سوتی های شنیدنی | یه سری م ردا | خنده تاریخی | قدرت ب وسه ها | اینم از سال تولید ملی | عکـس های منتخب

  • ArDalan
    Message 1 of 1 , Sep 19, 2012

      Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
      Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
      Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

       لینک های جذاب روزانه

       روش جدید یادگیری زبان انگلیسی بدون نیاز به کلاس
       هیولاهای دکوراسیون که فقط رویای آنها را می بینید+21 عکس
      دو هم دم، با یک کلیک نیمه ی گمشده ی خود را پیدا کنید
      سعی کنید از تعطیلات خود، لذت "بیشتری" ببرید...

      این عکس ها را ببینید و شگفت زده شوید و در آخر تاسف بخورید!
      زیباترین و ثروتمند ترین زنان در دنیای سینما +تصاویر
      عکسی از نــامردی دو پسر در حق یک دختــر!
      تیتر خبر : روشی جالب و غیر عادی در برگزاری مراسم عروسی +عکس
      عکس عسل بدیعی در کنار پسرش
      نیکی‌کریمی در تمرین‌استقلال پا به توپ شد !
      کشف جسد سالم دختری بعد از ۵۰۰ سال +عکس
      عکس لباس جدید خانم اشتون در دیدار با جلیلی
      گلشیفته فراهانی وقتی بچه بود / عکس
      محمدرضا گلــزار در پــارتی شادمهر عقیلی + عکس
      شادمهر عقیلی در کنار محمدرضا گلزار +عکس
      ام پي تري پلير آيپاد + رم 8 گيگ فقط 15هزار تومان + هديه ويژه
      اوج یک حرکت بی اخلاقی در متروی سوئد + تصاویر
      عکس های بی حجاب دختران در سالن والیبال در ایران + عکس ها
      تغییرات شگفت انگیز در اندام زنان و مردان با رژیم
      زیباترین دختر دنیا در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد + عکس
      چه کارهایی را در رابطه جنسی انجام ندهیم !
      تهیه این عکس ۱۲ سال طول کشید !!
      سه توصیه ساده برای زنده ماندن در سوانح هوایی
      عکسی از اوج بدحجابی یک دختر جوان در تهران
      تصاویر جنجـــالى از فيلـــم ضد اسلامى موهـــن !!
      نیکی کریمی بازیگر مرد را در آغوش گرفت
      اینترنت ملی ایران از هفته آینده
      دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی، وای از هوس

      اگر این ایمیل بدست شما رسید ولی از اعضای ثابت ما نیستید

      هم اکنون به فان ایران بپیوندید

      سوتی های شنیدنی

      با دوستم رفته بوديم معجون بزنيم تو صف وايساده بوديم يه دختر ناز تو بغل باباش بود بلند پرسيد:
      باااابااا اين اقاهه(يني من) چرا كچله؟؟؟
      باباش با عصابانيت گفت هيسسسس،خدا اينجوريش كرده بابا،نبايد مسخره كني.
      خو پدر محترم حرف تو كه بدتر بود
      يني بالغ بر پنجاه نفر داشتن به من ميخنديدن

      این خاطره مربوط به یه روستا از بهشهره...تو محرم تو یه تکیه کلی آدم داشتن عزاداری میکردن و سینه میزدن...یه مداحی هم اون جلو واسه اونا با میکروفون نوحه سرایی میکرد و ...این آدما بدجور تو حس بودن و هرچی مداح میگفت تکرار میکردن مثلا مداح میگفت "شهید کربلا حسین" همه سینه میزدن و میگفتن "شهید کربلا حسیییین"...که یهو یه بچه کوچیک شیطون میره پشت مداحه و سیم میکروفون رو هی میکشه !!! مداحه هم اصلا حواسش نیست با همون میکروفون و به لهجه شمالی به بچه میگه "سیم ره نکش !!!" تمام مجلس هم میگن "سیم ره نکششششش !!!!" باز مداحه میگه "سیم ره نکش شعار نیه !!!!" تمام آدما میگن "سیم ره نکش شعار نیییه !!!!" یعنی یه همچین عزاداری داشتن تو اون روستا !!!!

