رنگ خدا | سوتی های شیرین | دستمزد یک "نه" | وفای سگ | ا نواع اسم دختر | جادوی تصو یری

  • ArDalan
    Message 1 of 1 , Aug 3, 2012

      Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
      Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
      Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

       لینک های جذاب روزانه

      نیمه گمشده خودتون رو پیدا کنید !
      روش جدید یادگیری زبان انگلیسی بدون نیاز به کلاس
      بزرگترین سایت همسریابی ایرانی
      عینک ری بن فقط 23 هزار تومن
      محصولات زناشوئی با مجوز بهداشت
      کلید مکالمات زبان انگلیسی
      فیلم بدون سانسور فقر و فحشا +رسوایی و پارتی های شبانه دختران
      بانك پروژه و پايان نامه دانشجويي + بهترين طرح هاي توجيهي
      عوارض استفاده از حالت دهنده های مو را جدی بگیرید !
      جدید ترین و منحصر بفردترین mp3 player موجود در جهان
      عکس دختــر ایرانى سوار بر بهترین ماشین جهان!
      مردی که حیوانات مرده را می خورد / عکس
      عکسی از امیر جعفری با هیکل آرنولدی
      عکس کمیاب از جواد خیابانى در دوران جوانى وقتى گلر بود !!!
      ام پي تري پلير آيپاد + رم 8 گيگ فقط 15هزار تومان + هديه ويژه
      عکس سوتی فوق العاده شبکه سه در ماه رمضان !!
      بهداد سلیمی، قویترین مرد جهان در لندن / عکس
      چهره زیبای روناک یونسی در یک فیلم تاریخی
      تولد نوزاد بسیار عجیب با مغز خارج از جمجمه! +عکس
      عکس های جدید مهراوه شریفی نیا – مرداد ۹۱
      پرش های مرگبار از دیوار بندرگاه به داخل دریا
      عکس جدید و زیبا از روناک یوسفی در صحرا
      دختر شایسته بلغارستان در سال 2012 + عکسهای زیبا و جذاب از او
      غیرعادی‌ترین اندام المپیک + عکس
      مجسمه هایی که باعث وحشت مردم در خیابان شده اند
      هدیه باورنکردنی حاکم دبی به همسر جدیدش / عکس
      عکس دسته جمعی دختران دبیرستانی ۷۹ سال پیش / تهران
      معروف ترین دخترهای دهه شستی را بشناسید
      نوجوان همجنس‌گرا دوست خود را با چاقو کشت
      حمله به دانشجوى دختر با ضربات چاقـــو در دانشکده سمــا !
      ماساژ با ساتور،وحشتناک و عجیب به روش چینی

      رنگ خدا

      - مامان! یه سوال بپرسم؟
      زن كتابچه سفید را بست. آن را روي ميز گذاشت : بپرس عزيزم .
      - مامان خدا زرده ؟!!
      زن سر جلو برد: چطور؟!
      - آخه امروز نسرين سر كلاس مي گفت خدا زرده !
      خوب تو بهش چي گفتي؟
      - خوب، من بهش گفتم خدا زرد نيست. سفيده !!! مكثي كرد: مامان، خدا سفيده؟ مگه نه؟
      زن، چشم بست و سعي كرد آنچه دخترش پرسيده بود در ذهن مجسم كند. اما، هجوم رنگ هاي مختلف به او اجازه نداد...
      چشم باز كرد و گفت: نمي دونم دخترم. تو چطور فهميدي سفيده؟
      - دخترک چشم روی هم گذاشت. دستانش را در هم قلاب کرد و لبخند زنان گفت: آخه هر وقت تو سياهي به خدا فكر مي كنم، يه نقطه سفيد پيدا ميشه...
      زن به چشمان بی فروغ و نابینای دخترک نگاه کرد و دوباره چشم بر هم نهاد و بی اختیار قطره ای اشک از گوشه چشمانش ...

       مهناز افشار

      مهناز افشار بازی را با مجموعه تلویزیونی عشق گمشده در سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و پس از آن با فیلم دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت.شباهت بیش از حد او به فائقه آتشین . . .

