مربی مهدکودک و چکمه ها | م ن اگه خدا بودم | پدر | یه ک م لبخند | آرزوی محال | یک د استان زیبا | سونامي ابرها

  • ArDalan
    Message 1 of 1 , May 1, 2012

      Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
      Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
      Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

       لینک های جذاب روزانه
      محصولات زناشوئی با مجوز بهداشت

      بزرگترین فروشگاه فیلم های بلوری و 3Dبرای تلوزیون های سه بعدی
      یک گام تا شغل مناسب !
      مجموعه پرفروش جدیدترین کارتون ها و انیمیشن ها تا سال 2012
      اقدام باورنکردنی دختر ۲۸ ساله برای جلب توجه !!!
      تجاوز مجری مشهور تلویزیون به دو زن
      پرفروش ترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل

      بازداشت دختری که با خالکوبی خود را نماینده خدا می نامید +عکس
      گلچیی کامل و بی نظیر از انواع نمونه قرارداد و قوانین حقوقی

      حمید لولایی در جوانی +عکس
      زنان و مردان معتاد + عکسهای تکاندهنده
      نتیجه تبلیغ در نماز جمعه ! + عکسهای جالب

      سفرنامه بانکوپولو / بانک سامان شعبه صادقیه ...
      چهره زیباترین دختر هندی پس از ۵۰ سال! +تصاویر
      این زن ناامید به لطف " یوتویوب" میتواند بیشتر زنده بماند
      مستند جنجالی فقر و فحشا + تغییر جنسیت و شیطان پرستی در ایران

      زن ماساژری که میلیاردر شد+عکس

      عکس شلاق زدن یک زن به اتهام ارتباط نامشروع جنسی
      جارو برقي ماشين + هديه ويژه فقط 16 هزار تومان( فقط 3 روز)
      ام پي تري پلير آيپاد - فقط 15 هزار تومان ( فقط به مدت 3 روز)
      زیباترین زن سال 2012 انتخاب شد ! + تصاویر
      هیجان انگیزترین اتفاق زندگی آنجلینا جولی! + عکس
      زیباترین و جذابترین دختر انگلیس فروشنده چیپس شد ! + عکس

      مردی که حین عمل جراحی بیدار شد !!

      زیباترین و معروفترین مدل فرانسه مسلمان شد + عکس
      تصویر رز ، زیباترین دختر دانشجو !

      عکس/ تصادف پورشه با تابلو توقف ممنوع

      زنی که خود را اولین خواننده رپ زن در جهان عرب معرفی کرد+عکس
      خبرساز شدن اولین مردی که به طور طبیعی ۳بچه بدنیا آورد! +عکس
      عکسهای بی حجابی و فساد در کلاس های مختلط !!

      مربی مهدکودک و چکمه ها

      خانم جوانی که در کودکستان برای بچه های 4 ساله کار میکرد میخواست چکمه های
      یه بچه ای رو پاش کنه ولی چکمه ها به پای بچه نمیرفت بعد از کلی فشار...و خم و راست شدن،
      بچه رو بغل ميكنه و ميذاره روی میز، بعد روی زمین بلاخره باهزار جابجایی و فشار چکمه ها
      رو پای بچه میکنه و یه نفس راحت میکشه که ...
      هنوز آخیش گفتن تموم نشده که بچه ميگه این چکمه ها لنگه به لنگه است .

      خانم ناچار با هزار بار فشار و اینور و اونور شدن و مواظب باشه که بچه نیفته هرچه تونست کشید
      تا بلاخره چکمه های تنگ رو یکی یکی از پای بچه درآورد .
      گفت ای بابا و باز با همان زحمت زیاد چکمه ها رو این بار دقیق و درست پای بچه کرد که لنگه به لنگه نباشه ولی با چه زحمتی که بوت ها به پای بچه نمیرفتن و با فشار زیاد بلاخره موفق شد که بوت ها رو پای این کوچولو بکنه
      که بچه ميگه این بوتها مال من نیست.

      خانم جوان با یه بازدم طولانی و کله تکان دادن که انگار یک مصیبتی گریبانگیرش شده. با خستگی تمام نگاهی به بچه انداخت و گفت آخه چی بهت بگم. دوباره با زحمت بیشتر این بوت های بسیار تنگ رو در آورد.

