ورود مواد مخدر جدید به نا م پان پراگ | تصویر یک مهما نی در سال ۱۳۰۴ | آخه فک و ف امیله داریم؟ | ابتکار‎

  • ArDalan
    Message 1 of 1 , Sep 1, 2012

      به نام خدایی که همین نزدیکی ست
      Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye
      "Show images" ya "Display images below" click konid.
      Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
      Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

       لینک های جذاب روزانه

      روش جدید یادگیری زبان انگلیسی بدون نیاز به کلاس
      هیولاهای دکوراسیون که فقط رویای آنها را می بینید+21 عکس
      ارزونی به ایران اومد؟؟!؟ اونهم وسط این همه گرونی؟!
      مصاحبه جنجالی ثروتمندترین زن جهان علیه میلیونها کارگر +عکس
      فروش ویژه خاطره انگیزترین کارتون ها و انیمیشن های دوبله
      کلاه قرمزی و پچه ننه ترکوند !
      جواد نکونام در کنار دختران طرفدار اسپانیایی ! ( عکس )
      رابطه نامشروع و بارداری دختر 20 ساله توسط پسرک نوجوان +عکس
      باور کنید این تصاویر واقعی هستند !
      عکس های زیبای افسانه پاکرو در سریال تکیه بر باد
      دست دادن یک زن و مرد در اجلاس تهران / عکس
      آرتیست بازی دختر اهوازی بر روی موتور +عکس
      لیوانی جادویـــــی كه باعث تعجب و شگفتي هر شخصي مي شود
      سلول هتل مانند قاتل معروف نروژی !! + تصاویر
      آرژانتین با سقط جنین قربانیان تجاوز موافقت کرد
      محمد بنا و همسر اسپانیایی اش
      عکس های جدید الهام چرخنده و همسرش مجریان شبکه مهاجر
      دانلود جدیدترین آهنگ علی باقری، دل نگرونم
      مستند بدون سانسور فقر و فحشا + پارتی های شبانه دختران +فیلم
      سیگار در ازای برقراری روابط جنسی با زندانیان !
      مرگ پرنسس دایانا،هنوز در ابهام
      توالت مختلط در یکی از سواحل ایران (عکس)
      مدل های زیبای شال و روسری دخترانه ایرونی
      چکمه های پرنده که انسان را به کانگورو تبدیل می کنند
      عکس های جدید بهاره رهنما
      زلزله ۴ ریشتری ورزقان را لرزاند

       جــــمــــلــه روز !
      آتش را نمي توان با آتش خاموش كرد
      (مثل یونانی)

      ورود مواد مخدر جدید به نام پان پراگ

      نام اين ماده «پان پراگ»است و در بسته‌بندي زيبا و با عکس‌هاي هنرپيشه‌هاي هندي و پاکستانی به صورت آدامس، پاستيل
      و پودرهايي با طعم نعنا و خوشبو کننده دهان وارد کشور مي‌شود.
      قيمت اين ماده مخدر الان در مشهد 50 تومان تا 300 تومان ميباشد.
      http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/97/15.jpg
      دليلي که مصرف‌کنندگان «پان پراگ»ها را به سمت آن مي‌کشد،
      احساس گرمي، سرخوشي موقت، سبکي سر، گيجي و شادي کاذب است.
      این ماده بسیار بسيار سرطان زا هم هست
      این هم لینک سازمان مبارزه با مواد مخدر کشور خبر رسمی رو بخونید:
      جهت مشاهده منبع رسمی و موثق کلیک کنید

      (ارسال از دوست خوبمون مریم)

      عکس های جدید و دیدنی رز رضوی

      http://taklink.com/wp-content/uploads/2012/09/63856.jpg

      رز رضوي، بازيگر جواني است كه با سريال مناسبتي ملكوت در ماه مبارك رمضان به خانه‌هاي مردم راه پيدا كرد.
      او همچنين در فيلم‌هاي سينمايي ملودي، در شب عروسي نيز بازي كرده است و به عنوان بازيگر در خاطره خوب فيلم بيداري روياها
      سهيم است. مدتي است پيش توليد فيلم تلويزيوني «هفت شنبه» با ...