      مهناز افشار

      عکس های بیشتر را اینجا ببینید

      لیلا اوتادی بهنوش طباطبایی هانیه توسلی الهام حمیدی شیوا ابراهیمی سپیده آتشین

      سوتی های شیرین شما

      آقا ما 7 سالمون بود
      اون موقع ویدیو خدایی بود واسه خودش
      یه شب ما به اتفاق خانواده نشستیم فیلم (( سوپر من )) و نگاه کردیم
      بعد از تماشای فیلم حال عجیب غریبی داشتم هم سنو سالای من درک میکنن حالمو !!!
      احساس قدرت میکردم احساس می کردم که منتخب بودم و خبر نداشتم ...
      خلاصه رفتیم تو حیاط تاب سواری تاب و روندیم و روندیم تا سرعت رسید به 140 بلند شدم ایستادم
       و مدل سوپرمن که دستاشو مشت می کرد و پرواز میک
      رد شدم و چشمام و بستم و رفتم ........
      چشمام و که باز کردم خودم و رو تخت بیمارستان دیدم و خانواده محترم به همراه بچه های محل و تعداد کثیری از هوادارا همه دورم حلقه زده بودن ....
      سرتون و درد نیارم واسه اینکه به زندگی عادی برگردم 1 ماه تحت مراقبت های ویژه بودم و بعد از اون تا سالها تو محل و در و همسایه و فامیل ملقب به (( امیر سوپر من )) بودم

      * * * * * * * * * * *

      پدر بزرگم خیاطه یه روز تعریف میکرد که یه گدا اومد مغازه منم گفتم پول ندارم اونم گفت پس شلوار بده
      :ندارم
      :پس کت بده
      :ندارم
      میگه یه نگاهی بهم کرد گفت پس مغازه رو ببند با هم بریم گدایی
      من:l
      اون:)

      * * * * * * * * * * *

      یادم میاد 6-7 سالم بود فک و فامیل خونمون ناهار جمع بودن خلاصه موقع ناهار بود که با بچه های فامیل دیدیم داییم یه طوری نشسته شلوارش از پشت رفته پایین اون خط مبارک باسنش افتاده بیرون با یه جنگل پشمو پیلی ! منم از همه بچه ها کوچیکتر بودم اونا هم منو شیر کردن که یه لیوان آب بریزم اون تو ! ازونا اصرار از من انکار خلاصه با وعده و وعید خر شدم رفتم ماموریت رو انجام دادم ! آقا دایی مارو میگی اینگار که برق سه فاز گرفتتش سر سفره :)
      منم کتکی خوردم از بابام که دیگه فرق خر با خان دایی رو تشخیص نمیدادم او بچه های فامیل هم به هیچ کدوم از وعده و وعیدا عمل نکردن نامردا :( !

      * * * * * * * * * * *

      چند هفته پیش یه فکری به ذهنم رسید خودم خیلی باش حال کردم
      برنامه ای رو که اجرا کردم این بود.
      اول یک برنامه تغییر صدا dl کردم که صدامو تغییر بدم و باهاش صدا مجری رادیو در بیارم . خلاصه سوالارو با صدای اوون یارو پرسیدم بعد خودم جواب سوالاشو با صدای خودم دادم
      سوالا هم در مورد این بود که مثلا من یه اختراع مهم کردم...
      خلاصه این فایل آماده شد و ریختم رو گوشیم
      رفتم پیش خانواده گفتم رادیو ساع
      ت 3/5 بام مصاحبه کردن
      بابام هنگ کرد و می پرسید برا چی آخه؟
      گفتم حالا می بینید دیگه
      ساعت 3/5 شد با FM transmitter اجراش کردم
      رادیو آوردم و گذاشتم رو اون موج
      آقا بابام بنده خدا بدجور شوکه شد (اینم بگم از این چیزا استفاده نمی کنه سنش بالاس) آخرش اشک شوق می ریخت می گفت بابا فرمول این چیزیو که ساختی به کسی نگی ...

      * * * * * * * * * * *

      پشت فرمون بودم داشتم از یه کوچه تنگ رد میشدم که یهو یه ماشینه از پارکینگ اومد بیرون مجبور شدم وایسم تا اون بره (چون ماشینش نصف کوچرو گرفته بود)، رانندش یه دختره بود...
      پیاده شد از ماشین که بره در پارکینگ رو ببنده منم وایساده بودم که بیاد بشینه تو ماشین راه بیوفته منم حرکت کنم...
      یهو دیدم دوست دخترم داره زنگ میزنه!!! گوشیو برداشتم گفتم جانم؟؟؟
      گفت کجایی؟؟ گفتم تو خیابون... دوست دخترم: دروغ
      میگی، پس چرا صدا خیابون نمیاد؟؟ یه بوق بزن ببینم؟؟
      منم یه بوق زدم یهو اون دختره راننده اون ماشینه که از پارکینگ اومده بود بیرون داد زد که : واایــــسا دیگــــــــه گل پسر الان در رو میبندم میام...
      دوست دخترم: ااااااای کثااافت بیشرف صدای کی بود؟؟؟ با کدوم ... خانومی رفتی تو خونه که داره در پارکینگو میبنده بیاد؟؟؟ خیلی آشغالی دیگه زنگ نزن به من عـــــوضی...