      وقتی تمام شد پرسید خب حالا بوت های تو کدومه؟ بچه گفت همین ها بوت های برادرمه ولی مامانم گفت اشکالی نداره میتونم پام کنم....
      مربی که دیگه خون خونشو میخورد سعی کرد خونسردی خودش رو حفظ کنه و دوباره این بوتهایی رو که به پای این بچه نمیرفت به پای اون کرد یک آه طولانی کشید وبعد گفت

      خب حالا دستکشهات کجان؟
      توی جیبت که نیستن.

      بچه گفت توی بوتهام بودن دیگه !!!

      ساره بیات

      ساره بیات سال ها قبل كارش را با تئاتر شروع كرد و رشته تحصیلی اش هنر بوده است. وی در سال 1379 و در جشنواره پلیس جایزه بهترین بازیگری زن را برد. نخستين کار تصويری ساره بیات حضور در مجموعه تلويزيوني "يک مشت پر عقاب " بود که در کنار هنرمندان بزرگي همچون رضا کيانيان ، پرويز پورحسيني و هرمز هدايت توانست به ايفاي نقش بپردازد.

      ساره بیات

      عکس های بیشتر از ساره بیات

      حمید گودزی و همسرش نیوشا ضیغمی مرجان سپهری حنانه شهشهانی حضور لیلا حاتمی به عنوان داور در جشنواره فیلم مراکش 2011 لیلا بلوکات

      من اگه خدا بودم

      من اگه خدا بودم زیر بغل آدما مو نمی‌کاشتم!
      من اگه خدا بودم این سیستم مسخره ی عادت ماهیانه رو از رو خانوما برمیداشتم.
       اینجوری هم خانوما دوباره دوستم داشتن، هم آقایون!!!!! ( کف و سوت ملت... )

      اگه من خدا بودم ، به ابراهیم میگفتم به جای این که خونه ام رو تو صحرای عربستان بسازه ، بره یه جایی تو سواحل هاوایی بسازه.
      من اگه خدا بودم سیگار رو عامل اصلی سرطان قرار نمی دادم.
      من اگه خدا بودم، یعنی زندگی‌ای داشتیدا، زندگی ی ی ی.....
      من اگه خدا بودم وقتش رو بیشتر میکردم.
      من اگه خدا بودم برای تماس با من لازم نبود عربی حرف بزنن.
      من اگه خدا بودم کار به اینجاها نمیکشید......!!!
      من اگه خدا بودم یه بار RESET می کردم؛ زندگیِ خیلیا هَنگ کرده...
      من اگه خدا بودم همون سیستم قدیمی چندخدایی رو دوباره راه می انداختم.
       اونوقت اینجوری مجبور نبودم یه نفری همه ی مسئولیت رو قبول کنم!

      من اگه خدا بودم، این آدرس ایمیلم بود: GOD@...
      من اگه خدا بودم ایران رو تو اروپا می‌آفریدم، حوالی اسپانیا و ایتالیا!
      من اگه خدا بودم خیلی شکر میکردم که خدام..... آخه بنده ها خیلی بدبختن...
      من اگه خدا بودم هر چند وقت یکبار نشست عمومی برگزار می‌کردم و از مردم برای کارهای خودم نظرسنجی می‌کردم!
      من اگه خدا بودم وقتی بنده مو سرویس میکردم دیگه توقع شکرگزاری ازش نداشتم!

      آکواریوم زیبای لاگنبیچ

      آکواریوم لاگنبیچ در کالیفرنیا که بیش از 500 نوع آبزی را در خود جای داده است . . .

      آکواریوم لاگنبیچ

      عکس های بیشتر از آکواریوم زیبای لاگنبیچ

      یه کم لبخند ؟

      مامان بزرگم نذر کرده بود دانشگاه قبول بشم 30 جزء قرآن رو بخونه من دانشگاه قبول شدم 2 جزء بیشتر نخوند بهش میگم عزیز فقط 2 جزء خوندی که؟!! اونم میگه : اون رشته ای که تو قبول شدی 2 جزئشم زیادیه!!!