      برای دیدن تصاویر کلیک کنید!

      تصویر یک مهمانی در سال ۱۳۰۴

      http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/97/12.jpg
      اون کسی که بالای سفره نشسته فرمانفرما است.
      سرسلسله ی خاندان فرمانفرماییان و یکی از بزرگان سیاست تاریخ ایران.
      منطقه ی فرمانیه ی تهران به نام این آدمه چون مال اون بود.
      دایی دکتر مصدق هم میشد.
      نزدیک به بیست تا بچه داشت که هر کدومشون یکی از بزرگان این مملکت شدند.
      یکی از دخترهاش هم شد زن برادر صادق هدایت.
      یکی دیگشون زن رزم آرا همون نخست وزیری شد که ترورش کردند.
      یکی از پسراش نصرت الدوله بود که قرار بود جانشین احمد شاه بشه
      و سلسله ی قاجاریه تمام بشه اما ماشینش تو راه تهران خراب شد
      و نرسید به مجلس و فکر کردند انصراف داده و رضا شاه انتخاب شد
      یکی دیگه از پسراش منوچهر فرمانفرماییان وزیر نفت محمد رضا شاه بود
      و کسی بود که از طرف ایران معاهده ی اوپک رو امضا کرد.
      یکی ازدخترهاش هم مریم فیروز بود که شد زن کیانوری و نفر سوم حزب توده ی ایران شد
      و همین چند سال پیش در تهران درگذشت.
      سال 1304 اینهمه آدم از کوچیک و بزرگ پای سفره. واقعا برکت داشت.
      به نظر شما سال 1391 اگه قرار بود اینهمه آدم سر سفره باشن.
      بیخیال......حتی فکرشم نمیشه کرد.
      اما خودمونيم اگه اين بابا زنده بود بالاي چندین ميليون يارانه مي گرفت!

      (ارسال از دوست خوبمون می زا)

      فال روز ( 12 شهريور - 2 Sep )

      http://taklink.com/wp-content/uploads/2012/08/140398.jpg
      .

      برای دیدن ادامه مطلب کلیک کنید!

      بهترین عکس های 100 سال اخیر - 5

      در اینجا مجموعه ای از بهترین عکس هایی را مشاهده می کنید که در 100 سال اخیر گرفته شده
      و مفاهیم والایی مثل تلخی جدایی، قدرت بی نظیر وفاداری و پیروزی روح انسان را به تصویر می کشند.

      5- ری لوییس، پلیس بازنشسته به دلیل شرکت در اشغال وال استریت در سال 2011 دستگیر شده است.

      http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/97/01.jpg

      (ارسال از دوست خوبمون مـُـهی)