      * * * * * * * * * * *

      پسر عمم با یه دختره دوس شده بود فک کنم اولین بارش بود؛ میخواستن برن کافی شاپ؛ بهم اس داد گفت چی بخوریم که هم باکلاس باشه هم ارزون؛ من فینگلیش اس دادم moz bastani (موز بستنی) بخور؛ رفته بود هرکافی شاپی پرسیده بود بهش خندیدن گفتن نداریم؛آخرش فهمیدم میگفته موز باستانی دارین؟
      یعنی اینا لکه ننگ فامیلنا

      نیوشا ضیغمی

      نیوشا ضیغمی (متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر و تهیه کننده زن ایرانی است. وی در فیلم‌های متعددی ایفای نقش کرده‌است و اولین تجربه وی در عرصه تهیه کنندگی سرمایه گذاری بر روی فیلم پرتقال خونی به همراه همسرش آرش پولاد خان می باشد.

      نیوشا ضیغمی

      عکس های بیشتر را اینجا ببینید

      دستمزد یک "نه" ساده

      دستمزد "نه گفتن" یک اَبَر ستاره به درخواست هم میهنانش!
      عکس-ابی و همسر(سلطان صدا و ملکه تصویر)همراه خانواده در هواپیمای شخصی عازم بدروم-ترکیه
      توضیح-این هواپیما Airbus380-P که جدیدترین مدل هواپیمای شخصی ایرباکس می باشد، همراه با یک خلبان مجرب سوئیسی ویک کمک خلبان زن اسکاتلندی، از طرف شیخ دوبی در شب تولد ابی به او هدیه داده شده. جالب است بدانید که قرارد این دو خلبان به صورت Lifetime می باشد و طبق این قرار داد ایشان موظفند تا آخر عمر در هر لحظه از شبانه روز در اختیار ابی و خانواده او باشند. قیمت این فوق هواپیما به همراه دو خلبان آن حدود 15 میلیارد دلار تخمین زده شده است. البته دلیل این بذل و بخشش بدون توجیه لازم به ذکر نیست!

      (توی کنسرت دوبی مردم ازش خواستن خلیج فارس رو بخونه ، نخونده گفته اگه بخونم دیگه تو دوبی اجازه کنسرت بم نمیدن)

      ارسال از مهدی

      وفای سگ !

      پدر بزرگ من حکیم بود. او در دوران پیری اش به یکی از شهرستان ها رفت و در آن جا اقامت کرد. برای معالجه بیمارانش و رفتن به آبادی های اطراف، یک ارابه تک اسبی داشت و یک سگ هم نگهداری می‌کرد. اسب و سگ همدیگر را خیلی دوست داشتند. به یکدیگر اخت شده بودند و با هم بازی می کردند. پدربزرگم وقتی سوار ارابه اش می شد و به راه می افتاد، سگ نیز دنبال ارابه حرکت می کرد.

      گاهی پدربزرگم که می دانست باید به جاهای دوری برود، برای این که سگش خسته نشود، به ما سفارش می کرد که سگ را در طویله ببندیم تا دنبال ارابه نرود. ما هم همین کار را می کردیم ولی وقتی پس از یکی دو ساعت او را آزاد می کردیم، جای پاهای اسب را بو می کرد و به راه می افتاد. همیشه آن قدر می رفت تا بالاخره اسب را پیدا میکرد .

      مدتی به این منوال گذشت تا این که پدربزرگم بر اثر کهولت دیگر قادر به رفتن به آبادی های دیگر و معالجه بیماران نبود. پس تصمیم گرفت ارابه را به همراه اسبش بفروشد. خریدار ارابه، چندین شهر دورتر اقامت داشت و می خواست اسب و ارابه را به آن جا ببرد. ما چون می دانستیم سگ مان هم به دنبال آن ها می رود، او را به مدت 3 روز بستیم. در این مدت سگ خیلی بی تابی می کرد ولی تصمیم نداشتیم او را باز کنیم.

      تا این که بعد از 3 روز بالاخره او را آزاد کردیم. به محض آزاد شدن، سگ شروع کرد به دنبال اسب گشتن.
       او به جاهای بسیار دور می رفت و بی نتیجه باز می گشت.