      مناجات یارو با خدا.خداوندا گناهان مرا فقط تو دیدی توهم شتر دیدی ندیدی!

      اگر دیدی کسی حالش خرابه بدان که چاره اش یک دست کبابه! اگر دیدی کسی چون باد میرفت بدان یارانه دادن بانک میرفت.

      طرف میره خواستگاری از دختر خوشش نمیاد به بابای دختره میگه ما میریم یه دور میزنیم برمیگردیم.. شما تا ساعت چند بازید؟؟؟؟

      میدونی چرا با ازدواج دین آدم کامل میشه؟؟
      چون تا قبل ازدواج فکر میکنه دنیا بهشته .... اما بعدش به جهنم هم اعتقاد پیدا میکنه!

      کنکوری های عزیز هیچ کس از شما توقع نداره! امید امام هم به دبستانی ها بود.

      تا وقتی مجردی هرکی بهت میرسه میگه: توکه همه چی داری چرا ازدواج نمیکنی؟
      وقتی ازدواج کردی هرکی بهت میرسه میپرسه: توکه همه چی داشتی چرا ازدواج کردی!!!؟؟؟

      یارو میره ماشینشو بیمه میکنه ریئس بیمه میگه انشاالله از بیمت استفاده نکنی یارو هم میگه انشاالله توهم خیری از این پول نبینی!!!

      این سوال مدتیه ذهنم رو به خودش مشغول کرده: این عربها "چ" ندارن، چه طوری عطسه می‌کنن؟

      یارو میره یخ بخره پول کم میاره به یخ دست میزنه میگه از این سردتر نداری؟

      ادبیات آقایون هنگام زمین خوردم خانوم ها:
      دوران نامزدی:
      الهی بمیرم چیزیت که نشد
      1سال بعدازدواج:
      عزیزم بیشترمواظب باش
      3سال بعد ازدواج
      مگه کوری جلوپاتونگاه کن
      5سال بعدازدواج:
      آخیش دلم خنک شد

      یارو از دوستش میپرسه توکه چشم کجاست؟ دوستش میگه چشم که توک نداره.میگه پس چرا خواننده میخونه توکه چشمات خیلی قشنگه!!!!

      زن به شوهرش میگه : تو هندوستان یک زن رو به قیمت یک گوسفند فروختند.. به نظر تو این بی انصافی نیست؟؟؟ شوهره میگه : نه اگه زن خوبی باشه می ارزه...

      زن از شوهرش می پرسه: عزیزم ، تو منو دوست داری؟
      مرد میگه : خوب معلومه عزیزم ، اگه دوست نداشتم چطور می تونستم هر شب بیام خونه پیشت وقت و عمرم رو تلف کنم!!!

      به غضنفر میگن بابات چند سالشه ؟ میگه نمیدونم خیلی وقته داریمش!

      اولی : من حافظ کل قرآن هستم!
      دومی : از این قرآن کوچیکا یا بزرگا؟!!!!

      غضنفر باباش آتیش میگیره میره ملاقات میگه: بخش پدرسوخته ها کجاست؟

      غضنفر به زنش میگه 4 تا حیوون بگو که با خ شروع میشه ؟ زنش جواب میده:
      1 – خودت.
      2 – خواهرت .
      3 – خیرندیده مادرت.
      4 – خدا بیامرز پدرت.

      یارو زن صیغه می کنه، رفیقش میگه: مبارکه ازدواج کردی؟
      یارو میگه: نه بابا،‌دائمی نیست. از این اعتباریاس

      خسیس مهمون براش میرسه میگه اگه شام نخوردید مرغ هست بگم تخم کنه!

      یارو توی خیابون زل زده بوده به یه دختره، یه پیرمردی بهش میگه: مگه تو خودت خواهر و مادر نداری؟
      طرف میگه: چرا، ولی به این خوشگلی نیستند

      آرزوی محال

      یک داستان زیبا

      ما در سالن غذاخوری دانشگاهی در اروپا هستیم. یک دانشجوی دختر با موهای قرمز که از چهره‌اش پیداست اروپایی است، سینی غذایش را تحویل می‌گیرد و سر میز می‌نشیند. سپس یادش می‌افتد که کارد و چنگال برنداشته، و بلند می‌شود تا آنها را بیاورد. وقتی برمی‌گردد، با شگفتی مشاهده می‌کند که یک مرد سیاه‌پوست، احتمالا اهل ناف آفریقا (با توجه ...به قیافه‌اش)، آنجا نشسته و مشغول خوردن از ظرف غذای اوست!