      آخه فک و فامیله داریم؟

      تو عروسی یکی از فامیلا دلار میریختن رو سر عروس و داماد!
      حمله به دلارا سی مجروح به جا گذاشت! فرداش همه رفتیم صرافی یارو گفت دلارا تقلبیه!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      پسره فامیلمون رفته خارج 2 هفته با فیلتر شکن میرفته تو فیسبوک
      بعد از 2 هفته فهمیده نیازی به فیلتر شکن نیست!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      دارم غرمیزنم این چه قیافه ایه من دارم.
      عمه ام میگه غصه نخور زشتا خوش شانس ترن!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      دایی بابام (خدا بیامرز) وقتی ما رو نصیحت میکرد، می گفت : پدر مادراتون بهتون یه حرفی میزنن،
      تو روشون بگین چَشــــم، ولی تو دلتون بگین:پـــــــــَشـــــــــــــم! یا بگین کشک!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      دختر دایی بنده رفته دندونپزشکی عصب کشی کنه!
      طی 3 جلسه از درد دو بار با پا کوبیده به دکتر بدبختش، 4 بار زده تو سرش،
      دو بار دست دکتر رو چنگ زده خلاصه زده یارو رو لت و پار کرده!
      امروز همون دکتره اومد خواستگاریش: ایشالله همه جوونا خوشبخت شن!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      داداشم زندگیشو داده یه آیپد خریده اونوقت بابام به آیپدش میگه : پاره آجر!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      دختر خالم به بچش واسه اينكه شيريني زياد نخوره دندوناش خراب نشه گفته شيريني ها
      رو شمردم يدونش كم بشه ميزنمت. بچه هم وقتي همه خواب بودن رفته همه شيريني ها
      رو نصفه گاز زده كه تعدادش كم نشه!
      استعدادت تو حلقم!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      18 سال رفتیم خونه داییم عیدی نداد. امسال نرفتم به همه عیدی داده!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      مامانم آجیلارو واسه عید قایم کرده بود الان هرچی میگرده خودشم پیداش نمیکنه!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      بابام کچله. یه بار تو حموم به جای شامپو اشتباهی به سرش کف شوی شوما زده!
      بهش میگیم پدر من روی قوطی رو نخوندی نوشته کف شوی شوما؟
      میگه چرا خوندم، نوشته بود برای سطوح صاف!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      دعوت مودبانه ي بابام از من براي صرف شام : تَن لَشتو از پشت كامپيوتر جمع كن بيا پاي سُفره پهن شو!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      تو اخبار گفت چند نفر تو سوییس کشته شدن،
      مامانم برگشته میگه:"آخی طفلی ها دم عیدی چه بلایی سرشون اومد"
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      من هنوز سر اون عیدی هایی که ازم میگرفتن و میرفتن
      واسم حساب بانکی باز میکردن، اما هیچ وقت ندیدمشون با خونوادم درگیرم!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      مامانم داره به يه زنه آمريكايي هفت سينو توضيح ميده:
      It should be start with S like Apple !
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      یادش بخیر قدیمـا رو عیدی فک و فامیل حســـــاب باز میکردیم.
      امسال خیلـــی بهمون لطف کنن ماچمون میکنن!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      رفتم حمام بابام بهم میگه حدود 23 دقیقه حمام بودی که از این 23 دقیقه،15.30 صدای آب میومد.
      با توجه به اینکه هر 4.5 ثانیه 1لیتر آب مصرف میشه تو 204 لیتر آب مصرف کردی و با احتساب هر لیتر تقریبا 5 تومن،
      تو 1000 تومن از یارانه خودتو مصرف کردی. حواست باشه 44000 تومن دیگه بیشتر نمونده.
      راستی در 3 دقیقه اول صدایی نمیومد؛ بعدا در موردش توضیح میخوام!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      مامانم امروز با چشمای اشکـ آلود اومده طرفم و میگه : پسرم تو رو به جوونیت قسم،
      تو رو به روح پدر مرحومم قسم، تو رو به شیر خودم قسم، دیگه قاشق تو این ظرفای تفلونِ من نزن!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      عمه هام اومدن خونمون، سه تایی دارن پشت سر مادرشوهراشون حرف میزنن.
      دلم واسه مامانم میسوزه که نمیتونه تو بحثشون شرکت کنه!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      چند سال پيش چادر مادرمو سرم كردم و واسه خنده يهو مادر تا منو ديد جفت دستاشو رو به آسمون برد
      و از ته دل خدا رو شكر كرد و گفت خدا رو صد هزار مرتبه شكر كه دختر نشدی وگرنه هيچ امام و امام زاده ای
      هم نميتونست تو رو شوهر بده با اين دماغت!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      خواهرزادم کلاس اوله تکلیفشون اینه از ۱ تا ۹۰ بنویسن، حالا این خواهرزاده ما یه عدد مینویسه درازمیکشه