      شاگردام همه حدود 12 تا 15 سالشون و همگی دهه 70 هستن .
      اول کلاس می خواستم کلاس و شروع کنم
      یهو یه فکری به سرم زد
      بهشون گفتم بچه ها میتونین بشکن بزنین ؟؟؟
      همه گفتن ارررررررررررررره ، منم گفتم خوب همه شروع کنین یواش بشکن بزنین .
      اقا اینام شروع کردن به بشکن زدن
      همین طور که یه ریتم خشگل گرفتن
      منم شروع کردم خوندن
      " مدرسه ها وا شده ، همهمه برپا شــــــــــــــــــــده ، با حضور بچه ها مدرسه زیبا شده "
      وااااااااااااااااااااای این زیبا ترین کاری بود که توو طول 8 سال تدریسم کردم .
      دمم گـــــــــــــــــــــــــــــــــرم

      بابای من مغازه عکاسی داره
      یه روز جمعه رفیقم کلید کرد که واسه شنبه صبح اول وقت عکس خانومشو که قبلا پیش ما گرفته واسه تعویض کارت ملی می خواد
      ما هم مرام گذاشیمو رفتیم مغازه چاپ کردیم و با رفیقم تماس گرفتم که آمادست و بیا بگیر
      اونم اومد و بعد از کلی تشکر واسه عکسو تعریف از کیفیت عکسو گرفتو رفت
      چند روز بعدش خانومشو دیدم و بعد از سلام و علیک می خواست خفم کنه، نگو عکس یکی دیگه که شبیه اون بوده رو چاپ کردم و اون رفیق خنگمم نفهمیده خانومش نیست و عکس رو داده زدن رو کارت ملی بنده خدا
      حالاتصور کنید دوست بدبخت من که تازه هم ازدواج کرده بودن چقدر واسه نشناختن خانمش از اون کتک خورده و تحقیر شده
      تا چند وقت سوژه خنده بروبچ بود

      این قضیه واسه یکی از آشناها اتفاق افتاده بود!
      جریان از این قراره که این آشنای ما برای مراسم خاکسپاری رفته بودن واسه تسلیت.. مادره میگه ایشالله غم آخرتون باشه، پدره میگه خدا صبر بده، خلاصه هر کی یه چی میگه تا نوبت میرسه به دختر خانواده. این بنده خدا هم که خودش و کشته بود تا یه جمله شیک و تر و تمیز بگه هل میکنه میگه: هرچی خاک اون مرحومه تو روح شما...

      سوتی در حد خیــلی خفن
      ساندویچ سفارش دادم
      موتوری سفارش اورد رفتم دم در
      گفتم چقدر میشه قیمت گفت منم حساب کردم
      موتوری گازید رفت منم درو بستم اومدم بالا بعد دیدم تو دستم هیچی نیست بعد چند ثانیه موتوری برگشت زنگ زد گفت آقا بیا ساندویچاتو بگیر
      وقتی رفتم دم در جفتمون همدیگرو نگاه میکردیم و میخندیدیم... :)))

      دبیرعربی مون توی کلاس بهمون گفت اونایی که توی امتحان عربی زیر 10 شدن بیان بیرون ما هم می دونستیم به چه قصدی بچه هارو میخواد بیاره بیرون گفتم آقا اجازه من هم بیام من 5/9 شدم گفتم بله بیا بیرون هر دانش آموز با توجه به نمره ای که گرفته بود از دبیرمون با شلنگ گاز از کف دست کتک میخورد و می رفت می نشست نوبت من که شد به خاطر نیم نمره چنان کتکی خوردم که تحملش برام خیلی سخت بود جالب اینجا بود که وقتی رفتم نشستم دوست بغل دستی بهم گفت نمره ها برگه امتحانی رو بشمار تو 10 میشی وقتی مطمئن شدم به دبیرمون گفتم برگشت گفت اشکال نداره بزرگ بشی از یادت میره به جون خودم و خودت تنها چیزی که از دوران راهنمایی توی ذهنم باقی مونده همینه الان 28 سالمه و اصن اون روز یادم نرفته!