      بلافاصله پس از دیدن این صحنه، زن جوان سرگشتگی و عصبانیت را در وجود خودش احساس می‌کند. اما به‌سرعت افکارش را تغییر می‌دهد و فرض را بر این می‌گیرد که مرد آفریقایی با آداب اروپا در زمینۀ اموال شخصی و حریم خصوصی آشنا نیست. او حتی این را هم در نظر می‌گیرد که شاید مرد جوان پول کافی برای خرید وعدۀ غذایی‌اش را ندارد. در هر حال، تصمیم می‌گیرد جلوی مرد جوان بنشیند و با حالتی دوستانه به او لبخند بزند. جوان آفریقایی نیز با لبخندی شادمانه به او پاسخ می‌دهد.

      دختر اروپایی سعی می‌کند کاری کند؛ این‌که غذایش را با نهایت لذت و ادب با مرد سیاه سهیم شود. به این ترتیب، مرد سالاد را می‌خورد، زن سوپ را، هر کدام بخشی از تاس کباب را برمی‌دارند، و یکی از آنها ماست را می‌خورد و دیگری پای میوه را. همۀ این کارها همراه با لبخندهای دوستانه است؛ مرد با کمرویی و زن راحت، دلگرم‌کننده و با مهربانی لبخند می‌زنند.

      آنها ناهارشان را تمام می‌کنند. زن اروپایی بلند می‌شود تا قهوه بیاورد. و اینجاست که پشت سر مرد سیاه‌پوست، کاپشن خودش را آویزان روی صندلی پشتی می‌بیند، و ظرف غذایش را که دست‌نخورده روی میز مانده است.

      توضیح پائولو کوئلیو:
      من این داستان زیبا را به همۀ کسانی تقدیم می‌کنم که در برابر دیگران با ترس و احتیاط رفتار می‌کنند و آنها را افرادی پایین‌مرتبه می‌دانند. داستان را به همۀ این آدم‌ها تقدیم می‌کنم که با وجود نیت‌های خوبشان، دیگران را از بالا نگاه می‌کنند و نسبت به آنها احساس سَروَری دارند.(جيگرهاي من اين احساس پائولوست ها\ نه من! به خودتون نگيريد جان مادرتان!)

      چقدر خوب است که همۀ ما خودمان را از پیش‌داوری‌ها رها کنیم، وگرنه احتمال دارد مثل احمق‌ها رفتار کنیم؛ مثل دختر بیچارۀ اروپایی که فکر می‌کرد در بالاترین نقطۀ تمدن است، در حالی که آفریقاییِ دانش‌آموخته به او اجازه داد از غذایش بخورد، و هم‌زمان می‌اندیشید: «این اروپایی‌ها عجب خُل‌هایی هستند!»

      شهاب كسرايي

      شهاب كسرايي در رشته مهندسي عمران درس خوانده و فنون بازيگري را نزد امين تارخ و آتيلا پسياني فراگرفته است. كسرايي در اولين تجربه بازيگري‌اش در سريال روزگار قريب، نقش محمد قريب را در سن جواني بازي كرد. وي اخيرا در سريال "بانو" به كارگرداني فريد سجادي حسيني در نقش شهاب به ايفاي نقش پرداخته است.

      شهاب كسرايي

      ادامه عکس های شهاب کسرایی

      .: آرشیو داستانهای جالب :.

      پسر سياستمدار

      سو تفاهم

      همسر فداکار

      سورپرایز

      اونیفرم ضد فحش

      زن احمق

      یه خری پیدا شد

      تنهایی یعنی ...

      یک آرزو

      ایمیل از دیار باقی

      پسر مستضعف

      بــــابــــام

      امشبم عروسیشه...

      امشبم عروسیشه...