      یه غلت میزنه یه عدد دیگه یه کارتون می بینه یکی دیگه گرسنه میشه.
      میگم دایی اینجوری تا صبم تموم نمیشه میگه خسته ام میفهمی خسته!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      با مامانم رفتيم مغازه تعميرات تلفن كه تلفن بي سيم خونرو بديم درست كنن.
      يارو تلفن زده به پيريز بعد با موبايلش زنگ زد كه ببينه زنگ ميخوره يا نه.
      تلفن كه زنگ خورد مامانم به من ميگه اين آقاهه شماره مارو از كجا داشت؟
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      به خالم که آمریکا زندگی میکنه با کلی ذوق و شوق گفتم : خاله من خیلی دوس دارم بیام اونجا زندگی کنم.
      برگشته میگه: خب اینجا کسی رو داری بری پیشش؟
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      تلویزیون داره یه برنامه درباره علائم اعتیاد نشون میده.
      هر علامتی که میگه مامانم زیر چشمی با شک منو نگا میکنه.
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      با دختر خالم رفته بودیم بیرون، دوست پسرش ما رو دید اومد جلو گفت: این پسره کیه؟
      دختر خالم هم اومد تریپ شاخ و دفاع از من بیاد گفت: هر خری که هست به تو چه؟
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      پسر خالم کلاس دوم تو امتحانشون یه سوال داشتن
      که گفته بود: آیا میدانید رود هیرمند به کدام دریا میریزد؟ اینم نوشته بود: بله میدانم!
      معلم خوشش اومده بود نمره کامل داده بود.
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      به خواهرزادم که دوم دبستانه میگم : خوشحالیا، همش تعطیلی؟
      میگه: برو دایی واقعا تعطیلیا! اقتصاد کشور فلج شد رفت پی کارش،
      بعد بمن میگی خوشحالم؟ برو پلی استیشنتو بازی کن دایی!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      پسرم شش سالشه اومده با دوربين از من عكس گرفته
      ميگه : ميخوام بزرگ شدم به پسرم نشونش بدم بگم اين بابام بود!
      بهش ميگم: پسرت خودش منو ميبينه ديگه.
      ميگه: معلوم نيست! مگه من باباتو ديدم؟
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      ديشب نشستيم پاي ماهواره سريال عاشقانه ميبينيم.
      زن داداشم (كه نوعروسم هست) برگشته با عشوه به داداشم ميگه: مهرداد، اگه چي بشه تو منو ميبري طلاق ميدي؟
      داداشم خيلي جدي برگشته ميگه: اگه سكه برگرده به همون 400تومن!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      پسر داییم میگه خوش به حالت که تک فرزندی! میگم چرا؟
      میگه: واسه اینکه برا خوردن ته دیگ ماکارونی کسی نیست شریکت شه!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      نصفه شبي دارم درس ميخونم مادر اومده تو اتاق ميوه داد بهم.
      خواست بره بيرون گفت زبونتو ببينم! منم زبونمونو در آوردم يهو گفت سلام رکس.
      بعدم خوشحال و خندان رفت بيرون. نميدونم خنده و شادي به چه قيمت آخه؟
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      نشسته بودم سر کلاس مامانم بهم اس ام اس داد: 700 هزار تومن ترمی بابای بدبختت داره واسه دانشگاهت
      پول میده اونوقت تو سر کلاس گوشیتو چک میکنی ببینی کی اس ام اس داده الاغ؟
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      نصف شبی خواب بودم دختر خالم 5 سالشه اومده بیدارم کرده میگه خواب دیدم شرک داره منو میخوره.
      بعد با گریه میگه: برو سی دیشو بیار بشکونیم!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      خواب بودم، پسرداییم رفته سروقت گوشیم اسم خودشو به Irancell تغییر داده،
      روز و شب بهم SMS میده مشترک گرامی روز جهانی معلولین ذهنی بر شما مبارک!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      با بابام حرفم شده، میگه: واس خاطر چهل تومن یارانه باید این الدنگ رو تحمل کنیم!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      پسرخالم اومده خونمون میگه یه ماه دیگه میخوام برم ایتالیا!
      داداشم بهش گفت روزه ای؟
      پسرخالم گفت: آره
      داداشم: الان شکر زیادی خوردی روزت باطل شد!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      سر صبح از خواب بیدار شدم میگم : سلام بابای مهربونم.
      میگه: سلام گرگ بی طمع نیست باز پول میخوای؟
      پولاتو چه کار میکنی؟ نکنه معتاد شدی؟ بدبخت ترک کن؟
      بعد 5 دقیقه تیکه انداختن میگه شوخی کردم میخواستم خواب از سرت بپره!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      ساعت 5 دارم میرم بیرون به بابام میگم: 12 میام.
      میگه: آخه تو به درک، اون دختره صاحاب نداره؟!
      آخه فک و فامیله که داریم؟