      دوباره دلم برات تنگ شده

      از غم دوری تو تب کردم

      من مقصرم خودم می دونم

      همه روزامو خودم شب کردم

      برای دانلود این آهنگ زیبا اینجا کلیک کنید

      یه سری مردا

      کفش برلوتی پاشون میکنن
      ساعت خاص دارن و گوشی 8800 مشکی طلایی دس میگیرن .
      اودکلن خاص ، مثلا لالیک میزنن

      مشروب فقط ویسکی
      قهوه رو بدون شیر و شکر میخورن !
      مردایی که سوارماشینشون میشن و ساعت یک شب تنها تو خیابونا رانندگی میکنن در حالی که یه آهنگ خاص ، مثلا پینک فلوید رو با صدای بلند بیش از صد بار گوش میکنن .
      همونایی که تنها کافه و رستوران میرن .
      از دور که نگاشون میکنی ابروهاشون گره خورده تو هم ، همش فکر میکنن ... ولی وقتی نزدیک میری و باهاشون صحبت میکنی با نگاه و آرامش خاصی باهات حرف میزنن !
      اینا بهترین آدما برا درد دلن .
      همونایی که راجبه همه چیز اطلاعات دارن و نگفته میفهمن

      خلاصه این مردا از دور خیلی خوب و جذابن ولی اگه بخوای وارد زندگیشون بشی
      وقتی بهشون بگی دوست دارم ، باید ثابتش کنی !
      انتظار نداشته باش زود بهت بگن منم دوست دارم !!!
      مکالمه های تلفنیشون کوتاه و مختصره

      برا قرارشون عجله و هیجان ندرارن !
      این مردا دیگه خیلی سخت اعتماد میکنن !

      اگه بهشون دروغ بگی ، سعی نمیکنن ثابت کنن و ... بلکه یه لبخند کوچیک با چشای خمار میزنن و آروم پا میشن و میرن .

      وقتی رفتن دیگه هیچ وقت برنمیگردن .

      حالا حالا ها گذشت ندارن و اصلا فکر نکن دل رحمن !
      یادت نره دیگه هر دردی براشون درد نیست!
      این مردا خیلی دیر به دست میان ولی وقتی اومدن برای همیشه میمونن .

      با حضور عزت‌الله انتظامی و محمدحسن پزشک، غرفه‌ی نیکی کریمی در موزه سینما رونمایی شد.

      عکس جدید نیکی کریمی در اغوش عزت الله انتظامی

      ادامه عکس های داغ از نیکی کریمی

      خنده تاریخی

      خندۀ جانانه و تاریخی دکتر مصدق به ریش ملکۀ انگلیس و تمام دم و دستگاه "نظم نوین جهانی" در دادگاه...
      بعد از کوتاه شدن دست انگلوآمریکن امپایر از نفت ایران.... البته بهشون
      Black Nobilities
      ویا
      the Venetian Nobilities
      هم میگن....
      خوب مچ این عوضیهارو خابوند... یعنی یک نفره و با درایت؛ کاری کرد که ارتش نازی آلمان با اون عظمت و قدرتش نتونست بکنه!!!

      این روزها هم که میبینید اسرائیل و آمریکا و انگلیس و غیره... روزی 2 بار به ایران میپرند و پاچه میگیرن، از سوزش همین لحظست... و تا ایران رو دوباره بدست نگیرند آروم نمیشن... ولی این خیالی هست که بگور خواهند برد

      فروش ویژه عینک ری بن - اورجینال

      کیف اورجینال + دستمال حک شده شده ری بن و کد عینک + بسته بندی شکیل

      تولبار الکسا

      دانلود نوار ابزار جدید و معروف الکسا Alexa Toolbar
      این نوار ابزار که یکی از قوی ترین تولبار های موجود میباشد بر روی مرورگر شما نصب شده و امکانات زیادی را در دسترس شما قرار میدهد .