      حدود 15 روز مداوم، کار هر روز سگ مان همین بود. تا این که یک روز رفت و دیگر برنگشت.
      هر کجا را که فکر می کردیم، به دنبالش گشتیم ولی هیچ نشانی از او نبود.
      تا این که حدود یک ماه و نیم بعد، خبر سگ مان را از خریدار ارابه شنیدیم.
      سگ مان بعد از طی مسافت 600 کیلومتر، سرانجام اسب را پیدا می کند و به داخل خانه ای که او در آن جا بوده می رود.
      وقتی از در خانه وارد می شود، چنان خسته بوده که زیر پاهای اسب افتاده و همان جا می‌میرد . .
      .

      تولبار الکسا

      دانلود نوار ابزار جدید و معروف الکسا Alexa Toolbar
      این نوار ابزار که یکی از قوی ترین تولبار های موجود میباشد بر روی مرورگر شما نصب شده و امکانات زیادی را در دسترس شما قرار میدهد .

      از جمله این امکانات :
      امکان جستجو در تمامی سایت های اینترنت به صورت قوی
      امکان جستجو مستقیم در سایت هایی مثل Wikipedia وگوگل , Amazon , .. بدون باز کردن Page
      ثبت نکات مربوط به سایت های مشاهده شده و مشاهده ی رتبه ی سایت ها در جهان
      دسترسی آسان (shortcut ) به شبکه های اجتماعی مثل Facebook وTwritter و ..
      جدیدترین اخبار سایت Alexa و ..

      DOWNLOAD HERE

      به شما پیشنهاد میکنم حتما از این ابزار استفاده کنید چرا که حتی اگه ازش خوشتون نیار به راحتی میتونید غیر فعالش کنید
      حجم این افزونه کمتر از 300 کیلوبایت هست (کمتر از نیم مگابایت | یک دهم حجم یک موزیک!)

      نرگس محمدی

      نرگس محمدی ، (۱۱ فروردین ۱۳۶۵، اردبیل)، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است.
       نرگس ابتدا در تئاتر توانست توانمندی خود را نشان دهد. اولین حضور سینمایی وی فیلم ریسمان . . .

      نرگس محمدی

      عکس های بیشتر از نرگس محمدی

      انواع اسم دختر

      خوردنی باشد: مثل عسل
      ساعات مختلف روز: مثل پگاه، سپیده، سحر
      اسم جک و جونور باشد!
      اعم از پرنده: مثل پرستو، درنا…
      حشره: مثل پروانه
      چهارپا: مثل غزال
      اسم علف باشد: مثل ریحانه، پونه و…
      اسم مکان باشد: مثل صحرا، دریا، خاور، ایران
      خیس باشد: مثل شبنم، دریا، ساحل، باران
      و کلا هر اسمی تو این مایه ها باشد اسم دختر و در غیر این صورت اسم پسر می باشد ... !!!

      عجیب ترین جادوی تصویری ! آیا دیوانه شده ام؟!

      به عکس بالا نگاهی بیندازید ، به نظرتان خطهای قرمز بر روی ساختمانها چگونه کشیده شده اند؟
      احتمالاً جواب شما این است: به راحتی
      خطها توسط برنامه ای مانند فتوشاپ به عکس بالا و فقط در عرض چند دقیقه کشیده شده اند
      البته باید بگویم اگر جوابتان این است کاملاً در اشتباه هستید
      زیرا این خطوط واقعاً بر روی دیوارهای ساختمانهایی که می بینید نقاشی شده اند! و اینکار به نوعی انجام شده که شما وقتی در یک نقطه خاص (معمولاً روبرو ) قرار می گیرید به نوعی متصل به نظر بیایند ...
       انگار که معجزه ای به وقوع پیوسته یا اینکه دیوانه شده اید!!!!
      باور نمی کنید؟ این ساختمانها را از زاویه دیگر ببینید:

      و در اینجا نمونه های دیگری از این هنرنمایی معجزه نما ببینید:

      بگذاريد اين ايميل به حيات خود ادامه دهد و براي دوستان خود Forward كنيد ...

      لطفا این داستانهای کوتاه را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار را انجام ندادید، نگران نباشید، هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد، شما تنها این فرصت را که به دنیای شخص دیگری با این مطلب روشنایی بیشتری ببخشید، از دست خواهید داد، کسی چه می داند، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون بیشترین نیاز را به خواندن این مطلب داشته باشد.

      خوشبخت ترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت سازد.. اشو زرتشت

      web counter