتی می رفتم حموم مامانم با یه چیزی روی چاه رو می پوشوند تا من توی چاه نیفتم. دومی می گه این که چیزی نیست، من یه بار یه آلبالو رو با هسته قورت دادم، همه ی فامیلامون می گفتن اوا زری خانوم چند ماهه حامله ای؟

      بعضی ها پشت فرمون چنان با دقت، ظرافت و پشتکار عجیبی
      با انگشت دماغشون رو حفاری می کنن
      انگاری عسلویه ست الانه که نفت و گاز بزنه بیرون

      تو کافی‌شاپ دختره مدام دستش‌و می‌کشید رو دست پسره، پسره‌م لبخند می‌زد
      دستم‌و کشیدم رو اون یکی دستم، اصلن خنده‌دار نبود!

      دقت کردین هروقت یه خواب خوب میبینی صب پاشی یادت نمیاد
      اما کافیه یه خواب ناجور ببینی ، تا شیش ماه تو مخته !

      ایرانسل در آینده ای نزدیک:
      مشترک گرامی چه خبر؟ مامان بابا خوبن؟
      بچه کوچولو چه طوره؟ الهی ایرانسل قربونش بره :-*
      مشترک گرامی یه طرح دارم پاییزه یکی سیم کارت بخر ، دوتا ببر
      یکی میارم در خونتون یکی می دم به عموتون یکی هم واسه عمتون !
      مشترک گرامی کاری باری نداری فعلا ؟ قربونت ایرانسل

      Amir-Ali-Ft-Mohammad-Mahdi-Hamian---Ye-Hessi-Mige

      دانلود آهنگ جدید امیر علی به همراهی محمد مهدی حامیان به نام یه حسی میگه

      دانلود آهنگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

      غروب های رویایی

      غروب های رویایی

      ادامه تصاویر را اینجا ببینید

      تصاویر دیدنی از آسمان پرستاره شب

      مناظر دیدنی

      ادامه تصاویر را اینجا ببینید

      فکر کنم هنگ کرده باید ریاستارتش کنم

      تصاویری از فصل سوم سريال قلب يخي مجموعه اي که قبل از پخش اولين قسمت ها ذهن خيلي از بينندگان خود را مشغول کرده است.

      بازیگران مجموعه :
      هديه تهراني، مهران مديري، رضـا عطاران، هانــيه توسلي، طنـاز طباطبـايي، علي قربـانزاده، عـلي طبـاطبـايي، پـژمان بـازغي، امـير آقايي، سحر دولتشاهي، امـيرحسين رستمي، هدي زين العابدين، ايرج شهزادي، مازيار فلاحي، مهدي فقيه

      قلب یخی فصل سوم

      ادامه عکس ها را اینجا ببینید

      پادشاه احمق

      پادشاهی نادان به خری علاقه وافری نشان میداد
      مرد متملقی نیز برای خوش آمد شاه از خر تعریف کرد و گفت :
      این خر آنقدر باهوش و نازنین است که من میتوانم به او خواندن و نوشتن یاد دهم!
      شاه گفت آیا تو میتوانی؟ پس یادش بده!
      مرد گفت بله اما اینکار 50 هزار درهم خرج دارد و 30 سال زمان میبرد.
      شاه هر دو شرط را قبول کرد و دستور داد به او 50 هزار درهم بدهند.
      عده ای از درباریان به آن مرد گفتند «مرد حسابی، آخر تو چگونه میتوانی به یک الاغ خواندن و نوشتن یاد دهی؟»
      مرد گفت الان که 50 هزار درهم دارم و مطمئنم در عرض سی سال یا این شاه میمیرد یا من و یا این خر!

      گربه و کشیش!

      راحبه کلیسا مشغول پر کندن چند مرغ بود. گربه ای آمد و یکی از مرغ ها را قاپید و فرار کرد.
      راحب فریاد زد: پدر، گربه مرغ را برد.
      کشیش از توی یکی از اتاق ها با صدای بلند گفت: انجیل را بیاور!
      گربه تا این را شنید مرغ را انداخت و فرار کرد.
      گربه های دیگر دورش جمع شدند و با افسوس پرسیدند: تو که این همه راه مرغ را آوردی چرا آنرا انداختی؟
      گربه گفت: مگر نشنیدید گفت انجیل را بیاور؟
      گربه ها گفتند انجیل کتاب آسمانی آنهاست به ما گربه ها چه ربطی دارد؟
      گربه گفت اشتباه شما همین جاست
      کشیش می خواست آیه ای پیدا کند و بگوید از این به بعد کشتن گربه ثواب است و نسل مان را از روی زمین بردارد!

      در شروع بازی شما سه تخته مشاهده میکنید ، جک در پشت یکی از آنها قرار می گیرد ، تخته ها تغییر مکان می دهند
      حالا شما بگویید جک پشت کدام تخته است ؟ با کلیک روی آن تخته و تلنگر به آن متوجه صحت پاسخ خود می شوید

      شروع بازی

      دوخترای آهن پرست

      این عین واقعیت ها
      داشتم رانندگی میکردم . جلوی من یه بی ام دابلیو بود و جلوی اونم یه پراید
      ترافیک بود . 2تا دخترم وایساده بودن کنار خیابون
      پراید رد شد آنچنان اخم و قیافه شاکی به خودشون گرفتن که بیا و ببین
      بی ام دابلیو رد شد نیش شون 1 متر باز شد . من نفهمیدم یه لحظه مثل آفتاب پرست رنگ لپشونم قرمز شد .
      سینه ها در یک ثانیه انقدر مثل قورباقه هوا جم کردن توش از 65-70 رسید به 80-85 .
      پسره رفت و من که رسیدم (پرشیا) همه چیز برگشت سر جای اول و دو باره اخم شاکیانه
      چی بگه آدم آخه ؟
      انگار من گفتم که اون بی ام دابلیو محلشون نده ... !
      یا انگار من و اون پراید سرطان داریم یا گداییم چسبیدیم که اونا یه فال حافظ ازمون بخرن ، یا انگار آدم کشتیم ....
      والا به خدا اینا دیگه چی هستن ؟

      خانه جاستین بیبر

      جاستین بیبر سالهای زیادی نیست به دنیای موسیقی وارد شده ولی میلیون ها طرفدار پیدا کرده است و ۹۰% آنها، زنان هستند و با وجود داستان های بسیار زیادی که از موفقیت او شنیده می شود ، ممکن است فکر کنید که خانه این خواننده مشهور چه طور می تواند باشد،
      در زیر تصاویری از خانه او را می توانید ببینید:

      خانه زیبای جاستین بیبر

      خانه زیبای جاستین بیبر

      خانه زیبای جاستین بیبر

      خانه زیبای جاستین بیبر

      خانه زیبای جاستین بیبر

      خانه زیبای جاستین بیبر

      خانه زیبای جاستین بیبر

      خانه زیبای جاستین بیبر

      خانه زیبای جاستین بیبر

      خانه زیبای جاستین بیبر

      خانه زیبای جاستین بیبر

      بگذاريد اين ايميل به حيات خود ادامه دهد و براي دوستان خود Forward كنيد ...

      لطفا این داستانهای کوتاه را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار را انجام ندادید، نگران نباشید، هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد، شما تنها این فرصت را که به دنیای شخص دیگری با این مطلب روشنایی بیشتری ببخشید، از دست خواهید داد، کسی چه می داند، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون بیشترین نیاز را به خواندن این مطلب داشته باشد.

      خوشبخت ترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت سازد.. اشو زرتشت