      از جمله این امکانات :
      امکان جستجو در تمامی سایت های اینترنت به صورت قوی
      امکان جستجو مستقیم در سایت هایی مثل Wikipedia وگوگل , Amazon , .. بدون باز کردن Page
      ثبت نکات مربوط به سایت های مشاهده شده و مشاهده ی رتبه ی سایت ها در جهان
      دسترسی آسان (shortcut ) به شبکه های اجتماعی مثل Facebook وTwritter و ..
      جدیدترین اخبار سایت Alexa و ..

      DOWNLOAD HERE

      به شما پیشنهاد میکنم حتما از این ابزار استفاده کنید چرا که حتی اگه ازش خوشتون نیار به راحتی میتونید غیر فعالش کنید
      حجم این افزونه کمتر از 300 کیلوبایت هست (کمتر از نیم مگابایت | یک دهم حجم یک موزیک!)

      او دارای لیسانس بازیگری است و یک دوره بازیگری را در آموزشگاه استاد سمندریان گذرانده است.

      لیلا برخورداری

      ادامه عکس های را اینجا ببینید

      * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

      golshifteh

      قدرت بوسه ها

      برج حمل (فروردین)
      بوسه های شما تند و سریع و بسیار پرحرارت هستند که نشانگر حس شهوتران و لذت طلب شماست، اما این احساس داغ و سوزان خیلی زود فروکش می کند.
      ====================
      برج ثور (اردیبهشت)
      بوسه های شما با تعلل صورت می گیرد اما بوسه هایی ژرف و با احساس هستند که پی در پی می آیند و می آیند و...
      ====================
      برج جوزا (خرداد)
      بوسه های شما با فوران خنده، لبخند و مسخره بازی قطع می شود.
      ====================
      برج سرطان (تیر)
      بوسه های شما گرم و لطیف است، و دوست دارید تا ابد به آن ادامه دهید...
      ====================
      برج اسد (مرداد)
      بوسه های شما پراحساس، همراه با چنگ زدن و گاز گرفتن است. هیچگاه موقع بوسیدن از بروز احساسات خود جلوگیری نمی کنید و دوست دارید دیگران شما را به این خاطر تشویق کنند.
      ====================
      برج سنبله (شهریور)
      بوسه های شما بسیار دقیق، ظریف و ماهرانه است و معشوقتان زمانی متوجه آن می شود که شما کارتان را تمام کرده اید.
      ====================
      برج میزان (مهر)
      آنقدر نگران وضعیت تنفستان هستید که نمی توانید خوب به بوسیدنتان بپردازید.
      ====================
      برج عقرب (آبان)
      شما خیلی زود از بوسیدن می گذرید و به سراغ......چیزی می روید که پشت سر آن برسد.
      ====================
      برج قوس (آذر)
      بوسه های شما غافلگیر کننده و خود به خودی هستند که باعث می شود معشوقتان بیشتر و بیشتر طلب کند.
      ====================
      برج جدی (دی)
      بوسه های شما لحظه ی خلاص شدن و آزادی از استرسی است که در طول روز اسیرتان کرده است.
      ====================
      برج دلو (بهمن)
      بوسه های شما خیس و با کثیف کاری همراه است و هنگام بوسیدن چشمانتان را باز نگاه می دارید!
      برج حوت (اسفند)
      بوسه های شما رویایی، خیال انگیز، عاشقانه و ابدی است

      اینم از سال تولید ملی!!!

      عکـس های منتـخب احسـاسی و رمانتیـک

      بگذاريد اين ايميل به حيات خود ادامه دهد و براي دوستان خود Forward كنيد ...

      لطفا این داستانهای کوتاه را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار را انجام ندادید، نگران نباشید، هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد، شما تنها این فرصت را که به دنیای شخص دیگری با این مطلب روشنایی بیشتری ببخشید، از دست خواهید داد، کسی چه می داند، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون بیشترین نیاز را به خواندن این مطلب داشته باشد.

      خوشبخت ترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت سازد.. اشو زرتشت

      web counter