      اوایل حالش خوب بود؛ نمیدونم چرا یهو زد به سرش. حالش اصلاً طبیعی نبود. همش بهم نگاه میكرد و میخندید. به خودم گفتم: عجب غلطی كردم قبول كردم‌ها.... اما دیگه برای این حرفا دیر شده بود. باید تا برگشتن اونا از عروسی پیشش میموندم. خوب . . .

      ادامه مطلب

      زرنگتر از اصفهانی ها

      زرنگتر از اصفهانی ها

      چند شب پیش در میان مریض ها منشی ام وارد شد گفت یک آقایی که ماهی بزرگی در دست دارد آمده است و می خواهد شما را ملاقات کند.یک مرد میانسال با یک لهجه شدید رشتی وارد شد و در حالی که یک ماهی حدودا . . .

      ادامه مطلب

      مکر زنان

      مکر زنان

      آورده اند مردی بود که پیوسته تحقیق ِ مکرهای زنان می کرد و از غایت غیرت ،هیچ زنی رامحل اعتماد خود نساخت و کتاب حیل النساء " (مکرهای زنان) را پیوسته مطالعه می کرد. روزی در هنگام سفربه قبیله ای رسید وبه خانه ای مهمان . . .

      ادامه مطلب

      تلخ در قصابی

      تلخ در قصابی

      توی قصابی بودم که یه پیرزن اومد تو و یه گوشه وایستاد . یه آقای خوش تیپی هم اومد تو گفت: ابرام آقا قربون دستت پنج کیلو فیله گوساله بکش عجله دارم ..... آقای قصاب شروع کرد به بریدن فیله و جدا کردن اضافه‌هاش ..... . . .

      ادامه مطلب

      دلیل قانع کننده

      دلیل قانع کننده

      مرد میانسالی وارد فروشگاه اتومبیل شد. BMW آخرین مدلی را دیده و پسندیده بود؛ پس وجه را پرداخت و سوار بر اتومبیل تندروی خود شد و از فروشگاه بیرون آمد. قدری راند و از شتاب اتومبیل لذّت برد. وارد بزرگراه شد و قدری بر سرعت . . .

      ادامه مطلب

      عروسک چهارم و شاهزاده

      عروسک چهارم و شاهزاده

      روزی عارف پیری با مریدانش از کنار قصر پادشاه گذر میکرد. شاه که در ایوان کاخش مشغول به تماشا بود، او را دید و بسرعت به نگهبانانش دستور داد تا استاد پیر را به قصر آورند. عارف به حضور شاه شرفیاب شد. شاه ضمن تشکر . . .

      ادامه مطلب

      داستان  جذابیت

      داستان جذابیت

      دختر دانش آموزی صورتی زشت داشت . دندان هایی نامتناسب با گونه هایش ،موهای کم پشت و رنگ چهره ای تیره . روز اولی که به مدرسه جدیدی آمد ، هیچ دختری حاضر نبود کنار او بنشیند . نقطه مقابل او دختر زیبارو و پولداری . . .

      ادامه مطلب

      هرگز جــــــــــــا نزنيد

      هرگز جــــــــــــا نزنيد

      در 30 سالگي کارش را از دست داد در 32 سالگي در يک دادگاه حقوق شکست خورد در 34 سالگي مجددا ور شکست شد در 35 سالگي که رسيد,عشق دوران کودکي اش را از دست داد در36 سالگي دچار اختلال اعصاب شد در 38 سالگي . . .

      ادامه مطلب

      امروز را عشق است

      امروز را عشق است

      مردی مقابل گل فروشی ايستاد. او می خواست دسته گلی برای مادرش که در شهر ديگری بود سفارش دهد تا برايش پست شود. وقتی از گل فروشی خارج شد٬ دختری را ديد که در کنار درب نشسته بود و گريه می کرد. مرد نزديک دختر . . .

      ادامه مطلب

      وابستگی و وارستگی

      وابستگی و وارستگی

      روزی گدایی به دیدن صوفی درویشی رفت و دید که او برروی تشکی مخملین در میان چادری زیبا که طناب هایش به گل میخ های طلایی گره خورده اند، نشسته است.گدا وقتی اینها را دید فریاد کشید: این چه وضعی است؟ درویش محترم! من . . .

      ادامه مطلب