      (ارسال از دوست خوبمون هوتن)

      تک آهنگ «مام وطن» از محسن چاوشی را دانلود کنید

      http://taklink.com/wp-content/uploads/2012/08/Mohsen-Chavoshi-Mame-Vatan.jpg

      راز خوشبختی من خفته در قلب من است / تو کجا می گردی قلب من این وطن است.

      برای دیدن ادامه مطلب و دانلود آهنگ کلیک کنید!

      عشق ورزیدن به خانواده در دنیای حیوانات!

      24
      http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/97/02.jpg

      (ارسال از دوست خوبمون مـُـهی)

      جدیدترین عکس های حسین یاری

      http://taklink.com/wp-content/uploads/2012/09/hosein-31.jpg

      حسین یاری بازیگری را از تئاتر و در سال ۱۳۶۰ آغاز کرد و در واحد دوبلاژ صدا و سیما به عنوان گوینده هم فعالیت کرده ‌است.
      با فیلم‌های دفاع مقدس شناخته شد که در این ژانر موفق بود و برای بازی در فیلم «آخرین مرحله» جایزه
      سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از ...

      برای دیدن ادامه مطلب و تصاویر کلیک کنید

      ابتکار

      .
      http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/97/03.jpg
      http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/97/04.jpg
      http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/97/05.jpg
      http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/97/06.jpg
      http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/97/07.jpg
      http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/97/08.jpg
      http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/97/09.jpg
      http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/97/10.jpg
      http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/97/11.jpg

      (ارسال از دوست خوبمون علیرضا)

      عــکـس بـرگـزیـده روز از نـگاه مـجـلـه نشنال جئوگرافیک!

      Ipanema, Brazil
      http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/97/14.jpg

      کــــاریـــکـــاتـــور روز

      صدور بنزین از جیب !!!!! ...
      (عنوان، توضیح، کاریکاتور و منبع از خبرآنلاین)
      ایران در میان 4 کشوری قرار دارد که پایین ترین درآمد سرانه را دارد
      اما به نسبت این درآمد، بنزین را گران تر از سه کشور دیگر بفروش می رساند.

      http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/97/13.jpg

      ( طرح از نعیم تدین )

      ربــــــاعـــــی روز

      دو بیتی های بـــــابـــــاطـــــاهـــــر عـریــان !!! ...
      ( دوبیتی 11 )

      http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/86/13.jpg?

      شیرمردی بدم دلم چه دونست / اجل قصدم کره و شیر ژیونست
      ز موشیر ژیان پرهیز می‌کرد / تنم وا مرگ جنگیدن ندونست

      بگذاريد اين ايميل به حيات خود ادامه دهد و براي دوستان خود Forward كنيد ...

      لطفا این داستانهای کوتاه را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار را انجام ندادید، نگران نباشید، هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد، شما تنها این فرصت را که به دنیای شخص دیگری با این مطلب روشنایی بیشتری ببخشید، از دست خواهید داد، کسی چه می داند، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون بیشترین نیاز را به خواندن این مطلب داشته باشد.

      خوشبخت ترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت سازد.. اشو زرتشت